نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

بیانیه ای جدید از استاد رائفی پور

با تمام تلاشی که برخی جناح ها نمودند تا برخی مطالب حقیر را مصادره به مطلوب نمایند و برخی دیگر نیز انگ های مخالفت با نظام و انحرافی بودن سخنان حقیر را به بنده بزنند ، اعلام می کنم با هیچ یک از جناح ها ارتباطی نداشته وهر گز با ایشان وارد معامله نخواهم شد و بدانند آنچه برایم مهم است قانون اساسی کشورم و خون سیصد هزار جوانی است که برای امنیت ایران و اسلام با خاک این مرز و بوم آمیخته شد.

مصاف 

 

ادامه مطلب ...

آغاز قیام‌های مردمی در اروپا

iranpn نوشت: اگر چه در 5 سال اخیر، تظاهرات‌های مردمی که معمولاً با شدیدترین برخوردهای پلیسی نیز مواجه است در کشورهای متفاوت اروپایی چون: فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا، سوئیس و ...، تعدد قابل توجهی داشته است، ولی معمولاً هدف اینگونه تظاهرات‌ها فقط اعتراض به برخی از مباحث اقتصادی چون: تورم، بی‌کاری و یا در نهایت مخالفت با جنگ‌افروزی بوده است. اما اکنون تظاهرات برای اصلاحات سیاسی و اجتماعی آغاز شده است.

اسپانیا ناچار شد مجوز «تظاهرات صلح‌آمیز» را صادر نماید.

طبق قوانین جاری اسپانیا، انجام هر گونه تظاهراتی به بهانه‌ی نزدیک بودن انتخابات شوراهای شهری و منطقه‌ای ممنوع اعلام شده بود، اما مردم به این ممنوعیت وقعی ننهادند و امروز ده‌ها هزار نفر از مردم در مادرید دست به تظاهرات زدند. مقامات اسپانیایی نیز ناچار شدند اعلام کنند: «اگر این تظاهرات ممنوع و غیر قانونی است، اما قابل تحمل است». خواست مردم در این تظاهرات «انجام اصلاحات سیاسی و اجتماعی» در حکومت و دولت است.

تظاهرات‌های مردم اسپانیا، به ویژه در اعتراض به بی‌کاری و نیز سیاست‌ ریاضت‌های اقتصادی دولت، هم چنان رو به گسترش است. اگر چه دولت ضمن ممنوعیت برگزاری هر گونه تظاهرات، جریمه‌های سنگینی نیز وضع کرده است، اما گزارشات شاهدان عینی حاکی از حضور دست کم 20 هزار نفر در میدان مرکزی شهر مادرید (Puerta del Sol ) می‌باشد. حضور این تعداد در تظاهرات سبب شد تا وزارت کشور اعلام نماید: اگر چه ممنوع است، اما قابل توجه است و در حال رسیدگی هستیم تا مبدل به یک جریان یا ناهنجاری نگردد.

اعلام ممنوعیت برگزاری تظاهرات، سبب شد تا مردم بیش از روزهای گذشته به خیابان‌ها بریزند. بنا به گزارشات تلویزیونی از اسپانیا: هم اکنون در شهرهای بزرگ مادرید، بارسلونا، والنسیا و سویا نیز تظاهرات ادامه دارد و دامنه‌ی تظاهرات به 150 شهر کشیده شده است.

به گزارش ARD : تظاهر کنندگان اعلام داشته‌اند که تظاهرات پس از برگزاری انتخابات شوراهای شهری و منطقه‌ای در روز یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

بنا بر همین گزارش: علت اصلی تظاهرات بی‌کاری است. از هر 5 نفر اسپانیایی یک نفر بی‌کار است و نرخ بی‌کاری در جوانان به 45٪ رسیده است. هم چنین کاهش حقوق کارمندان و بازنشستگان و سایر سیاست ریاضت‌های اقتصادی نیز از عوامل اعتراضات مردمی قلمداد شده است.
 

