نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

از سیطره ارواح بر تلویزیون ایران تا بیداری‌اسلامی

مصطفی فارویی: در همین شب‌هایی که صداوسیمای ایران در یکی از مهم‌ترین سال‌های پس از انقلاب اسلامی همچنان موضوع ارواح و فرشتگان را دستمایه سریال‌های رمضانی قرار داده، سریال سازان تلویزیون‌های ترک، مصری، قطری، و... در سراسر جهان اسلام، از قطار تحولات موج بیداری اسلامی عقب نمانده و هنر را به استخدام ثبت وقایع و انعکاس آرزوهای امت اسلامی درآورده اند.

 

 

ادامه مطلب ...

20 نصیحت کلیدی امام علی(ع) در آخرین لحظه عمر

از علامه امینی پرسید: آخرین ذکرى که على(علیه‎السلام) بر زبان مبارک جارى فرمود چه بود؟
مى‎فرماید: بعضى مى‎گویند پس از وصیتى که ذکر آن رفت امام علی(علیه‎السلام) لحظه‎اى بیهوش شد و چون به هوش آمد دیگر سخنى جز لا اله الا الله از حضرت شنیده نشد تا جان به جان آفرین تسلیم فرمود.

  

 

ادامه مطلب ...

کلیپ صوتی شنیدنی بسیار دلنواز " دعای معراج "

بسم الله الرحمن الرحیم

فایل صوت کلیپ صوتی زییای (دعای معراج ) بسیار زیبا و گوش نواز


دعای معراج: یا سَیِّدُ یا سَنَدُ یا صَمَدُ یا مَن لَهُ المُستَنَدُ اجْعَلْ لی فَرَجًا و مَخْرجًا مِمّا اَنَا فیهِ وَاکْفِنی فیهِ و اَعُوذُبِکَ بِسم اللهِ التّاماتِ یا اللهُ یا اللهُ یا اللهُ یا رَحمانُ یا رحمانُ یا رَحمانُ …


نام صوت: ( دعای معراج ) کلیپ صوتی شنیدنی

این دعا با صدای آقای امین رستمی هست… ان شالله که هرجا هستن سلامت باشن

حتما دانلود کنید

مدت: ۲ دقیقه

حجم: ۵۰۰ کیلوبایت

دانلود با لینک مستقیم

منبع

 

برای قرار دادن این صوت در سایت یا وبلاگتان می تونید به لینک زیر مراجعه کنید:

لینک فایل

شب قدر و مقام امام زمان(عج)

خداوند در آیات سوره قدر پس از بیان عظمت این شب که آن را برابر با هزار ماه و یا هشتاد سال می شمارد، به این نکته توجه می دهد که عظمت این شب برای مردم قابل درک و فهم نیست: و ما ادراک ما لیله القدر؛ زیرا در این شب اموری اتفاق می افتد که بیرون از ادراک قوای واهمه، خیالیه و عاقله ماست. 

 

 

 

ادامه مطلب ...

دیدگاه متفکران یهودی درباره اندیشه قوم برگزیده (3)


دیدگاه دانشمندان یهودى در قرون وسطا
دانشمندان یهودى در قرون وسطا درباره معناى برگزیدگى دو نظریه کاملا متفاوت ارائه کرده اند. بر اساس یک نظریه، افراد قوم اسرائیل به لحاظ روحى، متفاوت از دیگر انسان ها و برتر از آنان خلق شده اند. یهودا هالوى، که برجسته ترین طرفدار این نظریه است، مدعى است که ساختار روحى یهودیان به طور کلى با دیگران تفاوت دارد. هر فرد یهودى قدرت نبوت را به ارث برده است و این امر او را قادر مى سازد تا از فکر و اراده خدا آگاه شود. دیگران، حتى اگر به آیین یهود درآیند، این قدرت را به دست نمى آورند. این اندیشه حتى در متون عرفانى قرون وسطایى یهود دیده مى شود. در متون قبالایى، به ویژه کتاب معروف زوهر تفاوت جوهرى یهودیان با غیریهودیان مورد تأکید قرار گرفته است. بر اساس این متون، روح غیریهودیان متعلق به جهان زیرین است که جایگاه شیاطین است، در حالى که روح فرد یهودى دست کم قابلیت رسیدن به ساحت امور الاهى را دارد. گاهى این عارفان اندیشه برگزیدگى را با مسئله گناه نخستین پیوند داده اند. آنها با استناد به یک سنت تلمودى، مى گویند که حوا به وسیله مار شیطان آبستن شد و در نتیجه، فرزندان او معیوب شدند، تا این که تجلى خداوند در سینا آن عیب را از بنى اسرائیل برطرف کرد، اما دیگران نیمه شیطان و نیمه انسان باقى ماندند. اما این بیان با یک مشکل جدى روبرو است و آن این که، بر اساس تلمود، نوکیشان یهودى با دیگر یهودیان هیچ تفاوتى ندارند. در این صورت، چگونه تغییر کیش آنان مى تواند سرشت و ذات آنان را عوض کند؟ کتاب زوهر این مشکل را این گونه حل مى کند که نوکیشان در هنگام تغییر کیش، روحى جدید را از جانب آسمان دریافت مى کنند، هر چند این روح از روح یهودیان اصلى پست تر است. دیگر عالمان قبالایى مى گویند نوکیشان در واقع قبلا روحى یهودى داشته اند و در اثر فشار دیگران تغییر کیش داده اند و اکنون به کیش اصلى خود بازمى گردند. در واقع، همان روح پنهان است که دوباره او را به یهودیت بازمى گرداند.

ادامه مطلب ...

ایران و رژیم صهیونیستی وارد جنگ هوایی می‌شوند + عکس

بازی «تعدی پارسیان» شامل نقشه‌ها و اهداف جنگی‌ای است که در آن نیروگاه‌های هسته‌ای ایران و نیز پالایشگاه‌های نفتی آن که باید مورد هدف قرار گیرند کاملاً مشخص شده‌اند.

به گزارش مشرق، «تعدی پارسیان:‌ اسرائیل و ایران هسته‌ای» ساخت یک شرکت آمریکایی به نام Clash of Arms Games است. این بازیِ تخته‌ای که در سال 2010 عرضه شد برای سنین 12 سال به بالا بوده و می‌توان آن را به صورت 2 نفره انجام داد. 

 

 

ادامه مطلب ...

نسخه المثنی بیت المقدس در غرب + تصاویر

به نوشته سایت «سالت لیک تریبون» این بیت المقدس المثنی، مقامات کلیسا در نظر دارند برای طبیعی شدن زیارت و مراسم مذهبی مسیحیان در این مکان درختان زیتون نیز در اطراف آن بکارند که شبیه سرزمین فلسطین شود.   

 

ادامه مطلب ...

روزه داران سومالیایی با خاک افطار می کنند...

این روزها داستان مرگ و گرسنگی مسلمانان سومالی سوژه داغ رسانه ها شده است. انعکاس تصاویر و اخباری که حتی اشک خبرنگاران غربی را نیز درآورده است.

به گزارش مشرق، گرسنگان سومالیایی با وجود آنکه از خیلی وقت پیش گرسنه هستند و اغلب بیمار و ناتوانند، همچنان روزه می گیرند.
شبکه فرانس 24 اعلام کرده اوضاع 12 میلیون گرسنه سومالیایی به قدری وخیم است که از شدت گرسنگی در برخی مناطق خاک می خورند.
در حالی که مثلث شوم خشکسالی، گرسنگی و جنگ داخلی مسلمانان را از هر طرف احاطه کرده است شیوع بیماری کشنده وبا به جمع قاتلان مردم این کشور قحطی زده افزوده شده است.
گزارش اخیر منتشر شده از سوی سازمان بهداشت جهانی نشان می دهد، وبا جان مردم را تصاعدی می گیرد. به طوری که به کارکنان بسیاری از موسسات حقوق بشر که در زمینه کمک رسانی به مردم در آستانه مرگ سومالی کمک می کنند، شوک وارد کرده است.
به گفته «میشل یاو» از کارشناسان سازمان بهداشت جهانی، تاکنون حدود 5 هزار نفر به اسهال شدید مبتلا شده اند و 180 نفر نیز بر اثر وبا مرده اند.
گفته می شود اصلی ترین دلیل شیوع وبا در سومالی نوشیدن آبهای آلوده است.
در حال حاضر مردم سومالی به شدت به پروتئین، چربی و حبوبات و برنج نیاز دارند. شما مردم نیکوکار می توانید کمک های نقدی خود را به شماره حساب 99999 جمعیت هلال احمر نزد بانک ملی شعبه مرکزی و یا به شماره حساب 0199999999003 سیبا نزد همین بانک واریز کنید
در ضمن کمیته امداد امام خمینی(ره) نیز شماره حساب ریالی 5555 و ارزی 333 بانک ملی ایران قابل واریز در تمامی شعب را آماده دریافت کمک های نقدی اعلام نموده است.
در صورت تمایل کمک های غیرنقدی خود را می توانید به پایگاه های داوطلبان صندوق های هلال احمر، مساجد منتخب و پایگاه ها و شعب جمعیت هلال احمر اهدا نمایید.

ارتباط میان "مک دونالد " و گرسنگی در جهان

به راستی، چه ارتباطی است میان "مک دونالد " و گرسنگی در جهان، نابودی جنگل های استوایی و سلامت انسان ها؟ درپس لبخند به ظاهر بی غل و غش "رونالد مک دونالد "، دلقک نمادین این رستوران زنجیره ای، حقیقتی وحشتناک پنهان است: بهره برداری جهانی از انسان ها، حیوانات و طبیعت! 

 

 

 

ادامه مطلب ...

اوضاع یهودیان در قرون وسطی (3)


فعالیت یهودیان در گتو ها
مطابق گزارشهای مورخان یهود، آزار یهودیان در اواخر قرن چهاردهم مجددا رونق می گیرد و مصداق بارز آن زندگی یهودیان در محله های موسوم به «گتو» می باشد: «در نیمه دوم قرن پانزدهم میلادی، هنگامی که سازمان تفتیش عقاید در اسپانیا شروع به کار کرد، زندگی در گتو (محله مخصوص یهودیان) نیز در شهرهای اروپا آغاز گردید. محصورنمودن یهودیان در محلهای مخصوص، یکی از راههای قدیمی آزاردادن آنان بود که برای اولین بار در قرن دهم میلادی در شهر پراگ، پایتخت کنونی جمهوری چک، شروع شد. در شهرهای ونیز و سالرنو، واقع در ایتالیا، و همچنین در کشورهای آلمان، اتریش، لهستان و ترکیه نیز گتوهایی به وجود آمد». گتو قسمتی از یک شهر را می گفتند که به وسیله دیوارهای بلندی محصور شده، و در این دیوار دروازه هایی وجود داشت. یهودیان مجبور بودند فقط در این قسمت از شهر زندگی کنند. شبها دروازه ها از خارج بسته می شد، و در نتیجه هیچ فرد یهودی نمی توانست تا موقع باز شدن دروازه ها از محوطه گتو خارج شود. در بسیاری از شهرها، روزهای یکشنبه هم دروازه های گتو بسته بود. اگر هنگام بسته بودن دروازه ها، یک نفر یهودی در خارج از گتو دیده می شد، او را به سختی مجازات می کردند. یهودیان در محله های مخصوص (گتو ها )، با فروش متاع ها و لباس هایی که تهیه می نمودند مخارج زیندگی فقیرانه ای را تأمین می کردند. بعضی از آنها مواد غذایی را برای فروش به در خانه های اطراف خود می بردند. پاره ای دیگر روزها بساط مختصری را در خارج از محدوده گتو می گستردند، و اجناس را به مسیحیان می فروختند. عده ای دیگر در خدمت همسایه های مسیحی خود بودند و کارهای آنها را انجام می دادند. تنها شغلی که مسیحیان برای یهودیان باقی می گذاشتند، بانکداری، صرافی یا نزول دادن پول بود، چون هیچ کشوری نمی تواند بدون وجود بانکها یا موسساتی که به اشخاص پول قرض می دهند تجارت خود را رونق دهد، یهودیان از این راه به کشور خود خدمت بزرگی می کردند. یهودیان با پیشرفت دادن تجارت، وسایل رفاه و ثروتمندی مردم کشور خویش را فراهم می ساختند. مسیحیان به جای قدردانی از این خدمت ها، کینه و دشمنی بیشتری نسبت به یهودیان نشان می دادند. با اینکه خودشان یهودیان را مجبور کرده بودند که شغل صرافی و پول نزول دادن را اختیار کنند، از اینکه بیایند و از آنها پول قرض بگیرند احساس نفرت و عداوت می نمودند. علاوه بر این، عده ای از مسیحیان این کینه و عداوت را مستمسک و بهانه ای برای پس ندادن قروض خویش قرار می دادند. بیشتر اوقات اتفاق می افتاد که یهودیان به مسیحیان پول قرض می دادند، ولی هرگز موفق به باز پس گرفتن آن نمی شدند. گاهی یهودیان عملا در شهرهایی که مسکن داشتند زندانی می شدند. به علت مهارت و هوشی که داشتند وجودشان مورد احتیاج بود، و از طرفی مالیتهای گزافی هم می پرداختند. از این جهت به آنها اجازه داده نمی شد که شهر خود را ترک کنند و در شهرهای دیگری سکونت اختیار نمایند.

ادامه مطلب ...