سلام

سلام

مدتها گذشته و این وبلاگ جزء بهترین خاطرات وب نویسی من شد اما خیلی وقته بخاطر سنگین شدن وب دیگه مطلب ننوشتم حالا میخوام با وب جدیدم سربازان آخرالزمان آشنابشید امیدوارم لذت ببرید

www.aposol.mihanblog.com

آنتوان لاوی ; شیطان مجسم

آنتوان لاوی ; شیطان مجسم

آنتوان لاوی ، کسی است که نامش با شیطان پرستی امروزی گره خورده ؛ چرا که او کلیسای شیطان را در آمریکا راه اندازی کرده است و بر اساس روایت های مختلف ، انسان عجیب و متوهمی بوده است

 

 

 

ادامه نوشته

عکس‌هایی که رسانه‌های غربی را رسوا کرد

عکس‌هایی که رسانه‌های غربی را رسوا کرد
 
شاید اگر این زن و کودکش مسلمان نبودند و یک طرف ماجرا هم رژیم جنایتکار صهیونیستی نبود، بسیاری از مردم دنیا همچون آنچه درباره زن و کودک ژاپنی دیدند و شنیدند درباره این تصویر دردناک و آنچه بر آنان گذشته است هم می فهمیدند.

به گزارش جهان، معیارها و سیاست های دوگانه رسانه های غربی در عرصه سیاست که پیگیری منافع سردمدارانشان است، عجیب نیست اما به نظر می رسد رویکرد دوگانه آنان در موضوعات و وقایع انسانی و اخلاقی غیرمنتظره باشد.

به عنوان نمونه چندی پیش و در جریان سونامی ژاپن عکسی از یک زن که به همراه دخترش زیر آوارهای این فاجعه مدفون شده بود، تا روزها سوژه خبری رسانه های غربی و بسیاری دیگر از رسانه ها بود.

به فاصله اندکی از انتشار تصویر این زن و کودک ژاپنی خبرگزاری ها و روزنامه های جهان اقدام به تعریف و تمجید از مقام مادری و محبت زن ژاپنی پرداختند و ده ها هزار کلمه در توصیف آن منتشر کردند.‬

این واقعه در شرایطی رخ داد که درست مشابه همین اتفاق برای یک مادر و کودک فلسطینی روی داد اما آنان به جای مرگ در اثر زلزله و سیل، در نتیجه تیرباران اشغالگران صهیونیست جان دادند؛ این مادر فلسطینی حتی در آخرین لحظات زندگی هم از سپر کردن خود برای کودکش دریغ نکرد.

در مقابل مادر فلسطینی .....

ادامه نوشته

شکیرا به اسرائیل رفت و صدای مصری ها درآمد

شکیرا به اسرائیل رفت و صدای مصری ها درآمد

در پی سفر خواننده زن آمریکایی به سرزمین‌های اشغالی و حمایت تلویحی از اقدامات رژیم صهیونیستی، مصری‌ها خواستار لغو سفر وی به قاهره شدند. 

 

Persianv.com At site 

 

ادامه نوشته

شدید کنترل ایمیل ها توسط آژانس امنیت ملی آمریکا

شدید کنترل ایمیل ها توسط آژانس امنیت ملی آمریکا

آژانس امنیت ملی آمریکا (NSA)، در نظر دارد به بهانه مقابله با حملات سایبری نظارت بر ایمیل‌ها و ترافیک اینترنتی را تشدید کند.

به گزارش خبرنگار جنگ نرم مشرق، واشنگتن پست در گزارشی اعلام کرد یکی از مقامات ارشد دفاعی و صنعتی آمریکا اظهار داشته است که آژانس امنیت ملی آمریکا، موسوم به ان‌اس‌ای، در حال همکاری با ارائه‌دهندگان اینترنت است تا نسل جدیدی از ابزارهای کنترل ایمیل و سایر ترافیک‌های دیجیتال را ایجاد کند که بتواند حملات سایبری کشورهای دیگر به مؤسسات دفاعی آمریکا را خنثی سازد.

این برنامه جدید که کار آن از ماه گذشته آغاز شده است، متکی به پایگاه اطلاعاتی ان‌اس‌ای و برای شناسایی برنامه‌های مخربی می‌باشد که از طریق داده‌های اینترنتی وارد بزرگ‌ترین شرکت‌های دفاعی آمریکا می‌شوند. لازم به ذکر است که ماه گذشته یکی از این شرکت‌ها به نام لاکهید مارتین مورد حمله سایبری قرار گرفت.