منبع: وعده صادق

طرح جدید آمریکا برای جذب جوانان ایرانی

ما خواستار گفتگو و تعامل بیشتر با افرادی هستیم که در آینده ایران نقش دارند. تا وقتی که دولت ایران باعث از بین رفتن پتانسیل شما می شود ما در کنار شما می ایستیم. ما به دنبال راه های جدید برای ایجاد فرصت بیشتر به منظور ایجاد تغییر در ایران هستیم.


به گزارش شیعه آنلاین به نقل از برنا، وزارت امور خارجه آمریکا اعلام کرد قصد دارد به منظور بهبود و افزایش پیوندهای مردم ایران و آمریکا به جای ویزای سه ماهه عادی، به دانشجویان ایرانی روادید دو ساله چند بار ورود اعطا کند.

به رغم دشمنی بین ایران و آمریکا، این اقدام، آخرین تلاش دولت باراک اوباما برای دسترسی به مردم ایران به ویژه جوانان است. پیش از این، دانشجویان ایرانی صرفا می توانستند ویزای عادی سه ماهه از آمریکا دریافت کنند. اما تحت رویکرد جدید، ویزا به مدت 2 سال معتبر است و دانشجویان طی این مدت می تواند به هر میزانی که مایل هستند در آمریکا تردد داشته باشند.

البته به گفته یک مقام آمریکایی، این دستورالعمل برای دانشجویانی است که قصد دارند در رشته های غیرفنی و غیرحساس تحصیل کنند؛ یعنی در رشته هایی که به برنامه های موشکی و هسته ای ایران کمک نخواهد کرد.

اما هدف واقعی آمریکا از این اقدام در سخنان هیلاری کلینتون، وزیر امور خارجه آمریکا مشخص شد آنجایی که او گفت: هدف ما رسیدن به جوانان ایرانی است که بسیاری از آنها در اعتراضات پس از انتخابات ریاست جمهوری در ایران حضور داشتند.

در پیام کلینتون که به دو زبان انگلیسی و فارسی بر روی سایت وزارت خارجه آمریکا و همین طور یوتیوب منتشر شده، آمده: ما خواستار گفتگو و تعامل بیشتر با افرادی هستیم که در آینده ایران نقش دارند. تا وقتی که دولت ایران باعث از بین رفتن پتانسیل شما می شود ما در کنار شما می ایستیم. ما به دنبال راه های جدید برای ایجاد فرصت بیشتر به منظور ایجاد تغییر در ایران هستیم.

البته این نخستین بار نیست که هیلاری کلینتون به تلاش کشورش برای حمایت از جریان فتنه در ایران اعتراف می کند. او پیشتر نیز در سخنرانی در شورای روابط خارجی آمریکا از تلاش کشورش برای ایجاد چتر حمایتی جدید از فتنه خبر داد و گفت که این بار سعی می‌شود تا این حمایت‌ها موجب تضعیف هواداران آمریکا در ایران نشود: "آمریکا در تلاش است تا به طریقی که فعالیت نیروهای دموکراتیک در ایران تضعیف نشود و همچنین این نیروها به خطر نیفتند، از آنها حمایت کند".

پیش از او نیز باراک اوباما، رییس جمهور آمریکا در سخنرانی خود با نادیده گرفتن کشتار هزاران تن از مردم بی دفاع یمن، بحرین، تونس و مصر گفت: ما همچنان بر مواضع خود مبنی بر حق طبیعی مردم ایران در برخورداری از حقوق بین‌المللی شان پافشاری می‌کنیم ... مردم باید از حقوق خود برخوردار باشند و کسی نباید آن را از آنها دریغ کند.

رئیس‌جمهور آمریکا سال مدتی پس از اغتشاشات سال 88، لایحه بودجه 55 میلیون دلاری پنتاگون برای جنگ نرم علیه ایران را به امضا رساند. باراک اوباما طی مراسمی در کاخ سفید لایحه اختصاص بودجه 55 میلیون دلاری کمیته دفاعی و نظامی کنگره آمریکا برای جنگ نرم و همراهی با مخالفان نظام جمهوری ‌اسلامی ایران را امضا کرد که با این اقدام، لایحه اختیارات دفاعی کنگره آمریکا مستقیما به قانون تبدیل شد.

این لایحه که «قانون قربانیان سانسور در ایران» نام گرفته و از بند 1261 تا 1266 بودجه دفاعی پنتاگون در سال 2010 را شامل می‌شود، برای نفوذ در ایران، مقابله با فیلترینگ سایت‌های ضدایرانی، تحریک قربانیان سانسور در ایران، آموزش الکترونیکی ایرانیان مخالف نظام برای براندازی نرم و شبکه‌سازی اینترنتی برای اغتشاشگران بعد از انتخابات ریاست‌جمهوری، ارائه آموزش‌های لازم رسانه‌ای و کامپیوتری برای راه‌اندازی سایت‌ها جهت اطلاع‌رسانی در بودجه پنتاگون گنجانده شده است.

در این قانون در کل مبلغ 55 میلیون دلار بودجه به وزارت خارجه اختصاص یافته که به صورت جزئی در بخش اول 30 میلیون دلار به شورای مدیران پخش برای انعکاس فعالیت‌های آنلاین و بهبود سرمایه که به‌طور کلی ایران را نشانه می‌رود، اختصاص می‌یابد و در بخش دوم مبلغ 20 میلیون دلار به «یک بودجه جدید برای رسانه، تعامل و آموزش الکترونیکی ایرانیان» برای مقابله با تلاش‌های دولت ایران در انسداد، سانسور و کنترل اینترنت در ایران و در بخش سوم نیز مبلغ 5میلیون‌دلار به وزارت خارجه برای مستند ساختن و جمع‌آوری و پخش اطلاعات درباره حقوق بشر به‌ویژه حوادث پس از انتخابات ریاست‌جمهوری در ایران در نظر گرفته شده است. 
 
منبع: شیعه آنلاین

آلیس در سرزمین صهیون ها - نماد شناسی و نقد استراتژیک + عکس

سینمای آمریکا در این سال ها خدمت بزرگی به صهیون ها کرده است چرا که به واسطه ی سینمای غربی، صهیون ها به چند هدف بزرگ خود رسیده اند ازجمله :

1- به فساد کشاندن جوانان که یکی از اهداف آنان در پروتکل های خودشان است

2- القای مصرف گرایی و لذت زندگی دنیوی

3- بزرگ نشان دادن قدرت غرب خصوصا آمریکا(مرکز نظامی صهیون)

4- در دو دهه گذشته، به فساد کشاندن کودکان

5- و در این دهه که از سال 2006 بسیار جدی شده ، القای تفکر پایان دنیا و جنگ آرمگدون

به همین دلیل عموم فیلم هایی که شهرت و کیفیت فنی بالایی دارند؛ در راستای القای نبرد آرمگدون (جنگ میان صهیون ها و مسلمین) ساخته شده اند . 

 

 

یکی از همین فیلم ها،آلیس در سرزمین عجایب( Alice in Wonderland ) محصول 2010 آمریکاست که در آن مفاهیم جنگ آرمگدون به شکلی زیرکانه نشان داده شده است .

 

ادامه مطلب ...

تکمیل پروژه حاکمیت صهیونیست برجهان به واسطه سلطه بر چین

اساس وجودی صهیونیست، بر چند مبنا است :


1- رسانه ها ، 2 - حامیان نظامی، 3- اقتصاد عالی، 4- منابع و نیروی انسانی و . . .


