نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

خواهر و برادر "فارسی وان" بزودی می آیند

نیوز کورپوریشن متعلق به رابرت مرداک یهودی، قصد دارد تا دو شبکه تلویزیونی فارسی زبان از طریق شراکت دفتر دوبی با یک شرکت رسانه ای محلی راه اندازی نماید.
 یکی از این شبکه ها به نام "زمزمه" زنان فارسی زبان را هدف خود قرار داده و در چند روز آینده افتتاح خواهد شد. شبکه دیگر نیز که در اواخر شهریورماه افتتاح می شود، با هدف جذب مردان فارسی زبان تاسیس می شود تا در مجموع سه شبکه، با همکاری نیوزکورپوریشن و بی ام ای علیه ایرانیان و فارسی زبانان به صورت رایگان فعالیت کنند.

کیث روپرت مرداک یا مرداخ یا مردوخ، سرمایه‌دار یهودی‌الاصل آمریکایی-استرالیایی و صاحب غول رسانه ای نیوز کورپریشن است . دارایی های مرداک شامل شرکت «نیوز کورپورشین» دربرگیرنده چندین رسانه گوناگون است.

مرداک پیش از این برای تغییر سبک زندگی مسلمانان، خانواده های ایرانی را هدف قرار داده و شبکه فارسی وان را راه اندازی کرد. شبکه فارسی وان نیز برای عملیاتی کردن فروپاشی خانواده ها، سریال های تلوزیونی (غالبا کلمبیایی) که زمینه لیبرالیسم فرهنگی را ترویج می کنند با موضوعات خیانت، فرزند نامشروع و طلاق را در سطح وسیع با دوبله فارسی پخش می کند؛ تا با ترویج فمینیسم لیبرال در جامعه ایرانی حیا زدایی از زنان و غیرت زدایی از مردان موجب فروپاشی فرهنگی جامعه شود.

گزارش وب سایت نشنال در این زمینه می افزاید: امپراتور رسانه ای روپرت مردوخ دارای منافعی در شبکه تلویزیونی فارسی وان (Farsi1) است و در چند ماه آینده دو شبکه دیگر را برای بینندگان ایرانی راه اندازه خواهد کرد.

ادامه مطلب ...

آیا نستله واقعاً صهیونیستی است؟

به گزارش گروه بین الملل مشرق، بسیاری از هموطنان ایرانی که به علت تعلل دولت در برخورد با واردات و تولید محصولات شرکت نستله، از صهیونیستی بودن آن ناآگاهند، نبود دلایل متقن برای صهیونیستی بودن این شرکت را دلیل خرید محصولات آن ذکر می کنند که در این میان و بویژه در فصل تابستان آب معدنی آن و در فصل زمستان، نسکافه و کافی میت این کمپانی، خریدار بیشتری در ایران دارد.
گفته می شود این شرکت قصد دارد با توجه به افشاگری های اخیر درباره صهیونیستی بودن آن، اقدام به تغییر نام تجاری خود در کشورمان کند تا از حساسیت برانگیز شدن و تحریم خرید محصولاتش، ممانعت نماید.
متأسفانه باید گفت آب معدنی تولیدی شرکت صهیونیستی نستله و نیز آب معدنی دماوند که نستله، سرمایه گذار آن است پرفروش ترین نوع آب معدنی در داخل کشور به ویژه در فصل گرما و ماه مبارک رمضان به شمار می آید.

ادامه مطلب ...

آمریکا کنترل شبکه‌های اجتماعی را تشدید می‌کند + سند


به گزارش


آمریکا قصد دارد به بهانه مقابله با اقدامات اشخاص و گروه‌های به اصطلاح افراطی، نظارت بر کاربران شبکه‌های اجتماعی چون فیس‌بوک و توییتر را شدیدتر کرده و حریم خصوصی کاربران را بیش از پیش نقض کند.

بر اساس سند جدید استراتژیکِ کاخ سفید، «به منظور مقابله با پروپاگاندای آن‌لاین و خشونت‌آمیزِ افراط‌گران، اینترنت و سایت‌های اجتماعی به دقت کنترل و بررسی خواهند شد». این اقدام در واقع تلاشی از سوی دولت فدرال آمریکا است تا به بهانه جلوگیری از افراط‌گرایی‌های داخلی بتواند خود را بیشتر در اجتماعات محلی جای دهد.

