نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نیویورک یک قدم تا همجنس گرایی

سی ان ان اضافه کرد: « اما به نظر می آید این امر با مخالفت جمهوری خواهان که مجلس سنا را در اختیار دارند روبرو شود و اکنون تنها یک رای می تواند این امر را تغییر دهد که این لایحه تصویب و یا رد شود.»در صورت تصویب این امر نیویورک ششمین ایالتی است که در آمریکا این امر را قانونی کرده...

 

به گزارش ادیان نیوز، شبکه خبری سی ان ان در خبر امروز 20 ژوئن (30 خرداد) از تصویب قانون همجنس گرایان در مجلس آمریکا خبر داد.سی ان ان افزود: «مبارزات برای قانونی کردن ازدواج همجنس گرایی متوجه نیویورک شده است و اکنون مجلس نمایندگان آن را تصویب کرده است و با قانونی کردن آن موافقت کرده است.»

سی ان ان اضافه کرد: « اما به نظر می آید این امر با مخالفت جمهوری خواهان که مجلس سنا را در اختیار دارند روبرو شود و اکنون تنها یک رای می تواند این امر را تغییر دهد که این لایحه تصویب و یا رد شود.»در صورت تصویب این امر نیویورک ششمین ایالتی است که در آمریکا این امر را قانونی کرده است.

پنج ایالت "ماساچوست "، "کانتیکات "، "آیووا "، "ورمونت " و "نیوهمشایر " و ناحیه کلمبیا در حال حاضرهم به ازدواج همجنس گرایان مجوز دادند.بر پایه این گزارش، فرماندار نیویورک این لایحه را پیشنهاد کرده بود که طبق آن ازدواج همجنسگرایان قانونی شود.

اسلام و اعتدال در غذا و خوراک

اسلام و اعتدال در غذا و خوراک

نکته مهم این است که با وجود فراوانى و تنوع خوراکى‌ها ما چه رفتارى را باید داشته باشیم؟ طبق راهنمایى‌هاى بزرگان، انسان باید طورى پرورش یابد که پرخور نباشد و خوب است که انسان سیر نشود؛ چرا که طبق روایات متعدد، سیر نشدن میراث گران‌بهایى را به ارمغان مى‌آورد و از مهم‌ترین آثارش، حکمت و دانش است.

  

 

ادامه مطلب ...

آوازخوانی خواننده فارسی زبان برای اسرائیل

اسرائیل قصد دارد با استفاده از زبان فارسی و یهودیان ایرانی الاصل مقیم سرزمین های اشغالی بتواند ارتباطی مستقیم را با مردم ایران برقرار کند.
به گزارش فارس، اسرائیل قصد دارد با استفاده از زبان فارسی و یهودیان ایرانی الاصل مقیم سرزمین های اشغالی بتواند ارتباطی مستقیم را با مردم ایران برقرار کند. ایجاد سایت های و صفحه‌های فارسی زبان در شبکه های اجتماعی از قبیل یوتیوب که به توجیه هلوکاست اختصاص داشت را می توان نمونه ای از این اقدامات دانست.

در یکی از تازه ترین اقدامات اسرائیل برای ارتباط با مخاطب فارسی، ریتا، مشهورترین خواننده زن اسرائیلی ایرانی الاصل است، پس از 40 سال زندگی در سرزمین های اشغالی، آلبوم کاملی از ترانه های ایرانی خود را در اسرائیل و جهان عرضه می کند.

رادیو فردا، رسانه وابسته سازمان اطلاعات آمریکا در گزارشی نوشت: این تصمیم ریتا توجه بسیاری را در اسرائیل به خود جلب کرده است زیرا اسرائیلی ها فکر نمی کردند که ریتا بخواهد یک آلبوم کامل خود را به ترانه های فارسی اختصاص دهد.

تصمیم ریتا به ارائه دست کم 12 ترانه فارسی در آلبوم دوازدهم اش، با معیارهای سرمایه گذاری تجاری در ارائه آلبوم های هنری نیز مغایرت دارد زیرا بعید است که فروش آن بتواند هزینه های کلان چنین آلبومی را جبران کند از این رو به نظر می‌رسد که اسرائیل برای استفاده از این خواننده در عرصه دیپلماسی عمومی هزینه گزافی را بابت انتشار این آلبوم را به زبان فارسی پرداخته باشد. 

 

منبع: موعود

آغاز تفکیک جنسیتی دانشگاه ها از مهر ماه !!!

به باور کریمی، حتی الامکان باید از اختلاط بی ‌مورد دانشجویان دختر و پسر جلوگیری شود و این سیاستی است که خانواده ها، مجلس، روحانیت و علاقمندان به نظام و مراجع تقلید بر روی اجرای آن تاکید دارند. 

 

ادامه مطلب ...

تصاویر برخی از روحانیون شیعه که در زندان های بحرین هستند

 

 

از آغاز انقلاب بحرین تحت عنوان "انقلاب 14 فوریه" تاکنون که بیش از سه ماه می
گذرد، بیش از 25 روحانی شیعی و چهره سرشناس توسط نیروهای رژیم آل خلیفه با حمایت و
پشتیبانی نیروهای اشغالگر آل سعود بازداشت و روانه زندان شده اند. 

 

ادامه مطلب ...

آزادی یک متهم دیگر پرونده «مستند ظهور بسیار نزدیک است»

به گزارش شیعه آنلاین به نقل از فارس، یکی دیگر از متهمان پرونده مستند انحرافی ظهور نزدیک است با قرار وثیقه آزاد شد.

«ک» یکی از مسئولان نهاد ریاست جمهوری و از چهره‌های نزدیک به رحیم مشایی که چندی پیش بازداشت شده بود با قرار وثیقه آزاد شد.

وی دومین فردی بود که از مجموعه ریاست جمهوری در ارتباط با پرونده مستند ظهور نزدیک است بازداشت شده بود. این فرد مسئول پس از آزادی امروز در خارج از مجموعه نهاد ریاست جمهوری با یکی از مسئولان نهاد دیدار داشت.

در روزهای اخیر عباس امیری‌فر از حامیان جدی مشایی که ریاست شورای فرهنگی دولت را هم بر عهده دارد، بازداشت شده بود که با قرار وثیقه آزاد و و طی 2 روز گذشته مجددا دستگیر شد.

جزئیات جلسه مخفیانه محفل ماسونی بیلدربرگ

بررسی سرنگونی حکومت سوریه، تداوم حمله به لیبی، تشدید کشتار و کاهش جمعیت جهان و سانسور اینترنتی، در میان پذیرایی از مهمانان ویژه توسط جوانان همجنس باز، از محورهای نشست اخیر بیلدربرگ در سوئیس بود. 
 
ادامه مطلب ...

چند میلیون نفر در جهان آواره‌اند؟

بیش از ۴۳ میلیون نفر در دنیا به دلیل جنگ و یا آزار و اذیت، کشور و خانه و کاشانه خود را رها کرده‌اند.

به گزارش فارس به نقل از رویترز، در پایان سال ۲۰۱۰ بیش از ۴۳ میلیون نفر در جهان آواره شده‌اند و بر این آمار نیر اضافه خواهد شد. فرار از جنگ و درگیری ها به بالاترین سطح خود در ۱۵ سال گذشته رسیده است.

۱۵ میلیون از این تعداد به کشورهای همسایه که از وضعیت بهتر اقتصادی و اجتماعی برخوردارند، گریخته‌اند و مابقی در کشورهای خود سرگردان و منتظر بهتر شدن شرایط برای بازگشت به وطن خود هستند.

کمیساریای عالی آوارگان سازمان ملل متحد در گزارشی اعلام کرد: اغلب این افراد از کشورهای ثالث درخواست پناهندگی اجتماعی و یا سیاسی داده‌اند که اقدامات زمان‌بری باید برای ساماندهی آنان انجام داد.

این گزارش می افزاید: هجوم آوارگان به کشورهای توسعه یافته موجب افزایش نگرانی مقامات این کشورها شده است و بیم آن دارند که نتوانند به نیازهای آنان پاسخ دهند.

تعداد زیاد آوارگان و پناهجویان موجب شده است که برخی از این کشورها مقررات بسیار سختی برای پذیرش مهاجران آواره در نظر گرفته‌اند و در بسیاری مواقع از پذیرش این امر سر باز می‌زنند.

جمع‌آوری طومار برای تعقیب قضایی احمدی‌نژاد + عکس

سازمان «مسیحیان متحد برای اسرائیل» که در جهت منافع رژیم صهیونیستی فعالیت می‌کند، در نظر دارد با بیان یک سری ادعاهای واهی و جمع‌آوری طوماری از سازمان ملل بخواهد تا دست به پیگرد قانونی رییس‌جمهور ایران بزند.

به گزارش مشرق، سازمان «مسیحیان متحد برای اسرائیل» در اقدام جدید خود بر آن است تا با جمع‌آوری طوماری و ارائه آن به دبیر کل سازمان ملل، خواستار پیگرد قانونی رییس‌جمهور ایران، محمود احمدی‌نژاد، شود.
در این نامه ادعا شده است که احمدی‌نژاد در نظر دارد با ساخت سلاح‌های اتمی دست به نسل‌کشی یهودیان بزند. این سازمان با اشاره به حادثه اغراق‌آمیز هولوکاست، از شورای امنیت سازمان ملل خواسته است تا پرونده رییس‌جمهور ایران را برای پیگرد قانونی به دیوان بین‌المللی کیفری ارجاع دهد. متن این نامه به شرح زیر می‌باشد:

جناب آقای بان کی‌مون، دبیر کل سازمان ملل

سرکار خانم سوزان رایس، نماینده آمریکا در سازمان ملل

بدین وسیله امضاکنندگان ذیل از شما درخواست می‌نمایند تا سریعاً از شورای امنیت سازمان ملل بخواهید پرونده محمود احمدی‌نژاد، رییس‌جمهور جمهوری اسلامی ایران، را به دیوان بین‌المللی کیفری ارجاع دهد تا وی را به جرم تحریک نسل‌کشی تحت پیگرد قانونی قرار دهد. درخواست اجرای قوانین بین‌المللی در مورد اظهارات و اقدامات احمدی‌نژاد، بیانگر فوریت و اهمیت پرونده برای چنین پیگردی است.

پس از هولوکاست، کشورهای جهان به این نتیجه رسیدند که نباید هیچ‌گاه اجازه دهند مجدداً چنین قساوتی رخ دهد. در سال 1952، آنها به منظور جلوگیری و مجازات جنایات نسل‌کشی، معاهده‌ای را به تصویب رساندند. تا به امروز، 138 کشور از جمله ایران این توافق بسیار مهم را به تصویب رسانده‌اند. به موجب این معاهده نه تنها اقدام به نسل‌کشی بلکه تحریک مستقیم و آشکار به آن نیز غیر قانونی می‌باشد. با انجام چنین کاری، معاهده نسل‌کشی این قدرت را به جامعه جهانی می‌دهد تا با پیگیری اقداماتی که امکان نسل‌کشی را فراهم می‌آورند، از نسل‌کشی‌های آتی جلوگیری به عمل آید.

تا به امروز، محمود احمدی‌نژاد سابقه بارزی در تحریک نسل‌کشی طبق تعریف موجود در معاهده نسل‌کشی و اجرای آن دارد. وی به دنبال این است تا اسرائیلی‌ها را غیر انسانی و یهودیان را دیوصفت جلوه دهد. او مدام با عبارت‌های بی‌پرده و رک خواستار نابودی اسرائیل شده است. وی در حال دست‌یابی به جنگ‌افزارهای هسته‌ای است تا با آنها این تهدید نسل‌کشی را عملی گرداند. و با حمایت فعال خود از حزب‌الله و حماس، آشکارا نشان داده که آماده است تا سخنان خود در مورد کشتن اسرائیلی‌ها را به اقدامی مرگبار تبدیل کند.

دیوان بین‌المللی کیفری نسبت به نقض معاهده نسل‌کشی دارای اختیار قانونی می‌باشد. و شورای امنیت سازمان ملل این قدرت را دارد تا چنین نقض‌هایی را مستقیماً به آن هیئت ارجاع دهد. لذا از شما خواستاریم تا از شورای امنیت بخواهید قبل از آنکه خیلی دیر شود با اقدامی فوری الگوی رفتاری خطرناک محمود احمدی‌نژاد را به دیوان بین‌المللی کیفری ارجاع دهد.

اگر جهان به حرف‌های هیتلر توجه کرده و رفتارهای وی را زیر نظر گرفته بود، امکان جلوگیری از هولوکاست وجود داشت. همین مسئله، در خصوص سخنان و اقدامات کسانی صادق است که نسل‌کشی‌های اخیر را در روآندا، بوسنی، و دارفور مرتکب شده‌اند. زمان آن فرا رسیده است تا از این تراژدی‌ها درسی بگیریم. زمان آن فرا رسیده است تا به منظور جلوگیری از چنین قساوت‌هایی تمهیدات قانونی خردمندانه‌ای را به کار گماریم. زمان آن فرا رسیده است تا محمود احمدی‌نژاد به دلیل تحریک به نسل‌کشی مورد پیگرد قانونی قرار گیرد.

استاد رائفی پور: گاف دیگر آینده نیوز

بسم الله الرحمن الرحیم

پس از پاسخ بنده به سایت آینده نیوز در وبلاگ شخصی خودم و رجوع عزیزان پژوهشگر به این سایت و شرکت در بخش نظرات ُ هرچند از هر ده نظر فقط یکی را تایید می کردند لیکن در بخش نظر خواهی کاملا مشهود بود که چه افتضاحی به بار آورده اند

جالب است سایت مذکور برای ایجاد فضای گفتگو پاسخ بنده را می گذارد لیکن آن را با فونتی ریز قرار می دهد و نکته جالب انتهای متن را خذف می کند تا مردم در همان جا نظر بنده را بخوانند و به مقاله اصلی رجوع نکنند

در انتهای مقاله هم پاسخ کاراگاه گجتخودش را گذاشته که مملو از گاف های جدید است به عنوان نمونه وی پس از کلی استمداد از حضرت کاراگاه گجت (برای محاسبه ابجد عربی: کاراجاه ججت) آورده رائفی صاحب سایت رییس جمهور مجازی است در حالی که این سایت با آدرس anti666.ir یکی دیگر از فعالان مهدوی است و جالب اینکه نتیجه گرفته بنده از طرفداران مستند ظهور بسیار نزدیک است هستم و از مراجع قضایی خواسته تا با بنده برخورد شود!!!

براستی مراجع قضایی باید با سایت رییس جمهور مجازی برخورد کند یا باکسانی که برای شبکه های ماهواره ای انگلیسی (من وتو ) خوراک تهییه می کنند.

نویسنده ذره ای تحقیق به عمل نیاورده تا ببیند بنده از منتقدین آن مستند بودم لابد طبق معمول در اینترنت سرچ فرموده اند.و عجیب اینکه وی باز هم علم ابجد را در میان غربی ها زیر سوال برده است و با عذر بد تر از گناه آن را مورس اعلام کرده و گویا متوجه نیست که ما حتی نام این علم را هم به ایشان گفتیم تا یاد بگیرند (جاماتریا) و در استدلالی کاملا پزشکی!!! افاضه فرموده چرا اروپایی ها عقیم نمیشوند. جالب است بدانید امروز در بیمارستان حضرت ولی عصر (عج) در جمع پزشکان و کادر بیمارستان برنامه داشتم و آنجا هم این مسئله مطرح شد علاوه بر موافقت تمامی (تاکید میکنم تمامی)پزشکان با این موضوع یکی از پزشکان حاضر افزود دلیل آمار پایین عقیم شدن در کشورهای عربی دقیقا همین مطلب است.(پوشش آزاد لباسهای مردانه)

ما گفتیم جریان این کفش ها در غرب هم به همین شکل آغاز شد و به اینجا کشید پس عزیزان مراقب باشید تا به کشور ما هم نیاید در حالی که این طور هم شد و متاسفانه امروز کفشهایی معروف به پاشنه بزی به سهولت در بازار قابل دسترسی است گویا این سایت خبری از همه جا بی خبر است.

عزیزان آنها رسالت و دستوری را که به آنها داده شده اجرا کرده اند و شبکه من وتو هم ادامه داده است و حالا که گاف داده اند باید ماست مالی کنند شایان ذکر است پاسخ آنها از دیشب تا کنون سه بار تغییر کرده و احتمالا ادامه دارد و باید یکی یکی گند کاری های خود را جبران نمایند.

جالب اینجاست نویسنده متن بنده را مرتب با عنوان جوان یاد کزرده و گفته افرادی به اندازه سن بنده سابقه پژوهش دارند. خوب خدا پدرشان را بیامرزد همان ها ما را پرورش داده اند خوب که چی ؟

اما اگر منظورشان از جوان همان است که می دانند به یاد شعر زیر افتادم:

جوان با هنر خواهی برو بر عمر او مشمَر

که چند ساله جوان بهتر ز پنجاه ساله گاو نر

من از علم و هنر پرسم ، تو از پیری سخن گویی؟

اگر پیری بود علت شدی ابلیس پیغمبر

برادران و خواهرانم به یمن قدم شما پژوهشگران آمار بازدید این سایت بالا رفته است و در بخش نظرات پس از فشار بازدید کنندگان ، و حد اقل در بخش رد یا قبول یک نظر این سایت از آن با عنوان حمله یاد کرده است!!! البته نا گفته نماند اینکه خیلی از عزیزان که قبلا به این سایت رجوع می کرده اند و از مشتری های آن سایت بوده اند در تماس با حقیر گفتند که برایشان آشکار شده که این سایت رسالت رسانه ای نداشته و ابزار... است و دیگر به این سایت رجوع نخواهند کرد.(چه فکر می کردند چه شد؟)

منتظر حملات جدید تر از نوع دیگر هستم اینها همه تکه های یک پازل هستند(شایعه ترور/ارسال سی دی محرمانه علیه بنده/ انگ طرفداری از سروش/من تو و آینده نیوز/دعوت از فعالان مهدوی برای نوشتن مقاله علیه بنده و...) خودمانیم دشمن به چه بیش فعالی افتاده است!!!

به امید ظهور مولی و سرورمان حضرت حجت (عج) که صد البته نزدیک است.(انهم یرونه بعیدا و نراه قریبا)