نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

کیفیت حجاب و پوشش حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)

می خواهیم با نگاهی بر کیفیت حجاب و پوشش حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) به تبیین هر چه بیشتر چگونگی حجاب بپردازیم.

اگر چه عمر شریفه حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) از هجده سال تجاوز نکرد، اما در ابعاد مختلف زندگی می تواند الگوی مناسبی برای بانوان باشد. از جمله موارد می توان در مورد حجاب ایشان الگو پذیری داشت. با توجه به منابع تاریخی، پیرامون حجاب حضرت می توان مواردی را به شرح ذیل نام برد:

حضرت در امر حجاب بسیار مواظبت می نمودند، تا آنجا که در مقابل افراد نابینا هم بی مبالاتی نداشتند، مرد نابینایی وارد منزل ایشان شد. حضرت برخاستند و به اتاق دیگر رفتند. پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) فرمودند: دخترم! این مرد نابیناست.

حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) فرمودند: پدر اگر چه او مرا نمی بیند، ولی من که او را می بینم و او بوی من را استشمام می کند….

همچنین تا آنجایی که ضرورت نداشت، حضرت از خانه خارج نمی شدند. حتی زمانی هم که حضرت برای ایراد خطبه وارد مسجد شدند و برای احقاق حق و ابطال باطل سخن رانی کردند در عین حفظ حریم و عفت بودند. حضرت امام حسن علیه السلام در کیفیت این حضور حضرت در جمع می فرمایند:

مادرم روسری بر سر نمود و چارقد بلند خود را پوشید … در حال راه رفتن بگونه ای بود که لباسش به پا گیر می کرد (کنایه از این که پوشش کامل رعایت شده بود.) … او در میان زنان انصار از خانه خارج شد… همچون حضرت رسول صلی الله علیه و آله و سلم با وقار و متانت حرکت می نمود …

وجود این حالات بیان از اهتمام حضرت به مساله حجاب دارد. حضرت در توصیه ای به زنان می فرماید: آنچه برای زنان نیکو است، آن است که مردان را نبینند و مردان هم ایشان را نبینند. (به این معنی که تا موقعی که لزوم ندارد حضور در جمع مردان معنی ندارد.)

لذا در جایی دیگر می فرمایند: نزدیکترین حالت زن به خدا، موقعی است که در خانه بماند.خلاصه این که توجه حضرت به حجاب تا لحظه مرگ هم ادامه داشت، لذا از کیفیت حمل بدن محترمشان به صورتی که آن موقع مرسوم بود ـ حمل بر تابوت بدون پوشش ـ ابراز نگرانی کردند. لذا به همسر خود وصیت نمودند که تابوتی آماده کند، همان گونه که ملائکه شکل آن را به حضرت نشان داده بودند.

در قضیه فدک نیز شکل خاص حجاب حضرت زهرا را هنگام خروج از منزل این گونه توصیف نموده است :حضرت زهرا(س) هنگام خروج از منزل مقنعه را محکم به سر بستند و جلباب (چادر) را به گونه ای که تمام بدن آن حضرت را می پوشاند و گوشه های آن به زمین می رسید به تن کردند و به همراه گروهی از نزدیکان و زنان قوم خود به سوی مسجد حرکت کردند. (طبرسی الاحتجاج ج ۱ ص ۹۸)

قضیه فوق گویای آن است که حجاب و پوشش بیرون از منزل حضرت در مواجهه با نامحرمان دقیقا همان دو پوشش معروف بانوان در قرآن یعنی خمار(مقنعه ) و جلباب (چادر) بوده است . بنابراین می توان این دو نوع حجاب و پوشش را حجاب و پوشش قرآنی و فاطمی دانست .