این سند، که تحت عنوان «تفویض اختیار به شرکای محلی برای جلوگیری از افراط‌گری‌های خشونت‌آمیز در آمریکا» است، بر شناسایی افرادی متمرکز است که ظاهراً توسط القاعده رادیکال گشته و قصد حمله به آمریکا را دارند.

لس‌آنجلس تایمز در گزارشی در خصوص این سند بیان داشته است که این طرح شامل «وزارت‌های فدرالی که معمولاً با امنیت ملی سروکار ندارند می‌باشد و به شدت بر روی افزایش درگیری دولت فدرال با مدارس و توسعه احساسی و رفتاری با جوانان متمرکز است».

بنا بر تعریف این سند پروپاگاندای افراطی عبارت است از آنچه به عنوان «منبع تغذیه‌ای برای نارضایتی‌ها و ایجاد سرزنش‌ها»‌ از آن استفاده می‌شود. همچنین این سند مدعی است که دولت آمریکا با «ادامه کنترل دقیقِ نقش مهمی که اینترنت و شبکه‌های اجتماعی در پیشبرد مسائل خشن افراط‌گران دارد»، خواهان مبارزه شدید با چنین ایدئولوژی‌ای است.

البته این اقدام دولت اوباما برای تجسس و نظارت بر اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آن هم با نام مبارزه با تروریسم داخلی، کار جدیدی نیست. در دولت قبلی آمریکا نیز تجاوز به حریم خصوصی افراد و نظارت بر ایمیل‌های آنها امری عادی بوده است.

هر چند در این سند ادعا شده است که «مخالفت با سیاست‌های دولت غیرقانونی و غیر میهن‌پرستانه نبوده و به مخالفان به دید افراد افراطی و خشن نگریسته نمی‌شود»، اما وزارت امنیت میهن آمریکا با این کار این ادعای خود را نقض کرده و مخالفان دولت را تروریست‌های بالقوه داخلی به شمار می‌آورد.

لازم به ذکر است که این سند در حالی منتشر می‌شود که پنتاگون نیز هفته گذشته اعلام کرد که اشخاصی را به کار خواهد گرفت تا «به ردیابی و شناسایی نگرش‌های عمومی و محبوب در شبکه‌های اجتماعی بپردازند».


وقتی اطلاع رسانی جامعه مورد انتقاد قرار می گیرد!

وقتی اطلاع رسانی و دادن آمار بزه های جامعه مورد انتقاد قرار می گیرد!

بنظر شما اگر مشکل مطرح نشود وزیر محترم بفکر حل مشکل خواهد بود؟

جناب آقای وزیر این مسائل نیازی به موشکافی ندارد اگر یک روز زمان کاریتان را صرف قدم زدن در مسیر های مدارس بگذارید این حقیقت شوم را خواهید دید.

شما فقط مواردی را که در عام انجام میگیرد را خواهید دید.

وای بروزی که این بزه اجتماعی از این هم بیشتر شود!

بس است سر در برف فرو بردن


متن گزارش به نقل از جهان نیوز:

انتقاد حاجی بابائی از خبر دوست پسر داشتن 80 درصد دختران

وزیر آموزش و پرورش می گوید هیچ گاه آموزش و پرورش اعتیاد دانش آموزان را تکذیب نکرده ام، ولی نباید این آمار را اعلام کرد.

به گزارش جهان به نقل از خبر حاجی بابایی در ادامه گفت: "درباره اعتیاد دانش آموزان، یکی از مدیران کل ما، تحقیقاتی را برای یک دستگاه انجام داده و خبر از آمار و ارقامش ندارم."

وی در ادامه گفت: "در حال حاضر نیز درباره این مسایل، تحقیقات انجام می شود و در وزارت کشور و شورای امنیت، اخبار را به روز دارند و جایی که نیاز باشد، بیان می کنند."

وزیر آموزش و پرورش گفت: "اگر دانش آموزی سرما خورده باشد چه می کنیم؟ به بیمارستان می فرستیم، اگر دانش آموزی نیز نشان داده شد که اعتیاد دارد، باید بلافاصله به بیمارستان و نظام درمان ارجاع شود. کار مطالعاتی درباره مسایل اعتیاد نیز دستگاه ها و اعتبارات خود را دارد و تحقیقات ما، زیر مجموعه آنها تلقی می شود."

