نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

جنایات یهود: قربانی کردن و نسل کشی


 

یهود،مادامی که خود را«ملت برگزیده خداوند»می‏داند و بقیه را«حیوانات‏انسان‏نما»می‏بیند؛از ارتکاب هیچ جرم و جنایتی مضایقه نکرده و به هر عمل‏ ناشایست و خطرناکی دست می‏زنند؛ بنابراین نبایدعجب کنیم که دو عیدمقدس یهود،بدون تناول خون تمام نمی‏شود.

-عید یوریم در مارس‏2-عید فصح در آبریل.(1)

هر ساله افراد زیادی،قربانی این دو عید«مقدس»!!می‏شوند.برای نمونه به‏این داستان توجه فرمایید: (2)

 

«به طوری که همه روزنامه‏ها نوشتند،روز چهارشنبه‏سال 1840 م،کشیش ایتالیایی آقای«اپ فرانسوا انطون توما» به اتفاق خدمتکارخود«ابراهیم»از خانه بیرون آمده و ناپدید می‏شوند».

«پس از تحقیق و جست و جوی شدیدی که از طرف ملت و دولت شروع‏ شد،معلوم می‏شود که کشیش بیچاره به دست یهودیان به قتل رسیده است.

 

«سلیمان سر تراش که یکی از متهمین بود،در اعترافات خویش چنین اظهارداشت:نیم ساعت از مغرب گذشته بود که خدمتکار داود هراری داخل شده، درخواست کرد فورا خود را به خانه داود برسانم،من هم فورا خود را به منزل‏ داود رساندم،یوسف لینیوده خاخام موسی ابو العافیه،خاخام موسی بخور یودا مسلونکی و داود هراری(صاحب خانه)جمع بودند،من به مجرد آن که داخل‏ خانه شدم و کشیش«توما»را دست و پا بسته دیدم،فهمیدم برای چه مرا احضارکردند.

 

خلاصه،پس از آن که داخل شدم،درهای منزل را بسته،طشت بزرگی حاضرکرده و از من خواهش کردند که او را بکشم؛ولی من امتناع کردم.

 

داود گفت:پس تو و بقیه،سرش را بر طشت نگاه دارید،تا ما کارش را یک‏ سره سازیم.در این وقت کشیش را پیش آورده،محکم بر زمینش زده و بی آنکه قطره‏ای از خونش بر زمین بچکد،سرش را جدا کردیم.(همه خون در داخل تشت ریخت)

بعد جسد بی جانش را به انبار برده و با هیزم آتش زدیم و سپس آن را قطعه‏ قطعه نمودیم،و در کیسه‏های بزرگی جای داده و در نزدیکی صرافی، دفن نمودیم.مأموریت‏مان که تمام شد، به «ابراهیم» خادم کشیش وعده دادند که اگر این‏ سرّ را برای کسی فاش نکند،او را از مال خود داماد خواهند کرد.

 

بازپرس سؤال کرد:

-استخوانهایش را چه کردید؟

با دسته هاونگ،خورد کردیم!

-سرش را چه کردید؟

با دسته هاونگ،خورد کردیم!

-روده‏هایش را چه کردید؟

آنها را قطعه قطعه کرده و در یکی از صرافی‏های نزدیک دفن نمودیم!

 

آنگاه بازپرس رو به«اسحاق هراری»کرده،سؤال کرد:

-آیا به اعترافات«سلیمان»اعتراض دارید؟

آنچه«سلیمان»می‏گوید،صحیح است؛ولی شما نمی‏توانید این عمل را جرم حساب کنید؛زیرا یکی از مراسم مذهبی ما در این عید استفاده از خون‏ انسان است.

-خون‏های کشیش را چه کردید؟

در شیشه کردیم و به خاخام موسی ابو العافیه دادیم.

-شیشه سفید بود یا سیاه؟

سفید بود.

 

-چه کسی شیشه را به خاخام تسلیم داد؟

خاخام موسی سلونکی.

-در مراسم مذهبی شما در چه چیزی از خون استفاده می‏شود؟

در«خمیر نان عید».

-آیا همه یهود باید از این نان استفاده کنند؟

 

نه،ولی چنین نانی حتما باید نزد خاخام بزرگ موجود باشد.(3)

 

باز در همین کتاب می‏نویسد:

 

«در روز عید فصح در شهر(Valisob)واقع در شوروی کودک ده ساله‏ای‏ ناپدید گشت و پس از یک هفته جست و جو،جسد بی جانش را در یکی از لجن‏زارهای خارج شهر یافتند،و با آن که آثار فرو بردن میخ و سوزن،بر آن نمایان‏ بود؛ولی قطره‏ای خون بر لباسهایش وجود نداشت و چنانچه بعدا معلوم شد،جسد را بعد از قتل شسته بودند».

 

خانمی یهودی که در این قصه متهم بود،در اعترافات خود چنین اظهار داشت:

ما از طرف یهود مأمور شدیم که این کودک مسیحی را ربوده و در ساعت‏ معینی در منزل یکی از آنها حاضر کنیم.

هنگامی که ما با این کودک وارد منزل شدیم،دیدیم همه دور میزی نشسته ومنتظر ما هستند.طفل را روی میز گذاشته و با قدری شکلات،بیسکویت وشیرینی سر او را گرم کردند.کودک بیچاره همین که مشغول خوردن شد،یکی ازآنها میخ تیز و درازی را در رانش فرو برد.

 

صدای دل خراش کودک به گریه بلند شده،هراسان به یکی از آنها پناه برد،اوهم نامردی نکرد و با سوزن درازی که در دست داشت کمرش را مجروح کرد،طفل با فریادی به سومی پناه برد،او هم سینه‏اش را سوراخ کرد و خلاصه آن قدرمیخ و سوزن به تنش فرو کردند،که همان‏جا،جان سپرد.

سپس خون‏هایش را در شیشه کرده و به خاخام بزرگ تسلیم کردند.

 

در کتاب«من اثر النکبة»تألیف نمر الخطیب می‏نویسد:«در یکی از روزهای‏گرم تابستان،یهود به یکی از خانه‏های مسلمانان-در فلسطین-هجوم بردند،دختر بزرگ می‏گوید:وقتی آنها در خانه ما را شکسته و وارد حیاط شدند،من آن‏قدر وحشت کردم که نزدیک بود هلاک شوم،خواهر کوچکم به گوشه‏ای فرار کرد ،پدر و مادرم،بنای داد و فریاد را گذاشتند؛اما چه سود؟

 

مردان وحشی و قسیّ القلب یهود،مادرم را گرفته و در موضع مخصوصش‏چند شلیک خالی کردند!بعدا پدرم را با لگد و مشت و ته تفنگ کشته و ما رادست و پا بسته،کشان کشان از خانه بیرون آوردند.

 

وی می‏افزاید:من نمی‏دانم بر سر خواهرم چه آمد،اما مرا با یک عده مردان‏خشن یهودی،پشت یک کامیون سوار کردند و به نقطه نامعلومی بردند.در میان راه خواستند با من عمل منافی عفت انجام دهند؛ولی تا توانستم،ازخود دفاع کردم...،بالاخره به وسیله آمپول مرا بیهوش کردند.

 

همین که به هوش آمدم،حس کردم که آبرویم ریخته شده است.اینک مرا به عنوان یک همخواب،در یکی از هتل‏ها،استخدام کرده‏اند!(4)

یکی دیگر از فجایع و جنایات یهود،کشتار بی‏رحمانه‏ای بود که در دهکده‏«دیر یاسین»واقع در سرزمین«اسرائیل»کردند:

 

«روز 19 آبریل سال 1948 م نزدیک به ظهر،سربازان یهودی به این دهکده‏ بی سلاح و از همه جا بی خبر هجوم آورده،اهالی را از زن و مرد،بزرگ وکوچک،همه و همه را صف بسته،و هدف گلوله‏های ننگین خود قرار دادند.وپس از آن اجساد را قطعه قطعه نموده و حتی شکم زن‏های حامله را پاره کرده وبچه‏هایی که هنوز دیده به جهان نگشوده بودند،سر بریده و در میان چاه به‏ اصطلاح گابی انداختند.

 

هنگامی که نماینده صلیب سرخ،آقای دکتر لینر برای تحقیق رهسپار قریه‏ شد و آن دویست و پنجاه جسد را با آن وضع فجیع دید،بی هوش شده و فورا قریه را ترک گفت.(5)

 

درست در همان روز پس از اتمام این کشتار به قریه ناصر الدین نزدیک طبریا وقریه بلد الشیخ و سکریر و علیوط و شهر حیفا و طبریا هجوم آورده،و مانندهمین کشتار بی رحمانه را در آن جا تکرار کردند.(6)

 

جنایات یهودیان اسرائیلی و صهیونیست،امروزه بر کسی پوشیده نیست و هر روزه شاهد نمونه‏هایی از قساوت و توحش آنها از طریق رسانه‏های گروهی‏ جهان هستیم.جنایات اخیر آمریکا در افغانستان و عراق و قبلا در ایران یکی از فتنه‏ها و نمونه‏ای از فساد اسرائیل می‏باشد که از پشت پرده کاخ سفید را ‏ اداره می‏نماید.

 

 

کاری از گروه تحقیقات جنبش مصاف

نظرات 1 + ارسال نظر
اپاانا 17 مهر 1390 ساعت 06:34 ق.ظ http://epaena.persianblog.ir

سلام دوستا ن
من هم در مورد یهودی ها می نویسم خوشحال می شوم با هم یه تبادل لینک داشته باشیم. لطفا منابع مطالبتون رو هم عنوان کنید.
منتظرتون هستم که به ما هم سر بزنید........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد