نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

دانلود مستند خنجر و شقایق (بوسنی و هرزگوین) با لینک مستقیم

«خنجر و شقایق» محصول مشترک نادر طالب‌زاده و سیدمرتضی آوینی

می باشد و در مورد جنگ و مسلمانان بوسنی است 

راهنما: برای دانلود بر روی "+" کلیک کنید

.: موسیقی تیتراژ پایانی مستند "خنجر و شقایق". +
.: قسمت اول. +
.: قسمت دوم. + 

.: قسمت سوم. + 

.: قسمت چهارم. +
.: قسمت پنجم. +
.: قسمت ششم. +
.: قسمت هفتم. +
.: قسمت هشتم. +
.: قسمت نهم. +
.: قسمت دهم. +

 

 

منبع: بچه های قلم BGH.ir

نگاهی گذرا به سیر تاریخی تغییرات نام بیت المقدس

تاریخ بیت المقدس در عهد اسلامی مشخصا به سه‏ دوره تقسیم می‏شود.در طول ششصد سال نخست،بر سرمالکیت این شهر میان اسلام و مسیحیت و نیز میان امیران و گروههای مختلف مسلمان نزاع بود.تاریخ این ‏دوره به طور جدی،پس از تسلیم بدون خونریزی و کمابیش‏ مسکوت مانده این شهر به یکی از سران قبیله‏ای گمنام،با ایجاد بنای معظم قبةالصخره،که شاهد شکوهمند حضور اسلام در این شهر مقدس است آغاز گردید،آنگاه در معرض‏ تحولات شدید جنگهای صلیبی قرار گرفت،و با ویرانگریهای نیمه نخست قرن هفتم هجری/سیزدهم میلادی ،که جز بناهای اطراف معبد و کلیسای قیامت،بقیه بیت المقدس‏ را به ویرانه‏ای تبدیل کرد،به پایان آمد.

  

 

 

ادامه مطلب ...

احکام عجیب تلمود!

بسم الله الرحمن الرحیم  

تعالیم و اعتقادات تلمودی‏

تلمود به عنوان یکی از منابع مهم،تفسیری از تعالیم،عقاید،آداب و احکام یهودیت است که‏ همواره مرجع یهودیان در تمام اعصار بوده و هست.این کتاب از دو بخش میشناه(متن اصلی)وگمارا(شرح متن اصلی)تشکیل شده است.میشناه بین سالهای 190 تا 200 پس از میلاد،یعنی‏ حدود یک قرن پس از ویران شدن هیکل توسط تیتوس رومی بوسیله یهودا هاناسی جمع آوری‏شد.گمارا نیز دو نوع است گمارای اورشلیم که در سال 400 و گمارای بابل که در سال 500جمع آوری و تدوین شد.(1)  

ادامه مطلب ...

در کنگره حزب کمو‌نسیت شورو‌ی سابق در هنگام سخنرانی نیکیتا خرو‌شچف که با تقبیح جنایت‌های استا‌لین جهان را شگفت‌زده کرد یک نفر از میان جمعیت فریاد برآورد: رفیق خرو‌شچف، وقتی بی‌گناهان اعدام می‌شدند، شما کجا بودید؟ خرو‌شچف گفت: هر کس این را گفت از جا برخیزد. اما هیچ کس از جایش تکان نخورد. خرو‌شچف ادامه داد: خودتان به سوال خودتان پاسخ دادید.
 در آن زمان من همان جایی بودم که الان شما هستید

استراتژی غرب علیه اسلام در بازی‌های رایانه‌ای

اگر کمی جلوتر بیاییم مصداق عینی و بارزی که برای همه ما ملموس است را مطرح کنیم؛ ساخت بازی  « 3d : The Fall of Ahmadinejad Durka» «سقوط احمدی‌نژاد» را مورد بررسی قرار می‌دهیم. این بازی قبل از انتخابات 88 ساخته شد.

 

ادامه مطلب ...

خدایان علوم انسانی در جنگ نامقدس

جنگ نامقدس

جنگ نامقدس ، آخر الزمان، نبرد تایتان ها

خداوندی که ما به عنوان آفریدگار ریز و درشت جهان هستی می‌شناسیم در علوم انسانی برآمده از تفکرات برخی اندیشمندان نامدار غرب، به نبرد خوانده شده است. خداوندی در آرای این نظریه پردازان به جایگاهی هم شأن«آشیل» در یونان و«اسفندیار» در شاهنامه فردوسی تنزل پیدا کرده است! برای اثبات این مدعا، این جمله معروف و کفرآلود«فردریش نیچه» فیلسوف نامدار آلمانی کفایت می‌کند:«روزگاری کفران خدا بزرگ‌ترین کفران بود. اما خدا مُرد و در پی آن، این کفر گویان نیز بمردند!»

 

ادامه مطلب ...

فراماسونری جدید در چه پوششی می‌آید؟

امروز برخی از افراد آگاهانه یا ناآگاهانه ادبیات فراماسونری را باز تولید می‌کنند و از یک سو از ملیت ایرانی سخن می‌گویند و از سویی دیگر می‌خواهند انسان را جای خداوند بنشانند. مبادا روزی از خواب غفلت بیدار شویم که دیگر به خواب ابدی رفته باشیم! سرشت فراماسونری به دلیل مدیریت آن از سوی ابلیس، میل به استکبار و تمامیت‌خواهی دارد.

ادامه مطلب ...

نسب عبدالله دوم به چه کسی می رسد؟ + تصاویر


با توجه به شایعات تبلیغاتی برای بزرگ نمایی شاه اردن شفاف سازی هایی درباره ایشان در زیر ارائه شده که امیدوارم مورد توجه عزیزان قرار گیرد.


نسب عبدالله دوم به چه کسی می رسد؟ + تصاویر


برخی رسانه های وابسته به جریان انحرافی در دولت، چندی پیش با انتشار شجره نامه ای جعلی ادعا کردند نسب پادشاه اردن به امام دوم شیعیان می رسد؛ اما فراموش کردند که اسناد تاریخی، از حقایق جالب دیگری حکایت دارد.

به گزارش گروه بین الملل مشرق، این جریان انحرافی پس از اوج گیری اعتراضات به دعوت از ملک عبدالله دوم، شاه اردن توسط اسفندیار رحیم مشایی، مشاور ویژه محمود احمدی نژاد در امور خاورمیانه، اقدام به توجیه این سفر بر اساس تحلیل های خاص خود کردند. از جمله این تحلیل ها، این بود که خاندان سلطنتی اردن، از سادات بنی هاشم هستند و نسب آنها به امام حسن مجتبی علیه السلام می رسد.
این در حالی است که که برخلاف ادعای اعضای این خاندان سلطنتی که خود را هاشمی و از نسل پیامبر(ص) می دانند، این خاندان به هیچ عنوان به پیامبر(ص) منتسب نبوده و سیادت آنها جعلی است.

برای این امر نیز شواهدی وجود دارد که عبارتند از:
1 – در شجره نامه ای که در سایت خاندان سلطنتی اردن درج شده است، نسب این خاندان به حضرت امام حسن(ع) رسیده است که این انتساب نیز از جانب یکی از فرزندان امام حسن مجتبی(ع) موسوم به عبدالله بن حسن مثنی انجام گرفته است. عبدالله بن حسن مثنی، از ساداتی است که به ناحق برای یکی از فرزندان خود به نام محمد، ادعای مهدویت نمود و او را به عنوان «محمد بن عبدالله» و «مهدی موعود» معرفی کرد و باعث گمراهی جمع بسیاری شد؛ بنابراین انتساب شجره نامه به او که اعمالش مورد تأیید اهل بیت(ع) نبوده است نیز چندان قابل اعتماد نیست.
یکی از محققان آمریکایی که مورخ و استاد دانشگاه ماساچوست آمریکاست، در کتاب خود با عنوان «ملک عبدالله، بریتانیا و ساخت اردن» نکات مهمی را درباره ملک عبدالله و کشور اردن بیان کرده است.

ادامه مطلب ...

تورات صهیونیزم

کتاب 'دولت یهود' را 'تورات صهیونیزم' نیز لقب داده‏اند، پس عجیب نخواهد بود که عنصری مانند سوکولف، نویسندة این کتاب را 'پیامبر' نیز بنامد. این کتاب که بیش از یک قرن از نگارش آن می گذرد ، اساسنامه تشکیل دولت صهیونیستی به شمار می رود

  

 

 

ادامه مطلب ...