حاجی بابایی گفت: "از زمانی که آمده ام، در استانها، کارشناس هایی دراین باره تشکیل داده ایم و این کارشناس، عضو شورای تصمیم گیری درباره این موضوع است. نظام تعلیم و تربیت یک جایگاهی دارد که مامن و جایگاه خانواده هاست. کدام خانواده ای را سراغ دارید که بگوید من چند فرزند معتاد دارم؟ مگر آنکه این خانواده آب از سرش گذشته باشد. هیچ خانواده ای این موضوع را نمی گوید. هیچ کارشناسی هم در این کور پیدا نمی شود و اعلام نمی کند اگر بچه ای معتاد شد، مدرسه عاملش است. مسایل زیادی از جمله اقتصادی، اجنماعی و فردی وجود دارد که باعث این موضوع می شود. ما هیچ گاه اعتیاد را تکذیب نکرده ایم. ولی آمار را باید با دلیل ارائه کرد."

وی در ادامه گفت: "من نمی توانم با اعلام این مسایل، کار آموزش و پرورش را زیر سئوال ببرم. سابق بر این نیز از این نگاه می گفتند. من از کیان خانواده بزرگ آموزش و پرورش دفاع می کنم که بگویم مدرسه امن است. اگر بگویم امن نیست، چه چیزی دیگر برای آموزش و پرورش می ماند؟ مدرسه، امن است، یکی از نهادهای اجتماعی امن است، ولی کدام نهاد اجتماعی هست که مشکل ندارد؟ ولی نوع بیان و گفتار را باید دقت کرد. اگر کسی می گوید فلان میزان کجی وجود دارد، استدلال بیاورد."

عقلم نمی رسد چرا این حرفها را می زنند
حاجی بابایی همچنین درباره خبرهایی که از روابط بالای دوستی دختران و پسران دبیرستانی حکایت می کند، اظهار نظر کرد.

او گفت: "نمی دانم چطور عده ای می توانند این آمار را ارائه کنند؟ من فکر می کنم اگر خودم این حرف را زده بودم، گناهش برای تمام عمرم، کافی بود. ۷۰ درصد دانش آموزان دختر ما در شهرها و ۳۰ درصد در روستا هستند. وقتی گفته می شود ۸۰ درصد دختران، دوست پسر دارند، یعنی تمام دختران شهری و یک سوم دختران روستایی، چنین روابطی دارند. من عقلم نمی رسد چرا عده ای این حرفها را می زنند."

وزیر آموزش و پرورش در پایان گفت: "فکر می کنم مراجع ذی صلاح در این مورد تحقیقات خواهند کرد، ولی ما خودمان را در مقام پاسخگویی به این سخنان نمی بینیم."


خبر چند روز پیش در باره ی این آمار

آمار قابل تامل/ ۸۰ درصد دختران دبیرستانی دوست پسر دارند!

حیات و اندیشه دینی یهود قبل از قرون وسطا (2)

