نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

دادستان:بازداشت3متهم سی‌دی ظهور نزدیک است

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: سه متهم در رابطه با سی‌دی ظهور نزدیک است در بازداشت دادستانی تهران به سر می‌برند.

به گزارش فارس، عباس جعفری دولت‌آبادی دادستان عمومی و انقلاب تهران ظهر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه سرپرست دادسرای کارکنان دولت در جمع خبرنگاران با اعلام این مطلب افزود: روز گذشته یک نفر دیگر از متهمان تهیه و تولید سی‌دی ظهور نزدیک است، توسط دادستانی تهران بازداشت شد.


وی گفت: فردی هم که پیش از این دستگیر شده بود ده روز قبل آزاد شد و در حال حاضر سه متهم این پرونده در بازداشت به سر می‌برند.

دولت‌آبادی گفت: تمام کسانی که در تولید این سی‌دی نقش آفرینی داشته‌اند تحت تعقیب قرار خواهند گرفت و کسانی هم که اقدام به توزیع این سی‌دی کنند بدانند جرم مرتکب شده و قطعا با‌ انها برخورد خواهد شد.این پرونده، پرونده مهمی است که دادستانی در حال بررسی آن است.

* پرونده آتش سوزی مسجد ارک گره‌های قضایی دارد

دادستان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره سرنوشت پرونده آتش سوزی در مسجد ارک تهران گفت:این پرونده از همان لحظه وقوع آتش سوزی تشکیل شد اما متأسفانه رسیدگی به آن گره‌هایی داشت که هنوز این گره‌ها برطرف نشده است.

وی گفت: برای مثال برخی مدعی هستند که شاکیان این پرونده در همان روزهای اولیه مبالغی پول دریافت کردند که به عنوان دیه به آنها پرداخت شده در حالیکه همین موضوع در حال حاضر مشخص نشده است.

وی گفت: شکات باید صبر کنند تا گره‌های قضایی این پرونده حل شده و پرونده به دادگاه برود.

دولت‌آبادی همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر سرنوشت شکایت دولت از مداحان به کجا انجامیده، گفت: این مداحان هنوز به دادسرا نیامده‌اند اما به محض آنکه درباره آن اطلاعات جدیدی به دست بیاید به رسانه‌ها عنوان خواهد شد.

*به زودی پرونده ۱۱ متهم رهاسازی بیماران به دادگاه می‌رود

دادستان تهران در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه آخرین جزئیات رهاسازی دو بیمار چه بوده است، گفت: تحقیقات از ۱۱ متهم پرونده انجام شده و این افراد به صراحت به جرم خود اعتراف کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشخص است متهمان چه کسانی بوده‌اند، گفت: کسانی که دستگیر شده‌اند افرادی بوده‌اند که در جابجایی و رهاسازی بیماران نقش داشته‌اند. من خودم از این افراد تحقیق کرده‌ام و دلایل کافی برای اتهامات آنان وجود دارد.

وی گفت: امیدواریم ظرف ۷ تا ۱۰ روز آینده بخش عمده این پرونده به دادگاه برود و بررسی درباره سایر بخش‌های آن ادامه یابد.

* پیمانکار و مهندس ناظر حادثه گودبرداری دستگیر شده‌اند

عباس جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت پرونده گودبرداری غیراصولی منجر به مرگ چه شد، گفت: پیمانکار و مهندس ناظر بازداشت شده‌اند اما دادستانی تهران نمی‌تواند برای اسکان حادثه دیدگان اقدامی انجام دهد.

وی ادامه داد: کارشناسی‌های لازمه برای این پرونده در حال انجام است و به شما اطمینان می‌دهم در این رابطه مسامحه‌ای انجام نخواهد شد. وظیفه دستگاه قضایی رسیدگی به جرایم است و ما در چارچوب وظایفمان عمل خواهیم کرد.