ادامه نوشته

«The Arrivals»؛ مستند ظهور از نوعی دیگر

مروری بر مجموعه پنجاه قسمتی مستند «ظهور» به کارگردانی: نوریگا، و هاشم عبدالله

«The Arrivals»؛ مستند ظهور از نوعی دیگر





مجموعه مروری کلی بر موضوع ظهور «The Arrivals» دارد که به موازی «دجّال»، فراماسونری و به ویژه پدیده فعال شده «ایلومنیاتر» را هم شامل می‌شود.
گروه فرهنگی مشرق- در تیتراژ: علامت «یک چشم» و «مار» که ازجمله علایم مشترک بین فرقه‌های ضد توحیدی و اخلاقی فراماسونری، بیلدربرگ، انجمن جمجمه و استخوان و...  است،برجسته‌تر نمایانده شده که در کارکرد فرقه کذایی به نسبت بقیه، قابل تفسیر و تعبیر‌پذیری بیشتری است. در فیلم بعد از این که روایت شیطان فرشته‌ای رانده شده از درگاه الهی از عهد جدید آورده می‌شود، فعالیت شیطان در ایجاد و تشدید ضعف‌های بشری «تمایلات جنسی»، «برتری جویی» و... از تمدن مصر شروع می‌شود و در ....

ادامه نوشته

من یک آمریکایی با روح مسلمانم

معرفی "اسلام آمریکایی"؛

من یک آمریکایی با روح مسلمانم

"مسلمان بودن در آمریکا" نام کتابهای منتشر شده وزارت خارجه آمریکا است که بر معرفی "اسلام آمریکایی" و سبک زندگی مسلمانان آمریکا تمرکز دارد.

معرفی "اسلام آمریکایی"؛ من یک آمریکایی با روح مسلمانم "مسلمان بودن در آمریکا" نام کتابهای منتشر شده وزارت خارجه آمریکا است که بر معرفی "اسلام آمریکایی" و سبک زندگی مسلمانان آمریکا تمرکز دارد. به گزارش خبرنگار مشرق؛ "مسلمان بودن در آمریکا" نام سلسله کتابهایی است که توسط وزارت خارجه آمریکا(دفتر برنامه های اطلاعات بين المللی) منتشر شده و تمرکز خود را بر معرفی "اسلام آمریکایی" و سبک زندگی مسلمانان آمریکا دارد. نکته تامل برانگیز این کتاب در آن است که به صراحت از اسلام آمریکایی و مزایای آن بحث می کند و مسلمانانی در آن معرفی می شوند که با وجود مسلمان بودن سبک زندگی آمریکایی را پذیرفته اند و بنابراین به موفقیت های چشمگیری در عرصه های مختلف اجتماعی آمریکا دست یافته اند. این مجموعه کتابها، جملاتی را از زبان آن مسلمان آمریکایی[i] ابراز می کند که در بطن آن یک اسلام تهی از محتوا وبی مایه موج می زند و معمولا زنان مصاحبه شونده از برداشتن حجاب خود و محاسن آزادی ها در آمریکا سخن می گویند. گاهی نیز پیشرفت و داشتن تکنولوژی و سهیم بودن در صیرورت تاریخی آمریکا را به عنوان آمال یک مسلمان آمریکایی معرفی می کند مانند جملات زیر:

ادامه نوشته

کتاب های کابالا و یهود (صهیونیسم)

 کتاب های کابالا و یهود (صهیونیسم)

دانلود سری دوم کتاب هایی درباره 
کابالا و یهود(صهیونیسم) دانلود سری دوم کتاب هایی درباره کابالا و 
یهود(صهیونیسم)

بنا به درخواست کاربران در قسمت نظرات و ایمیل های دریافتی مبنی بر قرار دادن بیشتر کتب درباره یهود(صهیونیسم) و کابالا بر آن شدیم تا تعدادی کتب معروف و مهم دیگر را برای عزیزان قرار دهیم . کتاب بسیار مهم و جالب ” مسیحیت از واقعیت تا تحریف ” و کتاب ” شریعت آلیستر کرولی ” که در باره این کتاب که نام بردیم باید عرض کنیم این کتاب را به صورت پژوهشی مطالعه کنید . به علاوه چند کتاب دیگر هم برایتان قرار داده ایم که انشالله از این کتاب ها نهایت استفاده را ببرید . . .

ادامه نوشته

اتفاقات بسیار جدی در آینده‌ای نزدیک

اتفاقات بسیار جدی در آینده‌ای نزدیک

اتفاقات بسیار جدی در آینده‌ای نزدیکقائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: منطقه خاورمیانه آبستن اقدامات بسیار جدی در آینده بسیار نزدیک است و باید منتظر اتفاقاتی بسیار جدی در آینده‌ای نزدیک بود.با بیان اینکه شرایط امروز کشور و دنیا کاملاً ویژه و بسیار حساس است،

به وابستگی تمام کشورها به آمریکا در قبل از پیروزی انقلاب اشاره و تصریح کرد:انقلاب اسلامی توانست در جنگ تحمیلی، کودتاها، تروریسم گسترده منافقین و تحریم‌های سنگین، آمریکا را شکست داده و پیروزمندانه از همه آنها عبور کند.

به گزارش فارس : قائم مقام جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‌ها انقلاب اسلامی را دارای دو نقطه ضعف ایرانی بودن و رویکرد شیعی داشتن می دانستند، یادآورشد: نها بر این باور بودند که اکثریت جهان اسلام، عرب و اینها ایرانی و اکثریت جهان اسلام اهل تسنن و اینها شیعی هستند از این رو تلاششان را به صورت گسترده علیه انقلاب شروع کردند.

وی با بیان اینکه رویکرد ایجاد تفرقه در همه اجزای انقلاب توسط آمریکایی‌ها به وجود آمد، گفت: آمریکا اختلاف در بین ادیان، مذاهب و اقوام و ملل را سرلوحه برنامه‌های خود قرار داد؛ اما ظرفیت‌های انقلاب اسلامی کاری کرد که آمریکایی‌ها تصور آن را نداشتند انقلاب اسلامی ظرفیت‌های خود را بسیج کرد و این ظرفیت‌ها تکثیر شد و انقلاب اسلامی از این دو نقطه ضعفی که آمریکایی‌ها از آن یاد می کردند به نقطه قوت تبدیل و یک انقلاب اسلامی عربی به وجود آمد.

وی ادامه داد: امروز آمریکا با تعجب نظاره‌گر این مسئله است که قلب دنیا در اختیار انقلاب اسلامی است و این برای آنها بسیار دشوار است؛ و تعقیب لحظه به لحظه تحولات منطقه از سوی اوباما به دلیل حساسیت این منطقه است؛ چراکه در این منطقه ظرفیت‌های جغرافیای سیاسی، فرهنگی و اقتصادی در هم تنیده شده و یک هم‌افزایی جدی را ایجاد کرده که منجر به یک قدرت بی‌بدیل در منطقه شده است.

نماینده مردم تهران در مجلس با تأکید بر اینکه منطقه خاورمیانه از نظر ژئوپلیتیکی در سطح جهان ممتاز است، افزود: البته منطقه منحصر به این ظرفیت‌ها نیست، بلکه ظرفیت‌های ژئواکونومیکی یا همان جغرافیای اقتصادی این هم‌افزایی را در منطقه چند برابر کرده و در کنار این دو عنصر بسیار توانمند، ظرفیت‌های فرهنگی که با پیروزی انقلاب اسلامی به وقوع پیوست و منطقه احساس کرد که می‌تواند از استعمار و استکبارزدگی خارج شود.

ادامه نوشته

ترور پنج دانشمند هسته‌ای روسی نیروگاه اتمی بوشهر

ترور پنج دانشمند هسته‌ای روسی نیروگاه اتمی بوشهر

پایگاه خبری "الحقیقه" اعلام کرد: پنج تن از دانشمندان هسته‌ای روسیه که مأموریت اصلی آنها تأسیس و راه اندازی نیروگاه اتمی بوشهر بوده است، در میان 44 مسافری هستند که در سقوط هواپیمای توپولوف 134 روسیه که در شمال غرب این کشور انجام شد، جان خود را از دست داده‌اند.

منابع اطلاعاتی روسیه اعلام کرده‌اند که نام سه نفر از آنها "سرگی ریزکوف"، "گنادی بانیویک" و "نیکولای ترونوف" بوده که در مؤسسه OKB Gidropress کار می‌کردند. این موسسه مهم‌ترین شرکت روسیه در صنایع هسته‌ای به شمار می‌رود و همان شرکتی است که ساخت نیروگاه هسته‌ای بوشهر را بر عهده دارد.

این سه دانشمند هسته ای بر اساس اطلاعات منابع روس، از افرادی بودند که موفق به مهار کرم الکترونیکی استاکس نت شده بودند که از سوی دستگاه‌های جاسوسی آمریکا و رژیم اسرائیل به تأسیسات هسته‌ای کشورمان نفوذ داده شده بود و ایران خیلی زود موفق شد که تأسیسات هسته‌ای را از آن پاکسازی کند.

گفته می شود علاوه بر این سه دانشمند، "آندری تروپینوف" متخصص ارشد فناوری روس‌اتم و شخص دیگری که عضو شرکت هیدروپرس روسیه بوده در این حادثه کشته شده اند.

شرکت‌روس اتم پیمانکار نیروگاه اتمی بوشهر نیز اعلام کرده که پنج نفر از متخصصان روسی که در نیروگاه بوشهر کار می‌کردند در یک سانحه هوایی در روسیه جان خود را از دست دادند.

بنا بر اعلام شرکت روس‌اتم این کارشناسان برای شرکت در جلسه‌ای با یکی از شعب روس‌اتم که قطعات نیروگاه‌های اتمی می‌سازد در این پرواز بوده‌اند.

این گزارش می‌افزاید این افراد برای سه شعبه روس‌اتم کار می‌کرده اند که به مدت طولانی در پروژه نیروگاه بوشهر شرکت داشته‌اند.

ادامه نوشته