میدراش ها یا تفسیرهاى حاخامى کتاب مقدس

برخلاف میشنا و تلمود که تا حد زیادى از جنس مباحث حقوقى اند و استناد مستقیمى به منابع کتاب مقدس ندارند، میدراش (یا تفسیرهاى حاخامى کتاب مقدس) متناسب با هر بحثى بر متون خاصى از کتاب مقدس متمرکز مى شود. میدراش هاى شرعى اولیه شامل شرح هایى بر آیات شرعى کتاب مقدس اند؛ از قبیل شرح مخیلتا بر سفر خروج و سیفره بر سفرهاى اعداد و تثنیه. از طرف دیگر، میدراش هاى داستانى برگرفته از مواعظى است که حکیمان در کنیسه و آموزشگاه ها ارائه مى کرده اند، و شامل متونى همچون میدراش ربا (یا مجموعه اى از تفاسیر مربوط به اسفار پنج گانه و نوشته هاى مقدس؛ یعنى غزل غزل ها، روت، مراثى ارمیا، جامعه و استر) است. هرچند حاخام ها فیلسوفانى متفکر نبودند، با این وصف، دیدگاه هاى الاهیاتى خود را در این آثار بیان کردند و در پى آن بودند که این تعلیمات را در زندگى روزمره به کار گیرند. حاخام ها در تفسیر کتاب مقدس هم روش هاى مستقیم و صریح تفسیرى را به کار مى بردند، مانند آنجا که متن کتاب مقدس را به وسیله نکته اى شرح مى دادند و یا نکته اى بر نکات آن مى افزودند، و هم روش هاى تفسیرى غیر صریح و غیرمستقیم در میان مى آوردند، مانند جایى که ادعایى را به وسیله عبارتى از کتاب مقدس تأیید مى کردند. روش مشترک حاخام ها براى رفع ابهامات احتمالى معناى آیه اى از کتاب مقدس نمونه اى از روش نخست است. براى مثال سیملاى (قرن سوم میلادى) در میدراش کتاب مزامیر این نکته را توضیح داد که باب پنجاهم مزامیر که با عبارت «قادر توانا، خدا، خداوند سخن مى گوید» شروع مى شود، به معناى آن نیست که خدا ذاتى سه گانه دارد، بلکه هر سه اسم جز نامى واحد نیستند، هم چنان که شخص واحد را مى توان کارگر، سازنده و معمار نامید. سرآینده مزامیر این سه نام را ذکر مى کند تا به شما بیاموزد که خدا متناظر با آن سه صفت نیکویى که جهان به وسیله آنها خلق شده است جهان را با سه نام خلق کرد. همچنین حاخام ها وعظ هایشان را به وسیله جملاتى از کتاب مقدس که بیانگر مقصودشان بود، تأیید و تقویت مى کردند. چنین استفاده موعظه اى از کتاب مقدس در روش حکیم قرن اول ق م، شمعون بن شطح، مشهور است؛ وى در میدراش بر تثنیه چنین آورده است: هنگامى که به قضاوت مى نشینید و دو مرد نزد شما مى آیند که یکى از آن دو ثروتمند و دیگرى فقیر است نگویید: «باید سخن مرد فقیر را باور کرد و سخن ثروتمند مردود است»، بلکه درست همان گونه که به سخنان فقیر گوش مى دهید، به سخن ثروتمند هم گوش فرا دهید؛ زیرا گفته شده است که «در داورى جانبدارى نکنید» (تثنیه، 1:17).

ادامه مطلب ...

نژادپرستی یهود از منظر قرآن کریم (2)

ج ـ نجات دسته جمعى یهود:

از اعتقادات یهود این است که سعادت و نجات ابدى به صورت جمعى است، نه فردى! و مجرد انتساب به ذریه ~حضرت ابراهیم علیه السلام~ براى شخص، نجات جاودانى را تضمین مى نماید. این توهم باطل قرن هاى متمادى بر افکار یهود سایه افکنده بود و موجب شد آن ها را به صورت گناه کارترین مردم از نظر انحرافات اخلاقى و زشت کارى ها درآورد و در نتیجه، از طرف تمام اقوام و مللى که با آنان هم زیستى داشتند مورد تحقیر و اهانت قرار گرفتند. خداوند این اندیشه گمراه کننده را مورد تعرض قرار داده و در رد آن آیات 168 و 169 سوره اعراف را نازل نموده است: « و قطعناهم فى الأرض أمما منهم الصالحون و منهم دون ذالک و بلوناهم بالحسنات و السیات لعلهم یرجعون * فخلف من بعدهم خلف ورثوا الکتاب یأخذون عرض هاذا الأدنى و یقولون سیغفر لنا و إن یأتهم عرض مثله یأخذوه أ لم یؤخذ علیهم میثاق الکتاب أن لا یقولوا على الله إلا الحق و درسوا ما فیه و الدار الاخرة خیر للذین یتقون أ فلا تعقلون » ترجمه: و آنان را در زمین به صورت گروه هایى پراکنده ساختیم بعضى از آنان صالح و بعضى پایین ترند، و آنها را به خوشى ها و ناخوشى ها آزمودیم، باشد که [به راه حق ] بازگردند.


ادامه مطلب ...