زمزمه ایجاد دولت یهود در سال 1840 شروع شد و در 11 ماه اوت 1840، پالمرستون، نخست وزیر انگلیس، طی نامه ای خطاب به لرد پون سنبی، سفیر بریتانیا در قسطنطنیه مینویسد: " در حال حاضر در میان یهودیانی که در تمام اروپا پراکنده اند؛ وجدان بیداری وجود دارد و بدین میاندیشند که برای آن که ملتشان به فلسطین بازگردند زمان، نزدیک شده بنابر این اراده ایشان به رفتن به فلسطین سخت استوار گردیده و طرح هایشان باشدتی هرچه تمام تر متوجه وسائلی است که این خواست را تحقق بخشد " صهونیست کار خود را با این هدف آغاز کرد که باید حکومت یهود به وجود آید تا یهودیان جهان که به صورت پراکنده زندگی میکنند و از هزاران سال قبل در آرزوی بازگشت در آرزوی بازگشت به ارض موعود هستند؛ بتوانند بدانجا راه یافته و اسکان داده شوند .
 

ادامه مطلب ...

گزارش بی بی سی از بهشت همجنس بازان ایرانی!

بی بی سی فارسی در اقدامی تبلیغاتی برای قباحت زدایی از همجنسبازی، لندن را با صراحتی تمام ' بهشت همجنسبازان ایرانی' معرفی کرده و آرامش و آزادی آنان را در لندن تبلیغ کرد.
به گزارش مشرق؛ دو جنسه ها نه، بلکه همجنسبازان روزی را مقرر کرده اند که تابوی همجنسبازی را در جامعه بشکنند و فرهنگ جامعه اطراف خود را در تمامی جهان، در سطحی تنزل دهند که به نام جامعه آزاد؛ نگاه سنگین مردم را از روی خود بردارند. اسمش را هم گذاشته اند " ‌روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی "

حالا بی بی سی فارسی دست به کار شده تا رپرتاژ و تبلیغاتی را برای آزاد بودن و بی پروایی همجنسبازان ایرانی مقیم لندن پخش کند و لندن را با صراحتی تمام " بهشت همجنسبازان ایرانی" معرفی کند. گزارشگر بی بی سی وقیحانه می گوید "برای همجنس گراها، لندن در مقایسه با تهران بهشت است. "
بی بی سی فارسی در مصاحبه ای با فردی از همجنسبازان ایرانی در یکی از پارک های تهران، عنوان می کند که همجنسبازان ایران سختی های بسیاری را در ایران متحمل می شوند، که البته این سختی ها نه بابت پیگردهای قضایی و پلیسی بلکه برای سنگینی نگاه و حرف های مردم است که به آنها می زنند. فرد همجنسگرا نیز در این مصاحبه به خاطر اینکه مردم ایران آنها را تحمل نمی کنند، وقیحانه می گوید " در ایران اصلا ما فرهنگ نداریم!" و تاکید می کند که در لندن بسیار راحت است و آرامش خاصی دارد!
هدف بی بی سی فارسی نیز هم راستا با هدف " ‌روز جهانی مبارزه با همجنسگرا هراسی " است؛ قباحت زدایی و عادی سازی همجنسگرایی در چشم مردم جهان. باید توجه داشت که فلسفه اختصاص چنین روزی برای زدودن هراسی است که در دل همجنسگراها در سراسر جهان وجود دارد. البته این هراس، ترس از تهدید مرگ نیست بلکه هراس از تابوی همجنسبازی است. بنابراین نه تنها در ایران بلکه در هیچ جای جهان، اکثریت مردم تحمل پذیرش نسل بازمانده از قوم لوط را ندارند. 

 

منبع: وعده صادق

چراغ سبز علی اف برای سکونت صهیونیست ها در قلب باکو

رویای آرمانی صهیونیست ها، در حالی می خواهد شکل بگیرد که در چند سال گذشته در مناطق مرکزی باکو، شاهد ساخت و سازهای بسیار در این شهر بودیم که همچون قارچ، بافت سنتی این شهر را بر هم زده است.../ به موازت افزایش انتقادات از گسترش مناسبات جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی، دولت باکو با ارایه آمارهای مبالغه آمیز از روابط اقتصادی با تل آویو، تلاش دارد مناسبات با این رژیم متجاوز را توجیه کند.

سرویس بین الملل ـ مقامات رژیم صهیونیستی در چند سال اخیر، از جمهوری آذربایجان به عنوان کشوری که هیچ گونه تهدیدی در آن برای آنها نیست و در آن مثل خانه خود احساس امنیت می کنند، نام برده اند. رویای آرمانی صهیونیست ها، در حالی می خواهد شکل بگیرد که در چند سال گذشته در مناطق مرکزی شهر باکو، شاهد ساخت و سازهای بسیار و برج سازی های گوناگونی در این شهر بودیم که همچون قارچ، بافت سنتی این شهر را بر هم زده و هر روزه شاهد پایان یافتن این برج ها هستیم.

به گزارش «تابناک»، اما موضوعی که تعجب مردم شهر باکو را برانگیخته، این است که مالکان این برج ها با وجود این که اطلاعیه فروش می زنند، در عمل هیچ گونه فروشی انجام نمی گیرد. مراجعه کنند گان یا با قیمت های غیر واقعی روبه رو می شوند که این قیمت ها حتی در مرکز لندن نیز وجود ندارد و یا با فروش نیافتن روبه رو می شوند.

شواهد و قراین و اخباری که در برخی از مطبوعات همچون روزنامه «ینی مساوات» منتشر شده، نشان می دهد که لابی صهیونیست درصدد یهودی سازی بخش هایی از شهر باکو است تا به این وسیله در مناطق مرکزی این شهر که اولا دارای بافت سنتی است و دوم آن که مساجد و اماکن مذهبی و تاریخی در آن قرار دارد و سوم این که بیشتر آنان را شیعیان تشکیل می دهند، یهودی سازی صورت دهد. برخی منابع غیر رسمی از واگذاری هفت هزار واحد مسکونی به یهودیهایی خبر می دهند که قرار است از دیگر کشورها و فلسطین اشغالی به باکو مهاجرت کنند.

هرچند رژیم اشغالگر قدس و فعالان لابی صهیونیزم در حکومت جمهوری آذربایجان از چند سال گذشته و پنهانی در راستای عملی کردن این نقشه بوده اند، رشد اسلام گرایی و احیای دینی نیز خوابشان را آشفته کرده است، ولی هیچ گاه این خواب آشفته، تعبیر نخواهد شد، چراکه:

ـــ شهر تاریخی بادکوبه از دیرباز شیعه پرور، فقیه پرور و مبارزه جو بوده است و صهیونیزم و تروریزم در آن جایی نداشته و نخواهد داشت.

ـــ شیعیان جمهوری آذربایجان اجازه نخواهند داد، تجربه شکست خورده اختلاف افکنی و قومیت سازی در کشورشان بازسازی شود.

ـــ احیای دینی و رشد اسلام گرایی را در جمهوری آذربایجان می بینیم و شیعیان این کشور درصدد بازگشت به گذشته دینی و سابقه جغرافیایی و ملی خود هستند.

گسترش روزافزون نفوذ رژیم صهیونیستی در بخش ارتباطات جمهوری آذربایجان

گسترش نفوذ صهیونیست ها در نظام جمهوری آذربایجان، تنها به اینجا پایان نمی یابد. رژیم صهیونیستی برای اجرای اهداف توسعه طلبانه امنیتی و جاسوسی در منطقه، به دنبال گسترش مناسبات با جمهوری آذربایجان، به ویژه در عرصه ارتباطات و مخابرات است.

به گزارش منابع محلی از باکو، «ادن بارتال» و «التماس محمداف»، معاونان وزیران ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری آذربایجان و اسرائیل، روز دوشنبه در باکو بر گسترش همکاری ها در عرصه مخابرات و ارتباطات، تأکید کردند.

«ادن بارتال»، معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات رژیم صهیونیستی در این دیدار، از ایجاد شرایط از سوی باکو برای حضور تل آویو در عرصه ارتباطات و مخابرات جمهوری آذربایجان، تشکر کرد.

بنا بر این گزارش، اسرائیل در سال های اخیر برای گسترش اقدامات توسعه طلبانه امنیتی خود در منطقه، برخی از بخش های مخابراتی ج.آذربایجان، از جمله اپراتور تلفن «باک سل» را در اختیار گرفته است، حال آن که رژیم صهیونیستی، تاکنون از صدور فن آوری های ارتباطی و همچنین سرمایه گذاری در بخش صنعت و اشتغالزایی جمهوری آذربایجان خودداری کرده و در ازای آن، با لابی ارمنی برای تقویت جدایی طلبان قره باغ، همکاری های گسترده ای داشته است.

به موازت افزایش انتقادات از گسترش مناسبات جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی، دولت باکو با دادن آمارهای مبالغه آمیز از روابط اقتصادی با تل آویو، تلاش دارد مناسبات با این رژیم متجاوز را توجیه کند. 
 
منبع: وعده صادق

آموزش همزمان افسران جمهوری آذربایجان و ارمنستان در تل آویو!

رئیس حزب روشنفکران آذربایجان در این خصوص گفت: ارمنستان با اشغال قره باغ ثابت کرده است که یک کشور متجاوز می باشد، از طرف دیگر اسرائیل نیز به عنوان یک متجاوز در سطح جهان معروف است. اگر این خبر رسانه های اسرائیلی صحت داشته باشد من اعلام می کنم که دولت آذربایجان نباید اجازه فعالیت به چنین ارگان هایی بدهد. چطور ممکن است افسران ارشد ما بطور همزمان با افسران ارمنی آموزش ببینند؟...

افسران ارمنی و آذری که با یکدیگر اختلافات مرزی و سرزمینی دارند بطور همزمان در اسرائیل آموزش خواهند دید.

به گزارش «تابناک»، نشریه «اسلام آذری» نوشت: طبق اخبار رسیده از منابع رژیم صهیونیستی، بعد از تاریخ 20 می تعداد 28 افسر از کشورهای آذربایجان، ارمنستان، گرجستان، روسیه، قزاقستان، ازبکستان و بلاروس در یک دوره ی آموزشی که از طرف سازمانهای دفاع از حقوق رژیم اسرائیل برگزار می شود شرکت خواهند کرد. مدت این دوره ها که از طرف سازمان «ماشاو» برگزار می شود، 3 هفته اعلام ش
در این اخبار آمده است که ؛ فقط افسران دارای درجه سرهنگی و ستوان می توانند در این دوره ها شرکت کنند و درجات پایین از این دوره ها محروم هستند.ده است.

«س.قای»، مسئول برگزرای این دوره و یکی از کارکنان «مشاو» در این زمینه می گوید: هرکس در این دوره ها شرکت کند به منزله ی سفیر اسرائیل می باشد و باید در خصوص حقوق اسرائیل نسبت به دیگران تاثیر گذار باشد.

شایان ذکر است که کلمه «ماشاو» در زبان عبری برگرفته از عبارت مرکز همکاری های بین المللی می باشد.این برنامه که در چهارچوب وزارت خارجه رژیم اسرائیل می باشد، فعالیت خود را در کشورهایی همچون امریکا، بریتانیا، کشورهای عضو اتحادیه اروپا، ترکیه و برخی کشورهای دیگر با هدف تبادل تجربیات بین المللی برنامه ریزی شده و فعالیت می کند.این برنامه از سال 1958 با حضور در 140 کشور موفق به آموزش 200 هزار نفر شده است. در قالب این برنامه، با سایر مراکز علمی رژیم اسرائیل نیز در زمینه ی تبادل تجربیات همکاری دارد. هدف اساسی این برنامه ارائه ی تجربیات تل آویو در زمینه ی علمی، تکنولوژیک، مدیریت، تحصیل و مالکیت در اراضی روستاها بوده و با اجرای لوایح آزمایشی در مدت زمان کوتاه اقدام به اجرای بنگاه های زود بازده می کند.

به همین دلیل برخی از کارشناسان معتقدند که «ماشاو» یکی از مراکز خصوصی سرویس های رژیم اسرائیل می باشد و ماهیت این آموزش ها متکی به منافع این رژیم می باشد.

«حاجی گوندوز حاجی اف»، رئیس حزب روشنفکران آذربایجان در این خصوص گفت : " ارمنستان با اشغال قره باغ ثابت کرده است که یک کشور متجاوز می باشد، از طرف دیگر اسرائیل نیز به عنوان یک متجاوز در سطح جهان معروف است. اگر این خبر رسانه های اسرائیلی صحت داشته باشد من اعلام می کنم که دولت آذربایجان نباید اجازه ی فعالیت به چنین ارگان هایی بدهد .چطور ممکن است افسران ارشد ما بطور همزمان با افسران ارمنی آموزش ببینند؟ این آموزش ها در زمینه ی منافع اسرائیل می باشد و آذربایجان هم نباید فریب این بازی ها را بخورد." 
 

 

منبع: وعده صادق

ادامه مطلب ...

محصولات شیطانی توهین به امیر المومنین (ع)

بسم الله الرحمن الرحیم


سلام

حضرت علی علیه السلام امام اول شیعیان و خیلفه چهارم اهل تسنن محسوب میشود و مورد تایید همه مسلمنان به هر نحوی می باشد .

ولی جدیدن کفش هایی وارد شده که به فروش میرسه که در داخل آن نام این امام بزرگوار این یاور یتیمان و بی کسان این عادل درگاه الهی این بردار و جانشین پیامبر بزرگ اسلام صلوات الله علیها رو در داخلش نوشته و من و شما هم از همه جا بی خبر به جای اینکه پرچم آمریکا و اسرائیل کف کفش باشه - این کفش ها که کار این وهابی های کثیف این صهیونیست های پست و ذلیل و خوار و رفقاشون آمریکا و اکثر اروپاییان و ... پا میکنیم و به امامون جسارت میکنیم خدایی نکرده .

به هر حال هر مکتبی باشید حضرت علی علیه السام و قبول دارید پس اطلاع رسانی و مقابله کنید.اجرتوان با خدا


خواهش دارم از همه سایت ها اطلاع رسانی کنند

این مطلب از سایت تابناک میباشد:


یکی از بینندگان شبکه خبری تابناک با ارسال پیام و تصاویر زیر آورده است:


با سلام
به تازگی دست فروشان تهران اقدام به فروش صندلهایی با علائم شیطان پرستی و توهین به مقدسات می کنند
خواهشمند است پیگیری کنید

توضیح یک بیننده دیگر:
بسمه تعالی
سلام
آقا تو رو خدا به داد برسید ! این آرم فقط آرم شیطان پرستی نیست و به وضوح با خط سیاه نام مقدس حضرت علی رو کف دمپایی نوشتن !!!
کلمه "علی" خیلی خیلی واضح دو بار نوشته شده که به صورت قرینه ای هست .
خدا لعنتشون کنه !
مسئولین دارن چه .... میکنن ؟!!!!!!!!
خدا ازشون نگذره !
آقا تو رو خدا منعکس کنین !

http://files.tabnak.com/pics/201105/201105170626364805.jpg

http://files.tabnak.com/pics/201105/201105170626374676.jpg

جنایات یهود: قربانی کردن و نسل کشی


 

یهود،مادامی که خود را«ملت برگزیده خداوند»می‏داند و بقیه را«حیوانات‏انسان‏نما»می‏بیند؛از ارتکاب هیچ جرم و جنایتی مضایقه نکرده و به هر عمل‏ ناشایست و خطرناکی دست می‏زنند؛ بنابراین نبایدعجب کنیم که دو عیدمقدس یهود،بدون تناول خون تمام نمی‏شود.

ادامه مطلب ...