* دادستان کودک آزاری دوم را هم پیگیری کرد

دادستان تهران در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر وقوع یک مورد کودک‌ازاری که در آن پسربچه‌ای به نام نیما مورد آزار و اذیت قرار گرفته بود، گفت: دادستان همچون مورد اول کودک آزاری که در آن هانیه دختر بچه ۸ ساله مجروح شده بود ورود پیدا کرد و با تعیین نماینده ویژه این موضوع را مورد بررسی قرار داد.

وی گفت: در حال حاضر نیما در شیرخوارگاه آمنه تحت حفاظت قرار دارد البته باید این موضوع را هم عنوان کرد که این مورد کودک آزاری همچون مورد به وقوع پیوسته در مورد هانیه از شدت برخوردار نبود.

جعفری دولت آبادی با اشاره به اینکه معاونت امور زنان دادستانی تهران پیگیر این پرونده است،‌ گفت: قرار است مادر نیما شناسایی شود و برای پیشرفت پرونده از وی تحقیقاتی انجام شود.

* هما دروتی دیروز آزاد شد

دادستان تهران درباره آخرین وضعیت خبرنگار شبکه الجزیره به نام هما دروتی گفت: این فرد که اصلیت ایرانی کانادایی دارد روز گذشته آزاد شد.

وی ادامه داد: این فرد توسط مقامات سوریه دستگیر شده بود و از آنجا که هویتی ایرانی داشت به ایران بازگشت داده شده بود در حالیکه بعد از بررسی پرونده این فرد مشخص شد گذرنامه وی ایرادی ندارد و به همین دلیل این فرد آزاد شد.

* پرونده مدعیان عرفان‌های دروغین از یک سال پیش در دادستانی مطرح شده بود

دادستان تهران درباره پرونده مدعیان عرفان‌های دروغین گفت: این پرونده از حدود یکسال پیش در دادسرا مفتوح شده بود و بررسی درباره آن انجام می‌شد.

وی درباره یکی از متهمان این پرونده گفت: این فرد در بحث توهین به مقدسات، نشر اکاذیب، دخالت در امور پزشکی و دایر کردن کلاس‌های غیر اخلاقی نقش داشت و یک بار دیگر هم پیش از این دستگیر شده و پس از آن آزاد شده بود.

وی گفت: این فرد یکی از متهمان پرونده عرفان‌های انحرافی است.

* پرونده تعاونی مسکن اداره برق ۵ هزار شاکی دارد

دولت ابادی در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه نتیجه آخرین رسیدگی به پرونده تعاونی مسکن اداره برق به کجا انجامیده است، گفت: این پرونده بیش از ۵ هزار نفر شاکی رسمی دارد و این در حالیست که حدود ۲۰ هزار نفر دیگر هم اعلام شکایت به طور غیررسمی کرده‌اند.

دادستان تهران گفت: این پرونده ۶ متهم بازداشت شده دارد و در حال حاضر از سوی بازپرس کارشناسانی برای رسیدگی به آن در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه زمین‌هایی که در حال حاضر موجود است تنها می‌تواند خسارت تعداد کمی از شکات را بپردازد، گفت:‌ تلاشمان این است همه مالباختگان خسارتشان جبران شود.

دولت‌آبادی در پاسخ به سوالی درباره سرنوشت دو متهم به قتل فراری که جزء ورزشکاران رشته پرورش اندام و عضو قوی‌ترین مردان ایران بوده‌اند، گفت:‌ بر اساس بررسی‌های انجام شده تا این لحظه برادران قرائی هنوز خودشان را معرفی نکرده‌اند.

وی ادامه داد: امیدواریم این افراد خودشان را معرفی کنند زیرا در شأن پهلوانان فرار کردن نیست.

* پریوش سطوتی در بازداشت به سر می‌برد

دولت آبادی در پاسخ به آخرین وضعیت پرونده پریوش سطوتی گفت: این فرد هنوز هم در بازداشت به سر می‌برد.

وی گفت: گزارشات زیادی درباره این پرونده به دست ما رسیده و اقدامات خاصی درباره اظهار نظرهای انجام شده درباره این پرونده در دست بررسی قرار دارد.

منبع وعده صادق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد