نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

ششمین همایش جنبش مصاف


ششمین همایش از سلسله نشست های

جنبش مصاف تحت عنوان "روایت عهد"

موضوع جلسه ششم :

"اسطوره های صهیونیزم 2 (بررسی نقاط ضعف اسرائیل)"

                               "این جلسه : قوم برگزیده و ارض موعود"

سخنران : علی اکبر رائفی پور

زمان : پنجشنبه 31 فروردین 91 - ساعت 15

آدرس : میدان ولیعصر - ابتدای بولوار کشاورز - خیابان شهید کبکانیان - سالن اجتماعات تفاهم (واقع در جنب مسجد)

تذکر 1 : درب سالن ان شاءالله حدود ساعت 2ونیم باز خواهد شد.

تذکر 2 : به دلیل محدودیت در ظرفیت سالن ، علاقمندان به شرکت در همایش ، فرم زیر را تکمیل و ارسال نمایند.

تذکر 3 : فرم زیر را فقط یکبار تکمیل کرده و ارسال نمایید.

تذکر 4 : هنگام ثبت نام زبان رایانه را فارسی نمایید.

""ثبت نام برای عموم آزاد است.""

سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی


شصت و یکمین نشست از  سلسله نشست‌های فرهنگ مهدوی با موضوع زمینه‌های فروپاشی تمدن اسلامی در اندلس با سخنرانی دکتر سیداحمدرضا خضری استاد دانشگاه تهران و رایزن فرهنگی سابق جمهوری اسلامی ایران در اسپانیا در روز پنج شنبه مورخ 31 فروردین 1391ساعت 15:30 در تالار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در تهران، بلوار کشاورز خیابان حجاب برگزار می‌شود. از علاقه‌مندان جهت شرکت در این نشست دعوت به عمل می‌آید

ورود به دوره‌ ظهور، پایان تبعیت از ولایت فقیه نیست


متأسفانه بعضی ادعا می کنند که مسأله‏ی ولایت فقیه متعلق به دوره‌ی غیبت است و ورود به دوره‏ی ظهور، پایان تبعیت از ولایت فقیه است. در حالی که به هیچ عنوان این گونه نیست. ولایت فقیه جانشینی امام معصوم(ع) است به نصب عام. این نصب می‏تواند در زمان امام معصوم(ع) صورت گرفته باشد یا بعد از امام باشد.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

ارتباط رزمایش اردن با کودتای احتمالی در سوریه

ارتباط رزمایش اردن با کودتای احتمالی در سوریه


یک پایگاه خبری اردنی نوشت؛ رزمایش بزرگی که قرار است در ماه می آینده (اواسط خرداد) با مشارکت 17 کشور غربی و عربی در مرزهای شمالی اردن برگزار شود، با کودتای احتمالی در سوریه ارتباط دارد.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

دمشق در آخرالزمان

 
 دمشق در آخرالزمان   

در مورد فتنه‌ها و علائم ظهور و آنچه در دمشق اتفاق می‌افتد، روایات بسیاری از شورش‌ها، جنگ‌ها و زلزله‌ها در شام و دمشق، خبر می‌دهد. امّا از آنجا که سفیانی از دمشق خروج می‌کند، نقش آنجا پررنگ‌تر می‌شود. در برخی از روایات سفیانی از «وادی یابس» (مرز بین سوریه و اردن) ظهور می‌کند و در برخی دیگر از دمشق می‌آید.

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

ماهیت شناسی توقیعات حضرت مهدی (ع)

ماهیت شناسی توقیعات حضرت مهدی (ع)

حضرت در توقیعی به اسحاق بن یعقوب فرمود: «... من برای مردم زمین، امان هستم؛ همان طور که ستارگان آسمان برای اهل آسمان، امان هستند. از سؤالاتی که برای شما نفعی ندارد، خودداری کنید؛ ولی برای تعجیل در ظهور و فرجم بسیار دعا کنید؛ زیرا که در ظهور من برای شما گشایش و راحتی خواهد بود. و سلام بر تو ای اسحاق بن یعقوب و بر کسی که پیرو هدایت باشد... ».

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

اوضاع مردم در آخرالزمان



به درستى که اهل زمان غیبت حضرت مهدى (عجل الله تعالى فرجه) که قائل به امامت او و منتظر ظهور او هستند بهترین اهل هر زمانى مى‎باشند. براى این که خداى تعالى از عقل و فهم و معرفت به اندازه‎اى به آنها اعطاء فرموده که غیبت نزد آنها به منزله حضور و مشاهده شده است و آنان را در این زمان به منزله مجاهدین با شمشیر در جلو رسول خدا(صلى الله علیه و آله) قرار داده است. اینان بندگان خالص خدا و به راستى شیعیان ما و دعوت کنندگان به دین خدا در نهان و آشکار هستند.  
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

از آرمگدون تا قَرقیسیا - قسمت اول



آرمگدون نام نبردی است که به باور مسیحیان صهیونیست در آخرالزّمان، در منطقه‌ای به نام «مجدو» رخ خواهد داد و در آن نبرد، نیروهای مسیح و ضدّ مسیح، که نماد حقّ و باطلند، با هم می‌ستیزند و سرانجام نیروهای مسیح پیروز می‌شوند و از آن پس، یهودیان سروران زمین خواهند بود و دیگران بندگان آنان. به باور نگارنده دست استعمار از آستین باورنمایی مذهبی بیرون آمده است و سر آن دارد که سرتاسر جهان را با دود و آتش دمساز کند؛ چه مردم اگر پشتیبان دولت خویش نباشند، آن دولت در رسیدن به مقاصد خود زبون است؛ از این رو برای آنکه ملّت خویش را برای چیرگی بر جهان با خود همراه کنند نبرد هسته‌ای بزرگی را که ناگزیرند به راه اندازند، رنگ مذهبی بخشیده‌اند و آن را از باورهای مسیحیان و یهودیان می‌شناسانند.
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

"مسابقه انتخاب برترین وبلاگ ایرانی" دور دوم



سایت زوم لینک در شهریور ماه 1390 توسط گروهی دانشجویی بنیان گذاری شد، این گروه با هدف معرفی برترین های وب جهان تاسیس شد و توانست در مدتی اندک جایگاهی مناسب در بین کاربران اینترنتی و وبمستر ها پیدا کند. پس از چند ماه فعالیت مستمر این وبسایت به پایگاهی مفید در بین وبمستر ها تبدیل شد. تا اینکه در بهمن ماه سال 1390گروه زوم لینک تصمیم به برگزاری مسابقات انتخاب برترین وبلاگ های ایرانی گرفت و اولین دوره ی مسابقات با حضور نزدیک به 100 وبلاگ برگزار شد، علارغم تلاش های گروه زوم لینک، دوره ی اول مسابقات کاستی های بسیاری داشت ، ولی خوشبختانه با تلاش گروه دوره ی دوم مسابقات در حالی برگزار می شود که وبسایت های حامی این مسابقه نسبت به دوره ی اول بسیار پر قدرت تر حاضر شدند.

در دوره ی دوم مسابقه برترین وبلاگ ایرانی، زوم لینک با دو اسپانسر،در دوره ی دوم مسابقات کار خود را آغاز کرد. در دوره ی دوم جوایزی نفیس به نفرات اول تا دهم داده خواهد شد، البته کلیه شرکت کنندگان این مسابقه ار تخیفیفاتی برای تبدیل وبلاگشان به وبسایت برخوردار خواهند شد. اسپانسر اول گروه هاستینگ آراز دیتا و اسپانسر دوم سامانه ی پیام کوتاه ایران پیامک و سایت زوم لینک می باشد.

و اما جوایز این دوره از مسابقات"انتخاب برترین وبلاگ ایرانی"

*نفر اول 200 مگا بایت هاست از طرف گروه هاستینگ آراز دیتا + سامانه ی پیام کوتاه با شارژ اولیه به مبلغ 50000 ریال از طرف سامانه ی پیام کوتاه ایران پیامک + یک عدد دامنه ی ir از طرف گروه زوم لینک+راه اندازی سیستم مدیریت محتوای جوملا با یک قالب توسط گروه هاستینگ آراز دیتا

**نفر دوم 150 مگا بایت هاست از طرف گروه هاستینگ آراز دیتا + سامانه ی پیام کوتاه با شارژ اولیه به مبلغ 30000 ریال از طرف سامانه ی پیام کوتاه ایران پیامک + یک عدد دامنه ی ir از طرف گروه زوم لینک+راه اندازی سیستم مدیریت محتوای جوملا با یک قالب توسط گروه هاستینگ آراز دیتا

***نفر سوم 100مگا بایت هاست از طرف گروه هاستینگ آراز دیتا + سامانه ی پیام کوتاه با شارژ اولیه به مبلغ 20000 ریال از طرف سامانه ی پیام کوتاه ایران پیامک + یک عدد دامنه ی ir از طرف گروه زوم لینک+راه اندازی سیستم مدیریت محتوای جوملا با یک قالب توسط گروه هاستینگ آراز دیتا

برای نفرات چهارم تا دهم نیز هر کدام 50 مگا بایت هاست از طرف گروه هاستینگ آراز دیتا و یک پنل پیام کوتاه بدون شارژ (ارزش هر پنل برابر با 60هزار تومان می باشد) از سوی سامانه پیام کوتاه ایران پیامک اعطا خواهد شد. وبلاگ های اول تا دهم در قسمت زوم بلاگ سایت زوم لینک معرفی خواهند شد. از بین کلیه شرکت کنندگان در مسابقه نیز به تعدادی از وبلاگ های برتر به قید قرعه جوایزی از طرف زوم لینک اهدا خواهد شد.

ادامه مطلب ...

نگاهی به تحرکات مشکوک تشکیلات فراماسونری

از این دست آثار می توان به مجموعه مستند "Arrival" اشاره کرد که با نام "ظهور"در ایران تکثیر و توزیع شده است.در این مجموعه ضمن پرداختن افراطی به نمادها و نشانه های مختلف ماسونی ، از تحلیل اندیشه ها و تفکرات مخرب فراماسونری به شدت پرهیز شده و مخاطب را در سطح یک سری ظواهر نگاه داشته و به وی اجازه نمی دهد که پدیده فراماسونری را در عمق اندیشه و فکر ، بررسی و تحلیل نماید. چنین گرایشی متاسفانه در برخی از سخنرانان داخلی که بعضا در دانشگاهها و مراکز علمی و آکادمیک نیز برنامه دارند ، مشهود است که به دلیل عدم حضور فعال  محققان و پژوهشگران معتبر این حوزه در محافل و مجامع علمی ، بعضا بازار داغی هم پیدا کرده اند.

ادامه مطلب ...