حیات و اندیشه دینی یهود قبل از قرون وسطا (1)

تاریخ اندیشه یهودى با ظهور عبرانیان به عنوان قومى مستقل در قرن سیزدهم قبل از میلاد آغاز شد. طبق اطلاعاتى که از تمدن بین النهرین داریم به نظر مى رسد نویسندگان کتاب مقدس عبرانى از عناصر اسطوره هاى باستانى خاور نزدیک بهره جسته و آنها را با توجه به اندیشه هاى مذهبى خاص خویش بازسازى کرده اند. در کتاب مقدس، خدا همچون خالق جهان و کسى که یهودیان را برگزید و آنها را به سوى سرنوشت نهایى شان هدایت کرد تصویر شده است. او پس از نجات آن قوم از اسارت در مصر، آنها را به سرزمینى هدایت کرد که به مشایخ وعده داده بود. اما به سبب بى عدالتى و ظلم قوم یهود، هم حکومت شمالى و هم جنوبى به واسطه تهاجم بیگانه ویران شد. بعدا در طول اوایل دوره حاخامى، حکیمان درباره طیف گسترده اى از مسائل به تفکر پرداختند؛ این مباحث در مجموعه هاى میدراشى گوناگونى ضبط شده است. علاوه بر این، عرفاى یهود آموزه هاى الاهیاتى پیچیده و تئورى هاى کیهان شناختى غامضى را مطرح کردند؛ این روش تفکر دینى تا قرون وسطا ادامه داشت، و زمینه تحولات تفکر فلسفى درباره ذات و فعل خدا را فراهم آورد.

ادامه مطلب ...

نژادپرستی یهود از منظر قرآن کریم (1)

از تاریخ زندگى یهود- علاوه بر آیات مختلف ~قرآن مجید=قرآن=10564~- چنین بر مى آید که آنها خود را یک نژاد برتر مى دانستند، و معتقد بودند گل سر سبد جامعه انسانیتند، بهشت به خاطر آنها آفریده شده!، و آتش جهنم با آنها چندان کارى ندارد! آنها فرزندان خدا و دوستان خاص او هستند، و خلاصه آنچه خوبان همه دارند آنها تنها دارند! این خود خواهى ابلهانه در آیات مختلفى از قرآن که سخن از یهود مى گوید منعکس است. یهود خود را امتى برگزیده، و به اصطلاح تافته اى جدا بافته مى دانستند، حتى گاهى ادعا مى کردند که پسران خدا هستند! و گاه خود را دوستان خاص خداوند قلمداد مى کردند، چنان که در آیه 18 سوره مائده آمده است: « و قالت الیهود و النصارى نحن أبناء الله و أحباؤه» ترجمه: یهود و نصارا گفتند ما پسران خدا و دوستان خاص او هستیم". (هر چند منظورشان فرزندان مجازى باشد). و در آیه 111 سوره بقره مى خوانیم: «و قالوا لن یدخل الجنة إلا من کان هودا أو نصارى» ترجمه :آنها گفتند کسى در بهشت داخل نمى شود مگر اینکه یهودى یا نصرانى باشد. و در آیه 80 سوره بقره مى خوانیم:« و قالوا لن تمسنا النار إلا أیاما معدودة» ترجمه: آتش دوزخ جز چند روزى به ما اصابت نخواهد کرد. این پندارهاى موهوم از یک سو آنها را به ظلم و جنایت و گناه و طغیان دعوت مى کرد، و از سوى دیگر به کبر و خودپسندى و خود برتربینى.

ادامه مطلب ...

لحظه جان سپردن کودک در برابر مادر +عکس

لحظه لبخند کمرنگ مادر سومالیایی و امید او برای بهبودی فرزندش تا جان سپردن کودکش در اثر قحطی و بیماری، صحنه ای که دل هر انسان آزاده ای را به درد می آورد. عکاس رویترز این عکس ها را تاثرآورترین عکسهایی عنوان کرده که گرفته است.

لبخند کمرنگ مادر قبل از جان سپردن کودک - سومالی 

 

 

ادامه مطلب ...

سرزمین موعود؛ باوری که ملّتی را آواره کرد

اسرائیل از دو کلمة «اسرا» به معنی غلبه و «ایل» به معنی اله یا الله تشکیل شده است.
«بنی‌اسرائیل» خود را به حضرت یعقوب که نام دیگرش اسرائیل بود، نسبت می‌دهند. حضرت یوسف تنها فرزند یعقوب بود که از میان 12 فرزند او در مصر به نبوّت رسید و پس از او در میان بنی‌اسرائیل اختلاف و نفاق افتاد و اندک اندک از دین و اجداد خود دست کشیدند و به بت‌پرستی روی آوردند.

  

 

ادامه مطلب ...