نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

جذب نویسنده فعال

بسمه تعالی

دوستان عزیز از کلیه عزیزانی که علاقه مندند در زمینه فراماسونری و آخرالزمان و مبارزه با فراماسونری مقالات خود را در سایت نظم نوین جهانی قرار دهند دعوت می شود تا در سایت نظم نوین جهانی به عنوان نویسنده مقالات خود را به نام خود در این سایت قرار دهند.

لذا علاقه مندان می توانند با درج نظر در این سایت یا ارسال ایمیل به آدرس shs1366@yahoo.com

حضور خود را در این سایت اعلام نمایند.


با تشکر تیم مدیریتی سایت نظم نوین جهانی

مشخصات تهران در آخرالزمان

تهران آخرالزمان ( دارالزوراء )

در این مقاله شما را با مشخصات تهران آخرالزمان آشنا میکنیم و همچنین به مقایسه روایات موجود با مشخصات تهران فعلی از طریق تصاویر تهیه شده می پردازیم.

همچنین به سوالات زیر پاسخ میدهیم :

زوراء  کجاست ؟

شهر زوراء که در روایات آمده کدام است ، تهران یا بغداد ؟

ادامه مطلب ...

اعلام زمان همایش

همایش سلطه پوشالی

زمان  ۱۳۹۰/۷/۴

ساعت ۱۷ 

مکان : شهر ری میدان فرمانداری

حوادث دوساله پیش از ظهور کُبرا

ورود به حتمیّات

مروری اجمالی بر حوادث دوساله پیش از ظهور کُبرا

وَ اقْتَرَبَ الْوَعْدُ الْحَقُّ فَإِذا هِیَ شاخِصَةٌ أَبْصارُ الَّذینَ کَفَرُوا یا وَیْلَنا قَدْ کُنَّا فی‏ غَفْلَةٍ مِنْ هذا بَلْ کُنَّا ظالِمین/ الانبیاء 97

مقدمه :

رفته رفته غبارهای فتنه و ابرهای جهل کنار میروند تا در آسمان تیره دنیای بشریت ، پس از دوزاده قرن خورشید هدایت درخشیدن آغازد و از این پس مشتاقان را روی به روی و با انفاس قدسیه اش رهبری نماید . بسیاری در این جهل و غبارآلودگی ، گمراه و کور و سرمازده گشتند و اندکی نیز در راه نجات گام نهاده و چشم و قلب خویش را برای رؤیت خورشید، بصیرت بخشیده و از خمودگی و قعود رهیده اند.

ادامه مطلب ...

بارز ترین نماد فراماسونری در تهران


میدان انقلاب  یا میدان  فراماسون ؟



میدان انقلاب اسلامی تهران و مجسمه آن که در عین سادگی و بی ریایی در بر دارنده مفاهیم بلندی بود و نقش امام راحل بر آن قرار داشت و همچنین به همراه مشتی گره کرده که نشان از پایداری اسلامی را تداعی میکرد، در اردیبهشت ماه سال 89 با سازه ای عجیب جایگزین شد.  


این میدان فقط متعلق به تهرانی ها نیست و میدانیست متعلق به همه ایرانیان و تا به یاد داریم همیشه میعادگاه صحنه های باشکوه برای ملت بزرگ ما بوده است.

ادامه مطلب ...

اسرائیل در خطرناک‌ترین مرحله تاریخ است

پایگاه دبکا در تحلیل واقعه تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی به دست تظاهرات‌کنندگان مصری که شب جمعه گذشته روی داد، نوشت که رهبران اسرائیل بخوبی می‌دانند، بازتاب این حادثه چیست.
این رسانه می افزاید: آنها بخوبی می‌فهمند که این حادثه آنها را به سال‌های دهه 70 برد که طی آن اسرائیل در عزلت و انزوای تام و به دور از صلح و امنیت و غریب در خاورمیانه و در معرض حملات اعراب قرار داشت.
این پایگاه اطلاع‌رسانی ادامه می‌دهد: با خروج سفیر اسرائیل از قاهره آشکار می‌شود که بازگشت او به این زودی‌ها میسر نخواهد شد و بی‌شک توافقنامه صلح میان اسرائیل و مصر نیز که تا به امروز دست نخورده و بدون تغییر باقی مانده بود، بدون انجام هرگونه اصلاح و تعدیلی به شکل سابق خود باقی خواهد ماند همان گونه که عملیات صدور گاز مصر به اسرائیل تاکنون هیچ تغییری نکرده و از زمان حمله به خطوط لوله گازی به اسرائیل صادر نشده است.
پایگاه اطلاع رسانی دبکا با هشدار نسبت به افزایش قدرت و نفوذ جماعت اخوان المسلمین در شورای عالی نظامی مصر تأکید کرد که این حادثه، نخستین گام در راه قطع روابط مصر و اسرائیل و اِعمال حاکمیت اخوان بر مصر خواهد بود و در این راه اگر شورای عالی نظامی مصر نخواهد اقدام قاطعانه به عمل آورد، با منتظر فروپاشی قدرت خود و روی کار آمدن اخوانی‌ها باشد.
از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی دبکا به این نکته اشاره می‌کند که این حادثه تنها دو روز مانده به سفر رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه به قاهره روی داد و در ادامه تأکید می‌کند که سخنان ضد اسرائیلی اردوغان در تشویق جوانان مصری به اقدام فوق بی‌تأثیر نبوده است.
این پایگاه اطلاعاتی و نظامی صهیونیستی نتیجه می‌گیرد که اسرائیل در این مرحله از تاریخ خود در برابر دو کشور بزرگ اسلامی یعنی ترکیه و مصر در خاورمیانه قرار دارد و به همین دلیل خطرناک‌ترین مراحل تاریخی خود در دو سطح نظامی و سیاسی را سپری می‌کند.
منبع مشرق

تشدید اسلام‌هراسی ده سال پس از 11 سپتامبر

راشاتودی در گزارشی نوشت جلسه اقامه دعوای پت کینگ پیرامون افراط‌گرایی مسلمانان آمریکا که بسیاری آن را با مک‌کارتیسم مقایسه کرده‌اند؛ کارزار ناخوشایند و اغلب پرتنفر بر سر ساخت مسجدی در نزدیکی محل قبلی برج‌های دوقلو، یعنی گرند زیرو؛ نفوذ پلیس فدرال آمریکا اف‌بی‌آی و پلیس نیویورک در مساجد و تشویق به اصطلاح «مسلمانان تروریست» به انجام فعالیت‌های غیرقانونی و سپس به دام انداختن آنها؛ سخنان گلن بک مبنی بر اینکه «ده درصد مسلمانان تروریست هستند»؛ و جاروجنجال رسانه‌ها پیرامون کوچک‌ترین نشانه‌‌ای از طرح‌های تروریستی اسلامی خنثی‌شده؛ همه و همه در راستای ایجاد ترس از مسلمانان بوده است.

این نقطه نظرات علیه مسلمانان، نشان‌دهنده اوج هراس و بدگمانی در آمریکا است. یک دهه پس از تبدیل شدن بن لادن به نماد شیطان و حتی پس از مرگش، نفرت از مفهوم اسلام به طور فزاینده‌ای در حال گسترش است. چنین چیزی توسط رسانه‌ها و سیاست‌گذارانی مانند پیترکینگ ــ از اعضای کنگره و برگزارکننده جلسه اقامه دعوا پیرامون تهدیدات ناشی از تروریست‌های مسلمان که در خود آمریکا رشد و پرورش یافته‌اند ــ تقویت می‌شود.

مدارکی که نمایانگر تعصب ضد اسلامی باشد، به وفور یافت می‌شود. یکی از این موارد، تشویق مسلمانان به انجام کارهای غیرقانونی توسط پلیس فدرال است، که طی آن، مسلمانان برای انجام جرم‌های خاصی اغوا می‌شوند؛ در صورتی که اگر این گونه توسط عاملان پلیس وسوسه نشوند، دست به چنین اعمالی نخواهند زد.

سارا فلاندرز، یکی از مدیران «مرکز فعالیت‌های بین‌المللی» در این خصوص می‌گوید: «عمل گماشتگان پلیس در جهت اغوای افراد برای انجام یک اقدام مشخص و سپس دستگیری آنها، واقعاً زندگی جوانان و خانواده‌های آنها را نابود می‌سازد.»

لمیس دیک وکیل و فعال اجتماعی می‌گوید: «شما در نیویورک هزار و صد کارآگاه در بخش اطلاعاتی مشاهده می‌کنید که این‌ها باید تخصیص بودجه به خود را توجیه کنند؛ همان طور که وزارت امنیت داخلی باید توجیه‌کننده طرح‌های دفاعی خود باشد.» در همین راستا، تحقیقات صریح قومیتی پلیس از مسلمانان گسترش زیادی یافته است.

ظهیرالدین، مدیر اجرایی «شورای رهبری اسلامی نیویورک» اظهار داشت: «تحقیقات موسسه پیو و گالوپ نشان می‌دهد که 48 درصد مسلمانان، اذیت و آزار شخصی و یا تبعیض شخصیتی در یک سال و یا یک سال و نیم گذشته را تجربه کرده‌اند.»

در مورد طرح‌ ساخت مسجدی در نزدیکی منطقه‌ای که برج‌های دوقلو قبلاً در آنجا قرار داشت و حتی در تنسی، عنان‌گسیختگی و بلوا ایجاد شده است.

دنی شکتر، فیلم‌ساز و وبلاگ‌نویس در این خصوص می‌گوید: «از قضای روزگار، اگر شما به محلی که قبلاً برج‌های دوقلو در آن قرار داشتند، بروید و به اطراف بنگرید، خواهد دید که همه جا واگن‌های فروش غذای حلال به چشم می‌خورد و مسلمانان آن جا به فروش سوغات و چیزهایی از این قبیل مشغولند.»

داستان‌هایی در مورد اینکه قرار است مجموعه قوانین اسلام یعنی شریعت در آمریکا به اجرا درآید، نیز ساخته و پرداخته اشخاص و سازمان‌های اسلام‌هراس است. این مسئله نگرانی‌های گسترده‌ای در بین جامعه مسلمانان آمریکا ایجاد کرده است.


ظهیر‌الدین در ادامه می‌افزاید: «تقریباً 23 ایالت، تصویب قوانین ضدشریعت را مد نظر قرار داده‌اند که این امر، حقوق بشر مسلمانان را تحت تأثیر قرار می‌دهد و ناقض ارزش‌های آمریکایی است.» حدوداً هفت میلیون مسلمان در آمریکا زندگی می‌کنند و این در حالی است که بسیاری از آمریکاییان هیچ گاه برخورد جدی با این جماعت نداشته‌اند.

تد رال، مؤلف و سرمقاله‌نویس نیز عنوان می‌کند: «من در میدوست شمالی بزرگ شده‌ام، و هرکسی سعی داشته باشد بگوید مکزیکی‌ها در حال بدست گرفتن مشاغل ما بودند، با این حقیقت مواجه خواهد شد که در واقع، هیچ مکزیکی در جایی که ما زندگی می‌کردیم، وجود نداشت و چنین مسئله‌ای در ارتباط با مسلمانان نیز صدق می‌کند.»

صرف‌نظر از این استدلال، احساسات ضداسلامی همچنان وجود دارد. عایشه العدویه، بنیانگذار و رئیس افتخاری موسسه «زن در اسلام» خاطرنشان کرد: «این جریان به جایی رسیده که من فکر می‌کنم از برخی جهات خوب بوده؛ چرا که به مردم اجازه می‌دهد تا ببینند که تعصب تا چه اندازه رفتاری ناشیانه است.»

این ترس همچنین موجب انحراف افکار عمومی از موضوعات هولناک داخلی آمریکا می‌شود. تونی مورفی، یکی از فعالین «مرکز فعالیت‌های بین‌المللی» در این باره بیان داشت: «بحران اقتصادی بسیار جدی‌ای به وجود آمده و ما بر این باوریم که احساسات ضد‌اسلامی در واقع سپربلای این مسائل قرار گرفته است.»

این مسئله همچنین حمایت عمومی از ایالات متحده برای تهاجم به سراسر جهان اسلام را پدید آورده است.

تد رال می‌افزاید: «ما طوری کشورهای مسلمان را مورد حمله قرار داده‌ایم که گویی بدین کار خو کرده‌ایم و می‌خواهیم قبل از اینکه دیر شود بیشترین بهره را از آنها ببریم. ایالات متحده با تمام مشکلات و نتایج ناخواسته این جنگ‌ها، خود را در افغانستان، عراق، یمن، سومالی و لیبی درگیر ساخته است.»

اسلام‌هراسی که بعد از حادثه یازدهم سپتامبر در ایالات متحده شکل گرفت، مانند احساسات ضدژاپنی است که پس از حمله به بندر پرل‌هاربر به وجود آمده بود. در حالی که امروز هیچ اردوگاه اقامت اجباری وجود ندارد، ولی جماعت مسلمانان آمریکا احساس می‌کند در محاصره به سر می‌برند. حتی زمانی که در مسجد در حال عبادت هستند احتمال دارد تحت‌ مراقبت شدید قرار داشته باشد.

امام عبدالعلی موسی از مسجد الاسلام آمریکا در گفتگو با آرته اظهار داشت: «اسلام‌هراسی بدتر از آن چیزی است که افراد به آن می‌اندیشند. این قضیه بدتر از مک‌کارتیسم و بیشتر شبیه نازیسم است. امروزه حالتی از ترس در بین جماعت مسلمانان در آمریکا حاکم شده است.»

منبع مشرق

جذب نویسنده فعال

بسمه تعالی

دوستان عزیز از کلیه عزیزانی که علاقه مندند در زمینه فراماسونری و آخرالزمان مقالات خود را در سایت نظم نوین جهانی قرار دهند دعوت می شود تا در سایت نظم نوین جهانی به عنوان نویسنده مقالات خود را به نام خود در این سایت قرار دهند.

لذا علاقه مندان می توانند با درج نظر در این سایت یا ارسال ایمیل به آدرس shs1366@yahoo.com

حضور خود را در این سایت اعلام نمایند.


با تشکر تیم مدیریتی سایت نظم نوین جهانی

اعلان جنگ اسرائیل به دانشمندان هسته ای ایران

با ادامه محاکمه مجید جمالی فشی قاتل شهید مسعود علی محمدی فیزیک‌دان ایرانی زوایای بیشتری از جنگ پنهان و شدید رژیم صهیونیستی علیه دانشمندان ایرانی روشن می‌شود.

روزنامه «آسیا تایمز»‌ در تحلیلی با بررسی ترورهای دانشمندان ایرانی این اقدامات را اعلان جنگ رژیم صهیونیستی با دانشمندان ایرانی خواند که ممکن است با تداوم این ترورها ایران نیز تحت فشار فزاینده‌ای قرار گرفته و دست به حملات متقابل بزند.

آسیا تایمز به مورد ترور دانشمند ایرانی شهید علی محمدی پرداخته و می‌آورد: «علی محمدی، از جنبه‌های بسیار، به مانند چندین دانشمند ایرانی است که هدف آدمکشی سرویس‌های اطلاعاتی غربی و اسرائیلی قرار گرفته‌اند. علی محمدی، با سابقه‌ای دانشگاهی طولانی و ممتاز و نیز انتشار 53 مقاله تحقیقاتی در نشریات دانشگاهی سطح بالا، در پروژه‌های اعلام‌نشده که بسیار مورد علاقه سرویس‌های اطلاعاتی هستند، فعالیت می‌کرد. وی به عنوان یک نظریه‌پرداز رشته کوانتوم و استاد فیزیک ذرات بنیادین در دانشگاه تهران، در 12 ژانویه 2010 بر اثر انفجار یک دستگاه موتورسیکلت بمب‌گذاری‌شده در بیرون از منزلش در محله قیطریه در شمال تهران کشته شد.» این روزنامه می‌افزاید: «اگرچه هیچ ارتباطی بین علی محمدی و برنامه هسته‌ای ایران یا هر نوع پروژه حساس دیگر کشف نشده است اما از محاکمه فرد متهم به قتل مشخص است که وی در فعالیتی دخیل بود که دارای اهمیتی ملی بسیاری است.»

ادامه مطلب ...

چرا سودان جولانگاه صهیونیست ها در آفریقا شده است؟

منطقه جنوب سودان بعد از ده‌ها سال درگیری با دولت مرکزی در این کشور نهایتاً در دی ماه گذشته، در جریان یک همه‌پرسی از دولت مرکزی سودان جدا شد.
مساحت این بخش از جنوب سودان 620 هزار کیلومتر مربع و جمعیتش 9 میلیون نفر است و منابع آبی و جنگلی فراوانی دارد، اکثر مردم این منطقه لائیک هستند و تنها حدود 30 درصد مسیحی و پنج درصد مسلمانند.
موضع‌گیری‌های حکومت مرکزی سودان و شخص عمر البشیر در طرفداری از نهضت‌های آزادی‌بخش بویژه حزب‌الله، حماس و جهاد اسلامی، طرفداری از روابط قوی و گسترده با ایران، انتقاد جدی از کشورهای عربی موسوم به محور اعتدال، موضعگیری تند علیه رژیم صهیونیستی و برنامه‌های آمریکا در منطقه عواملی بود که باعث شد طرح‌های غرب در تجزیه بخشی از خاک این کشور با سرعت بیشتری دنبال شود، این طرح‌ها که با حمایت بیشتر کشورهای استعماری و شور و اشتیاق خاص رژیم صهیونیستی همراه بود، در سایه کمبود ابزارهای قدرت در دست البشیر و خیانت کشورهای عربی، اتحادیه عرب، سازمان کنفرانس اسلامی و جنبش غیرمتعهدها خیلی زود به ثمر نشست و باعث جدا شدن بخش جنوبی سودان از این کشور در همه پرسی تاریخ 9 ژانویه سال جاری میلادی شد.

ادامه مطلب ...