نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

آوازخوانی خواننده فارسی زبان برای اسرائیل

اسرائیل قصد دارد با استفاده از زبان فارسی و یهودیان ایرانی الاصل مقیم سرزمین های اشغالی بتواند ارتباطی مستقیم را با مردم ایران برقرار کند.
به گزارش فارس، اسرائیل قصد دارد با استفاده از زبان فارسی و یهودیان ایرانی الاصل مقیم سرزمین های اشغالی بتواند ارتباطی مستقیم را با مردم ایران برقرار کند. ایجاد سایت های و صفحه‌های فارسی زبان در شبکه های اجتماعی از قبیل یوتیوب که به توجیه هلوکاست اختصاص داشت را می توان نمونه ای از این اقدامات دانست.

در یکی از تازه ترین اقدامات اسرائیل برای ارتباط با مخاطب فارسی، ریتا، مشهورترین خواننده زن اسرائیلی ایرانی الاصل است، پس از 40 سال زندگی در سرزمین های اشغالی، آلبوم کاملی از ترانه های ایرانی خود را در اسرائیل و جهان عرضه می کند.

رادیو فردا، رسانه وابسته سازمان اطلاعات آمریکا در گزارشی نوشت: این تصمیم ریتا توجه بسیاری را در اسرائیل به خود جلب کرده است زیرا اسرائیلی ها فکر نمی کردند که ریتا بخواهد یک آلبوم کامل خود را به ترانه های فارسی اختصاص دهد.

تصمیم ریتا به ارائه دست کم 12 ترانه فارسی در آلبوم دوازدهم اش، با معیارهای سرمایه گذاری تجاری در ارائه آلبوم های هنری نیز مغایرت دارد زیرا بعید است که فروش آن بتواند هزینه های کلان چنین آلبومی را جبران کند از این رو به نظر می‌رسد که اسرائیل برای استفاده از این خواننده در عرصه دیپلماسی عمومی هزینه گزافی را بابت انتشار این آلبوم را به زبان فارسی پرداخته باشد. 

 

منبع: موعود

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد