نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

چراغ سبز علی اف برای سکونت صهیونیست ها در قلب باکو

رویای آرمانی صهیونیست ها، در حالی می خواهد شکل بگیرد که در چند سال گذشته در مناطق مرکزی باکو، شاهد ساخت و سازهای بسیار در این شهر بودیم که همچون قارچ، بافت سنتی این شهر را بر هم زده است.../ به موازت افزایش انتقادات از گسترش مناسبات جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی، دولت باکو با ارایه آمارهای مبالغه آمیز از روابط اقتصادی با تل آویو، تلاش دارد مناسبات با این رژیم متجاوز را توجیه کند.

سرویس بین الملل ـ مقامات رژیم صهیونیستی در چند سال اخیر، از جمهوری آذربایجان به عنوان کشوری که هیچ گونه تهدیدی در آن برای آنها نیست و در آن مثل خانه خود احساس امنیت می کنند، نام برده اند. رویای آرمانی صهیونیست ها، در حالی می خواهد شکل بگیرد که در چند سال گذشته در مناطق مرکزی شهر باکو، شاهد ساخت و سازهای بسیار و برج سازی های گوناگونی در این شهر بودیم که همچون قارچ، بافت سنتی این شهر را بر هم زده و هر روزه شاهد پایان یافتن این برج ها هستیم.

به گزارش «تابناک»، اما موضوعی که تعجب مردم شهر باکو را برانگیخته، این است که مالکان این برج ها با وجود این که اطلاعیه فروش می زنند، در عمل هیچ گونه فروشی انجام نمی گیرد. مراجعه کنند گان یا با قیمت های غیر واقعی روبه رو می شوند که این قیمت ها حتی در مرکز لندن نیز وجود ندارد و یا با فروش نیافتن روبه رو می شوند.

شواهد و قراین و اخباری که در برخی از مطبوعات همچون روزنامه «ینی مساوات» منتشر شده، نشان می دهد که لابی صهیونیست درصدد یهودی سازی بخش هایی از شهر باکو است تا به این وسیله در مناطق مرکزی این شهر که اولا دارای بافت سنتی است و دوم آن که مساجد و اماکن مذهبی و تاریخی در آن قرار دارد و سوم این که بیشتر آنان را شیعیان تشکیل می دهند، یهودی سازی صورت دهد. برخی منابع غیر رسمی از واگذاری هفت هزار واحد مسکونی به یهودیهایی خبر می دهند که قرار است از دیگر کشورها و فلسطین اشغالی به باکو مهاجرت کنند.

هرچند رژیم اشغالگر قدس و فعالان لابی صهیونیزم در حکومت جمهوری آذربایجان از چند سال گذشته و پنهانی در راستای عملی کردن این نقشه بوده اند، رشد اسلام گرایی و احیای دینی نیز خوابشان را آشفته کرده است، ولی هیچ گاه این خواب آشفته، تعبیر نخواهد شد، چراکه:

ـــ شهر تاریخی بادکوبه از دیرباز شیعه پرور، فقیه پرور و مبارزه جو بوده است و صهیونیزم و تروریزم در آن جایی نداشته و نخواهد داشت.

ـــ شیعیان جمهوری آذربایجان اجازه نخواهند داد، تجربه شکست خورده اختلاف افکنی و قومیت سازی در کشورشان بازسازی شود.

ـــ احیای دینی و رشد اسلام گرایی را در جمهوری آذربایجان می بینیم و شیعیان این کشور درصدد بازگشت به گذشته دینی و سابقه جغرافیایی و ملی خود هستند.

گسترش روزافزون نفوذ رژیم صهیونیستی در بخش ارتباطات جمهوری آذربایجان

گسترش نفوذ صهیونیست ها در نظام جمهوری آذربایجان، تنها به اینجا پایان نمی یابد. رژیم صهیونیستی برای اجرای اهداف توسعه طلبانه امنیتی و جاسوسی در منطقه، به دنبال گسترش مناسبات با جمهوری آذربایجان، به ویژه در عرصه ارتباطات و مخابرات است.

به گزارش منابع محلی از باکو، «ادن بارتال» و «التماس محمداف»، معاونان وزیران ارتباطات و فن آوری اطلاعات جمهوری آذربایجان و اسرائیل، روز دوشنبه در باکو بر گسترش همکاری ها در عرصه مخابرات و ارتباطات، تأکید کردند.

«ادن بارتال»، معاون وزیر ارتباطات و فن آوری اطلاعات رژیم صهیونیستی در این دیدار، از ایجاد شرایط از سوی باکو برای حضور تل آویو در عرصه ارتباطات و مخابرات جمهوری آذربایجان، تشکر کرد.

بنا بر این گزارش، اسرائیل در سال های اخیر برای گسترش اقدامات توسعه طلبانه امنیتی خود در منطقه، برخی از بخش های مخابراتی ج.آذربایجان، از جمله اپراتور تلفن «باک سل» را در اختیار گرفته است، حال آن که رژیم صهیونیستی، تاکنون از صدور فن آوری های ارتباطی و همچنین سرمایه گذاری در بخش صنعت و اشتغالزایی جمهوری آذربایجان خودداری کرده و در ازای آن، با لابی ارمنی برای تقویت جدایی طلبان قره باغ، همکاری های گسترده ای داشته است.

به موازت افزایش انتقادات از گسترش مناسبات جمهوری آذربایجان با رژیم صهیونیستی، دولت باکو با دادن آمارهای مبالغه آمیز از روابط اقتصادی با تل آویو، تلاش دارد مناسبات با این رژیم متجاوز را توجیه کند. 
 
منبع: وعده صادق
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد