نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

آغاز قیام‌های مردمی در اروپا

iranpn نوشت: اگر چه در 5 سال اخیر، تظاهرات‌های مردمی که معمولاً با شدیدترین برخوردهای پلیسی نیز مواجه است در کشورهای متفاوت اروپایی چون: فرانسه، آلمان، انگلیس، ایتالیا، سوئیس و ...، تعدد قابل توجهی داشته است، ولی معمولاً هدف اینگونه تظاهرات‌ها فقط اعتراض به برخی از مباحث اقتصادی چون: تورم، بی‌کاری و یا در نهایت مخالفت با جنگ‌افروزی بوده است. اما اکنون تظاهرات برای اصلاحات سیاسی و اجتماعی آغاز شده است.

اسپانیا ناچار شد مجوز «تظاهرات صلح‌آمیز» را صادر نماید.

طبق قوانین جاری اسپانیا، انجام هر گونه تظاهراتی به بهانه‌ی نزدیک بودن انتخابات شوراهای شهری و منطقه‌ای ممنوع اعلام شده بود، اما مردم به این ممنوعیت وقعی ننهادند و امروز ده‌ها هزار نفر از مردم در مادرید دست به تظاهرات زدند. مقامات اسپانیایی نیز ناچار شدند اعلام کنند: «اگر این تظاهرات ممنوع و غیر قانونی است، اما قابل تحمل است». خواست مردم در این تظاهرات «انجام اصلاحات سیاسی و اجتماعی» در حکومت و دولت است.

تظاهرات‌های مردم اسپانیا، به ویژه در اعتراض به بی‌کاری و نیز سیاست‌ ریاضت‌های اقتصادی دولت، هم چنان رو به گسترش است. اگر چه دولت ضمن ممنوعیت برگزاری هر گونه تظاهرات، جریمه‌های سنگینی نیز وضع کرده است، اما گزارشات شاهدان عینی حاکی از حضور دست کم 20 هزار نفر در میدان مرکزی شهر مادرید (Puerta del Sol ) می‌باشد. حضور این تعداد در تظاهرات سبب شد تا وزارت کشور اعلام نماید: اگر چه ممنوع است، اما قابل توجه است و در حال رسیدگی هستیم تا مبدل به یک جریان یا ناهنجاری نگردد.

اعلام ممنوعیت برگزاری تظاهرات، سبب شد تا مردم بیش از روزهای گذشته به خیابان‌ها بریزند. بنا به گزارشات تلویزیونی از اسپانیا: هم اکنون در شهرهای بزرگ مادرید، بارسلونا، والنسیا و سویا نیز تظاهرات ادامه دارد و دامنه‌ی تظاهرات به 150 شهر کشیده شده است.

به گزارش ARD : تظاهر کنندگان اعلام داشته‌اند که تظاهرات پس از برگزاری انتخابات شوراهای شهری و منطقه‌ای در روز یکشنبه نیز ادامه خواهد داشت.

بنا بر همین گزارش: علت اصلی تظاهرات بی‌کاری است. از هر 5 نفر اسپانیایی یک نفر بی‌کار است و نرخ بی‌کاری در جوانان به 45٪ رسیده است. هم چنین کاهش حقوق کارمندان و بازنشستگان و سایر سیاست ریاضت‌های اقتصادی نیز از عوامل اعتراضات مردمی قلمداد شده است.
 

منبع: وعده صادق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد