نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

تبریک سال نو

 نوروز بر عموم مهدویون عزیز مبارک باد


هیچ نوروزی نیست مگر آنکه ما در آن روز توقع ظهور حضرت حجت (عج) را داریم

چرا که این روز از روزهای ما و شیعیان ما است. امام صادق (ع)


یا مقلب القلوب والابصار
یا مدبر الّیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال
حول حالنا الی احسن الحال
بظهور مولانا صاحب العصر والزّمان

و زمین سالی دیگر را در جستجوی گمشده ی خویش به دور خورشید گشت...

 غافل از اینکه گمشده اش همان خورشیدی ست که به دورش طواف میکند...

مولایم!تو خود بگو چند سال دیگر باید سپری گردد تا زمین بودنت را بینا شود؟


برآنیم تا در آستانه تحویل سال نو با دل های تکانده از هر چه غیر اوست به رسم همیشگی مان دست بر آسمان گیریم و بار دیگر یک دل و یک صدا عهدمان را با مولای زمانمان حضرت مهدی(عجل الله تعالی فرجه الشریف)تجدید کنیم و با تک تک ذرات وجودمان از یگانه معبود بی همتا فرجش را خواستار شویم.


 آخرین دعای عهد و دعای فرج را با هم زمزمه کنیم

سه شنبه اول فروردین

ساعت ۷:۳۰ صبح

پیش از سال تحویل

جزئیات بیشتر از ویروس استاکس‌نت

 شبکه خبری سی‌بی‌اس آمریکا در برنامه «60 دقیقه» خود به بررسی و تحلیل بیشتر ویروس استاکس‌نت پرداخت.

استاکس‌نت نام یک ویروس رایانه‌ای است که عنوان نخستین سلاح سایبری را به خود گرفته است. این ویروس در سال 1389 توانست تاسیسات هسته‌ای نطنز را تحت تاثیر خود قرار دهد. با توجه به پیچیدگی موجود در کدهای این ویروس و هدف مورد نظر آن کاملا مشخص است که سازمان‌های جاسوسی آمریکا و نیز رژیم صهیونیستی در این طرح مشارکت داشته‌اند.

پس از انجام این حمله سایبری، مقامات مختلف آمریکایی دست به صحبت در مورد آسیب‌پذیری تاسیسات حیاتی آمریکا در مقابل تهدیدات سایبری زدند. در یکی از این صحبت‌ها، ژنرال بازنشسته آمریکا به نام مایکل هایدن بیان داشت: «ما وارد مرحله جدیدی از نزاع شده‌ایم که در آن می‌توانیم از یک سلاح سایبری برای انجام تخریب‌های فیزیکی استفاده کنیم.»

ادامه مطلب ...

جنگ روانی درباره سایت پارچین یادآور کدام واقعه مشابه است؟+عکس

مقامات آمریکا در سال 2003 با ارائه تصاویر ماهواره‌ای از سایت‌های نظامی عراق مدعی شدند که این کشور در حال ساخت سلاح‌های کشتار جمعی است، ادعایی که هیچ‌گاه ثابت نشد. اکنون نیز این مقامات همین روش را در مورد ایران اتخاذ کرده‌اند.

اخبار مربوط به فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نیز متهم ساختن عراق در سال 2003 در منابع خبری آمریکا، شباهت‌های زیادی با یکدیگر دارند. بر اساس همین اخبار کذب بود که آمریکا عراق را متهم به ساخت سلاح‌های کشتار جمعی کرده و از این طریق جواز لازم برای حمله به عراق را برای خود صادر نمود.

با مقایسه برخی ادعاهای مقامات و رسانه‌های آمریکایی در مورد ایران و عراق 2003 می‌توان به شباهت‌های آنها پی ببرد. در زیر نمونه‌هایی از آن آورده شده است.


ادامه مطلب ...

آیاجامعه عصر ظهور با جامعه امروز تفاوت دارد؟

آیا جامعه عصر ظهور با جامعه امروز تفاوت دارد؟

یکی از اتفاقات در این زمان کشته شدن ابلیس است اگر در دوران غیبت ابلیس نیست آیا این عدالت است که ابلیسی وجود نداشته باشد، امام معصوم نیز در دسترس مردم باشند، عقلها هم رشد کرده باشد و مردم آن دوران به راحتی بهشتی شوند و ما با این زمینه های گناه و... تلاش کنیم تا جهنمی نباشیم؟
لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

سالگرد تاسیس سایت

در ابتدا خدمت تمام مهدویون عزیز فرارسیدن سال جدید  را پیشاپیش تبریک گفته

و آرزوی سالی خوش و خرم را برای شما عزیزان داریم

شنبه 27 اسفند مصادف است با اولین سالگرد تاسیس سایت نظم نوین جهانی لذا این مهم ما را بر آن داشت که از تمامی دوستان و بازدید کنندکان گرامی که در یک سال اخیر از سایت ما بازدید کرده اند و همواره با نظرات و انتقادات و پیشنهادات خود ما را یاری فرموده اند تشکر کرده و بگوییم امیدواریم در سال پیش رو بتوانیم مطالب بهتری را در زمینه مهدویت به شما عزیزان ارائه دهیم تا باشد که ما نیز سهم کوچکی در زمینه سازی ظهور حجت حق داشته باشیم و بتوانیم شور و شوق انتظار را در بازدیدکنندگان هرچه بیشتر ایجاد کرده و آنها را با سیر تحولات سریع پیش از ظهور هماهنگ کنیم
در پایان از بازدید کنندگان عزیز خواهش میکنیم که نظر خود را درباره عملکرد یکسال اخیر ما در بخش نظرات این کامنت قرار دهند تا ما بتوانیم با استفاده از نظرات ارزشمند شما در سال جدید با ارائه مطالبی بهتر و رفع نواقص موجود در خدمت بازدید کنندگان محترم باشیم. 


دانلود پنجمین همایش روایت عهد

دانلود پنجمین همایش از سلسله نشست های جنبش مصاف

تحت عنوان "روایت عهد"


موضوع جلسه پنجم : "اسطوره های صهیونیزم (بررسی نقاط ضعف اسرائیل)"

سخنران : علی اکبر رائفی پور

زمان : پنجشنبه 25 اسفند ساعت 15 


لطفا برای دانلود  به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

اخبار منطقه 7

رزمایش گسترده اردنیها به همراه 17 کشور در اردیبهشت آینده!


آماده باش برای حمله نظامی به سوریه


خبری بسیار مهم از عربستان


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید
ادامه مطلب ...

مستند جدید مبشران ظهور

مجموعه چند کلیپ جذاب پیرامون بیداری اسلامی و وعده الهی

در کلام ولی امر مسلمین(مدظله)


گروه فرهنگی مبشران ظهور ، مجموعه کلیپی با موضوعات مختلف پیرامون تحولات جاری با عنوان " لحظه ی دیدار " تهیه کرده است که موضوعات متعددی را در برمی گیرد ، این کلیپها که با موضوعات متفاوت و زمان متغییر تهیه شده است در مجموع نمایی کلی از اوضاع کنونی جهان در حال حاضر بدست می دهد :

برای دانلود لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


ادامه مطلب ...

مصوبه جدید سنای آمریکا برای مداخله در امور داخلی ایران + سند

سنای آمریکا هفته گذشته طی یک رای‌گیری، مصوبه‌ای را به تصویب رساند و در آن خواستار «انتخابات آزاد و عادلانه در ایران» شد. این مصوبه توسط جان هوین معرفی شد و مهم‌ترین اشخاص موافق با آن عبارت بودند از ریچارد بلومنتال، جوی لیبرمن، لیندزی گراهام، جان مک‌کین، چارلز شومر، و مارکو روبیو.

به موجب این مصوبه آمریکا این حق را برای خود قائل می‌شود تا «همکاری با مردم ایران را گسترش داده و از اقداماتی که موجب ترویج حقوق بشر و انجام اصلاحات دموکراتیک در داخل ایران می‌شود حمایت کند، از جمله از طریق تامین بودجه‌های مالی مناسب برای سازمان‌های اجتماعی مدنی که دست به فعالیت‌های دموکراتیک و حکومتی می‌زنند.»

همچنین بر اساس این مصوبه آمریکا علنا تمایل خود را برای مداخله در امور داخلی ایران اعلام کرده و بیان می‌دارد که «سنا به دولت جمهوری اسلامی ایران تعهدات آن را بر اساس معاهدات بین‌المللی یادآور می‌شود که برای برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه لازم می‌باشد. سنا همچنین حمایت خود را از آزادی، حقوق بشر، آزادی‌های مدنی، و مساوات در اجرای قانون در ایران و نیز انتخابات آزاد، عادلانه، و متناسب با استانداردهای جهانی را اعلام می‌دارد، از جمله اینکه ایران باید به ناظران داخلی و بین‌المللی مستقل این اجازه را بدهد تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی به صندوق‌های رای‌گیری و محل‌های شمارش آرا دسترسی داشته باشند.»

برای دریافت سند اینجا کلیک کنید.

به گزارش مشرق

شبکه خبری یهودیان با کدام مجوز در تهران فعالیت می‌کند؟

شبکه خبری یک یهودیان در ایام پیش از انتخابات مجلس با حضور در خیابان‌های تهران دست به تهیه خبر و مصاحبه با برخی از شهروندان زد. این شبکه در گزارش خود مدعی شد که اکثر جوانان ایران نسبت به شرکت در انتخابات ابراز بی‌علاقگی کرده و اعلام کرده‌اند که در آن شرکت نخواهند کرد.

در این گزارش صحبت‌های یک فیلم‌ساز ایرانی به نام ناصر تقوایی گنجانده شده که وی در گفتگو با این شبکه ابراز داشته است: «فرقی نمی‌کند که در پای صندوق‌های رای حاضر شویم یا نه. چرا که نتایج آن هیچ تاثیری ندارد. حتی اگر مردم هم نروند، با ارائه آماری عجیب گفته می‌شود که این تعداد رای داده شده است. حتی اگر مردم از رفتن هم امتناع ورزند نتایج شبیه انتخابات گذشته خواهد بود. آراء هیچ‌گونه تاثیری بر روی نتایج ندارد.»

این شبکه یهودی در حالی دست به تهیه این گزارش زده است که هیچ‌گونه مجوزی برای انجام فعالیت‌های خبری در ایران نداشته و حتی فاقد لوگوی لازم برای تهیه خبر می‌باشد.