منبع: سایت حجابستان

دانلود ( صوتی ) سخنرانی استاد رائفی پور ، رادیو معارف

دانلود ( صوتی ) رادیو معارف ( پرسش و پاسخ ) 26/2/90

لینک دانلود صوتی : {لینک مستقیم} حجم 7 مگابایت

نکته قابل ذکر اینه که این سخنرانی همون سخنرانی پست قبل هستش با همون کیفیت صدا ولی با حجم فایل کوچک تر و برای کسانی که دسترسی به اینترنت پر سرعت ندارن مناسبه.

منبع: http://anti666.ir

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در کنفرانس آنلاین

دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در کنفرانس آنلاین با موضوع اسلام ستیزی غرب و هالیوود دانلود سخنرانی استاد رائفی پور در کنفرانس آنلاین با موضوع اسلام ستیزی غرب و هالیوود 

 

این جلسه با حضور تعداد زیادی از کاربران اینترنت به صورت انلاین برگزار گردید . محوریت سخنرانی و پرسش و پاسخ براساس موضوعاتی همچون ،‌اسلام ستیزی ،‌فراماسونری ،‌ایران ستیزی غرب و دیگر مسائل مربوط بود. قابل ذکر است این نمونه جلسات در سنوات قبل با حضور دکتر حسن عباسی و دیگر اساتید برگزار گردید است و در آینده نیز ادامه خواهد داشت . . . 

  

ادامه مطلب ...

مدیریت جامعه منتظر

ایدئولوژی های دینی، همانند دیگر ایدئولوژی ها و جهان بینی های غیر دینی برای مدیریت جهان طرح و برنامه ای خواهند داشت. مذهب شیعه با اعقتاد به منجی زنده و غایب، مطمئنا در این رویکرد، نگاهی متفاوت از دیگران دارد. امامی که زنده است، و بدون اینکه در جامعه ظاهر شود، بنابر مصالحی و در فراخور استعدادهای آن جامعه مدیریت می کند. 

 

ادامه مطلب ...

حضرت مهدی در آیینه کلام امام علی (ع) از آغاز تا حکومت

بار خدایا! همواره باید در روى زمین تو حجتى براى بندگانت داشته باشى تا خلق را به دینت راهنمایى کند، و علم تو را به آنها بیاموزد تا حجّت تو تباه نشود و پیروان اولیاء تو بعد از آنکه آن‏ها را هدایت کرده‏اى دوباره گمراه نگردند. [حجت تو] یا ظاهر و آشکار خواهد بود که اطاعت او را نمى‏کنند و یا از دیده‏ها نهان خواهد بود که مردم در انتظار او به سر مى‏برند.

ادامه مطلب ...

سیمای جهان، پیش از ظهور حضرت مهدی (ع)

اهل آن زمان گرگ اند و پادشاهان درنده و طبقه متوسط خوراک (ظالمان) و تهى دستان چون مرده ها.

انسان در ارتباط با انسان دیگر به سود و سرمایه مى اندیشد و با همین انگیزه به میدان پیوندهاى اجتماعى گام مى نهد.

وضعیت حکومتها
استبداد
پیامبر اکرم ـ صلّى اللّه علیه وآله وسلّم ـ درباره وضعیت حکومتها و شیوه ى حکومت دارى جهان پیش از ظهور امام زمان ـ ارواحنا فداه ـ مى فرمایند:
«فعندها تلیهم أقوام إن تکلموا قتلوهم وإن سکتوا استباحوهم لیستأثرون بفیئهم»([1]).
در آن هنگام گروهى بر مردم حکومت خواهند کرد که اگر سخنى بگویند، کشته مى شوند و اگر سکوت کنند همه چیزشان مباح مى شود تا آنکه هم هستى آنان را از براى خود قرار دهند.
همچنین آن حضرت فرموده اند:
«فإن کان فی ذلک الزمان ذئبا وإلاّ أکلته الذئاب . . .»([2]).
اگر کسى در آن زمان گرگ باشد (سالم مى ماند) وگرنه گرگها او را خواهند خورد.
امیر مؤمنان ـ علیه السلام ـ در نهج البلاغه مى فرمایند:
«وکان أهل ذلک الزمان ذئاباً وسلاطینه سباعاً وأوساطه أُکّالاً وفقراؤه أمواتاً . . .»([3]).
اهل آن زمان گرگ اند و پادشاهان درنده و طبقه متوسط خوراک (ظالمان) و تهى دستان چون مرده ها.

ادامه مطلب ...

زنان دیروز و زنان امروز

مجروح اصرار می کرد به او دست نزنند و بگذارند او جان بدهد، همه تعجب کرده بودند و در نهایت از ستارخان خواستند او را نصیحت کند که او را درمان کنند و زخمش را ببندند مجروح از روی ناچاری گفت...
 مردم ایران در جریان های تاریخی مصائب بسیاری را برای حفظ کیان و شرف دینی و ملی خود به جان خریده اند که به جهت ضعف تهیه کنندگان و هنرمندان تاکنون حتی بخش کمی از آن به نسل جوان ارائه نشده است. روایتی که در ادامه می آید شرح یکی از این خاطرات دلاورانه است.

محمد علی شاه قاجار مجلس را به توپ بسته بودند و در برخی شهرها مثل تبریز غوغایی به پا بود. ستار خان و باقر خان رهبری نبرد با محمد علی شاه قاجار را در تبریز بر عهده داشتند شرایط به نحوی بود که حتی زنان با لباس مردانه به میدان آمده بودند و روزنامه حکمت آن زمان با اشاره به حوادث تبریز از شهادت ۲۷ زن شجاع تبریزی در روز ۱۸ رمضان که به حمایت از میهن در برابر ظلم قاجار پرداخته بودند خبر داد. 

یکی از شاهدان عینی نبردها در کتابی با عنوان قیام آذربایجان در انقلاب مشروطه نوشته است: روزی می خواستند یکی از زخمی ها را زخم بندی کنند مجروح اصرار می کرد به او و لباسهای خونی اش دست نزنند و بگذارند جان بدهد بالاخره ستارخان نصیحت کرد که موافقت بکند تا زخم او را ببندند. مجروح از روی ناچاری گفت: من مرد نیستم و دخترم. میل ندارم لباس از تن بکنم تا زخمم را مداوا کنید ستارخان منقلب و چشمانش پر از اشک شد و گفت: (قزم دیری اولا اولا سن نیه داویه گتدون) دختر! من که زنده ام تو چرا به جنگ رفتی. 

گفتنی است این خاطره در بخشی از مقاله بلندی تحت عنوان نیمه پنهان تاریخ در مجله زمانه منتشر شده است که روایت های جالب و شنیدنی از غیرت و همت دینی زنان مسلمان ایرانی را در بحبوحه های تاریخ کشورمطرح کرده است.
(جهان نیوز)


و اما امروز که چشم باز می کنیم و نگاهی کوتاه به جامعه اسلامی ایران می اندازیم نشانی از حیا و نجابت این شیر زنان ایرانی را نمی بینیم.
آه کی از خواب بیدار خواهیم شد؟

ارتباط با آمریکا و سرویس‌های جاسوسی/استفاده از شیطان پرستی

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جریان انحرافی ارتباط با آمریکا و سرویسهای جاسوسی را در برنامه خود دارد گفت: این جریان برای تصاحب اکثریت مجلس تلاش می‌کند تا پست‌های کلیدی در عرصه اقتصاد را تصرف کند و هر کسی را که مطیع نباشد تغییر دهد.

به گزارش جهان به نقل از  مهر، حسین فدایی در همایش سراسری هیئت رزمندگان شهر مشهد طی سخنان مهمی به بررسی مسائل سیاسی روز و اخیر کشور پرداخت.

وی با اشاره به نفاق تاریخی همه جریانهای درونی که در تقابل با اسلام و حاکمیت جبهه حق تلاش می کنند گفت: ما هم به لحاظ عرف و هم به لحاظ قانون و هم به لحاظ نیاز جامعه امروز، باید اصل تبعیت از ولایت فقیه را همچون دوران امام راحل سرلوحه فعالیتهای خود کنیم.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اتفاقات اخیر کشور و اقدامات جریان انحرافی گفت: امروز ما باید هوشیار باشیم چرا که دشمنان ناکام مانده اسلام از فتنه های اخیر، به دنبال راهی جدید جهت نیل و دستیابی به اهداف منافقانه خود هستند و براین اساس باید به گونه ای عمل کنیم تا موجب سوء استفاده دشمنان این نظام نشود.

وی تصریح کرد: پیروان اومانیسم و انسانگرایی آینده را از آن انسانیت می دانند، به خدا و به مکتب اسلام و خدا محوری توجهی ندارند و عصر حاضر را عصر حضور می دانند نه ظهور.

فدایی با اشاره به یکی دیگر از شاخصه های این جریان که بیداری انسانی را جایگزین بیداری اسلامی می دانند و منش اشرافیت و اسلام منهای روحانیت را تبلیغ می کنند، گفت: این جریان در عمل آرایش سیاسی جامعه را با مشی تضادگرایی تحلیل کرده و دروغ و تهمت را جایز می داند.

فدایی تاکید کرد: این گروه در بعد عقیدتی در بطن خود مفاهیم و ارزش های فرقه های شیطان پرستی را ترویج و از ابزار پیشگویی استفاده می کند و با توجه به مرام لیبرالیستی خود در عرصه فرهنگ اختلاط زن و مرد را بدون اشکال دانسته و تسامح و تساهل در عرصه فرهنگی را دامن می زنند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی نشانه دیگر این جریان را عدم قبول وقوع خیزش های اسلامی در منطقه عنوان کرد و گفت: جریان انحرافی هزینه کردن از بیت المال را جایز و حذف رقبا را به هر دلیل بدون مشکل می‌داند.

وی خاطرنشان کرد: نفرات مرتبط با این جریان ارتباط با آمریکا و سرویسهای جاسوسی را در برنامه خود دارند، تلاش برای تصرف پستهای کلیدی در عرصه اقتصاد را دنبال می کنند و هر کسی را که مطیع نباشد تغییر می دهند.

فدایی ضمن بیان تلاش های این جریان برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی با استفاده از ظرفیت های عمومی بدون ضابطه و تصرف کرسی های مجلس اظهار داشت: امام و رهبری در مقابل جریانهای منحرف از ابتدای انقلاب سه محور راهبردی، حفظ آرامش در جامعه، تحمل مشکلات با ظرفیت بالا و تلاش برای جذب حداکثری را اجرا کرده‌اند.

منبع جهان نیوز

دادستان:بازداشت3متهم سی‌دی ظهور نزدیک است

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: سه متهم در رابطه با سی‌دی ظهور نزدیک است در بازداشت دادستانی تهران به سر می‌برند.

به گزارش فارس، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای کارکنان دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: روز گذشته یک نفر دیگر از متهمان تهیه و تولید سی‌دی ظهور نزدیک است، توسط دادستانی تهران بازداشت شد.

ادامه مطلب ...

آخرالزّمان، از زبان پیامبر(ص)

آخرالزّمان، از زبان پیامبر(ص)

«روزگاری خواهد آمد که مردمانشان به پراکندگی مصمّم باشند و از هماهنگی و اتّفاق‌نظر و اتّحاد به دور شوند. آن‌چنان به قوانین اسلامی بی‌اعتنا بشوند که گویی آنان خود پیشوای قرآن بودند نه قرآن پیشوای آنها. از حق جز نامی نزد آنها نمانده باشد و از قرآن جز خط و ورقی نشناسند. بسا یکی در درس قرآن و تفسیر وارد شود، هنوز جا خوش نکرده از دین خارج شود و چون در آخرالزّمان دینتان دستخوش افکار گوناگون و روایات جدید شود، کمتر کسی از شماست که دینش را حفظ کند.» 

 

ادامه مطلب ...