نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

اسرائیل در خطرناک‌ترین مرحله تاریخ است

پایگاه دبکا در تحلیل واقعه تسخیر سفارت رژیم صهیونیستی به دست تظاهرات‌کنندگان مصری که شب جمعه گذشته روی داد، نوشت که رهبران اسرائیل بخوبی می‌دانند، بازتاب این حادثه چیست.
این رسانه می افزاید: آنها بخوبی می‌فهمند که این حادثه آنها را به سال‌های دهه 70 برد که طی آن اسرائیل در عزلت و انزوای تام و به دور از صلح و امنیت و غریب در خاورمیانه و در معرض حملات اعراب قرار داشت.
این پایگاه اطلاع‌رسانی ادامه می‌دهد: با خروج سفیر اسرائیل از قاهره آشکار می‌شود که بازگشت او به این زودی‌ها میسر نخواهد شد و بی‌شک توافقنامه صلح میان اسرائیل و مصر نیز که تا به امروز دست نخورده و بدون تغییر باقی مانده بود، بدون انجام هرگونه اصلاح و تعدیلی به شکل سابق خود باقی خواهد ماند همان گونه که عملیات صدور گاز مصر به اسرائیل تاکنون هیچ تغییری نکرده و از زمان حمله به خطوط لوله گازی به اسرائیل صادر نشده است.
پایگاه اطلاع رسانی دبکا با هشدار نسبت به افزایش قدرت و نفوذ جماعت اخوان المسلمین در شورای عالی نظامی مصر تأکید کرد که این حادثه، نخستین گام در راه قطع روابط مصر و اسرائیل و اِعمال حاکمیت اخوان بر مصر خواهد بود و در این راه اگر شورای عالی نظامی مصر نخواهد اقدام قاطعانه به عمل آورد، با منتظر فروپاشی قدرت خود و روی کار آمدن اخوانی‌ها باشد.
از سوی دیگر پایگاه اطلاع رسانی دبکا به این نکته اشاره می‌کند که این حادثه تنها دو روز مانده به سفر رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکیه به قاهره روی داد و در ادامه تأکید می‌کند که سخنان ضد اسرائیلی اردوغان در تشویق جوانان مصری به اقدام فوق بی‌تأثیر نبوده است.
این پایگاه اطلاعاتی و نظامی صهیونیستی نتیجه می‌گیرد که اسرائیل در این مرحله از تاریخ خود در برابر دو کشور بزرگ اسلامی یعنی ترکیه و مصر در خاورمیانه قرار دارد و به همین دلیل خطرناک‌ترین مراحل تاریخی خود در دو سطح نظامی و سیاسی را سپری می‌کند.
منبع مشرق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد