نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

لینک های گوگل و شارژر های اپل

انگار که سال 2020 از قبل به اندازه کافی بد نبوده است ، اپل شروع به حمل آیفون های خود بدون شارژر کرده است. سعی بر این بود که این تغییر به عنوان اقدامی سازگار با محیط زیست تصویب شود ، اما اپل و سرمایه گذاران آن بزرگترین برنده این حرکت بحث برانگیز هستند ، همانطور که هرکسی به راحتی حدس می زند. و حتی بدتر ، تولید کنندگان دیگر نیز ممکن است از این الگو پیروی کنند.

برای امکان پذیر ساختن این امر ، اپل در سال های اخیر با اتخاذ پروتکل شارژ کم و بیش جهانی برای محصولات خود - تحویل برق USB - به آرامی پایه و اساس خود را قرار داد. تمام آیفون ها و MacBook های فعلی را می توان با هر شارژر USB-PD که در خانه دارید شارژ کرد. و اگر یکی ندارید ، اپل با کمال میل یکی را به شما می فروشد. اما این همه جای سوال دارد - آیا شارژر اپل به نوعی بهتر از گزینه های موجود در بازار است. تحویل برق USB به سختی جدید است و گزینه های سازگار زیادی وجود دارد - حتی اگر مخصوص آیفون ها نباشد.

بنابراین اگر در این فصل آیفون جدیدی می گیرید - حتماً باید این سوال هوشمندانه را از خود بپرسید - چه شارژر برای آیفون جدیدم تهیه می کنم؟ خوب ، ما اینجا هستیم تا کمی روشن کنیم.







نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد