نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

مصوبه جدید سنای آمریکا برای مداخله در امور داخلی ایران + سند

سنای آمریکا هفته گذشته طی یک رای‌گیری، مصوبه‌ای را به تصویب رساند و در آن خواستار «انتخابات آزاد و عادلانه در ایران» شد. این مصوبه توسط جان هوین معرفی شد و مهم‌ترین اشخاص موافق با آن عبارت بودند از ریچارد بلومنتال، جوی لیبرمن، لیندزی گراهام، جان مک‌کین، چارلز شومر، و مارکو روبیو.

به موجب این مصوبه آمریکا این حق را برای خود قائل می‌شود تا «همکاری با مردم ایران را گسترش داده و از اقداماتی که موجب ترویج حقوق بشر و انجام اصلاحات دموکراتیک در داخل ایران می‌شود حمایت کند، از جمله از طریق تامین بودجه‌های مالی مناسب برای سازمان‌های اجتماعی مدنی که دست به فعالیت‌های دموکراتیک و حکومتی می‌زنند.»

همچنین بر اساس این مصوبه آمریکا علنا تمایل خود را برای مداخله در امور داخلی ایران اعلام کرده و بیان می‌دارد که «سنا به دولت جمهوری اسلامی ایران تعهدات آن را بر اساس معاهدات بین‌المللی یادآور می‌شود که برای برگزاری انتخابات آزاد و عادلانه لازم می‌باشد. سنا همچنین حمایت خود را از آزادی، حقوق بشر، آزادی‌های مدنی، و مساوات در اجرای قانون در ایران و نیز انتخابات آزاد، عادلانه، و متناسب با استانداردهای جهانی را اعلام می‌دارد، از جمله اینکه ایران باید به ناظران داخلی و بین‌المللی مستقل این اجازه را بدهد تا بدون هیچ‌گونه محدودیتی به صندوق‌های رای‌گیری و محل‌های شمارش آرا دسترسی داشته باشند.»

برای دریافت سند اینجا کلیک کنید.

به گزارش مشرق

نظرات 1 + ارسال نظر
عمار 24 اسفند 1390 ساعت 03:31 ب.ظ http://www.ammargraph.ir

سلام
این که دفعه اولشون نیست ... میدونم یه روز قاطی میکنم ، کنترات برمیدارم ، کل کاخ سفید و مجلس سنا و ساختمان پنتاگن رو خراب میکنم رو سرشون ...
ممنون که بهم سر زدید ... شاید هم سر نزدید !
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد