نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

وحشت تل‌آویو از گم‌شدن یک نظامی صهیونیست

به گزارش گروه بین الملل مشرق به نقل از پایگاه خبری صهیونیستی "واللا"، موضوع ناپدیدشدن یک نظامی صهیونیست در شمال سرزمین های اشغالی از دیروز، به معضلی برای ارتش این رژیم تبدیل شده است.
بر همین اساس، صدها نظامی و عضو پلیس سرزمین های اشغالی عملیات گسترده ای را برای یافتن ردی از این نظامی آغاز کرده اند.

گفته می شود این نظامی اسرائیلی که در منطقه "عیمک یزراعیل" واقع در شمال سرزمین های اشغالی کار می کرده، صبح دیروز عازم محل کار خود در پادگان نظامی شده اما بعد از آن دیگر هیچ خبری از وی در دست نیست.

مفقود شدن این نظامی صهیونیست، مقامات این رژیم را که تجربه های بسیار تلخی از اسارت نظامیان خود به دست رزمندگان مقاومت دارند بشدت وحشت زده کرده و سران سیاسی و نظامی اسرائیل تلاش گسترده ای را برای اطلاع از سرنوشت این نظامی صهیونیست به کار گرفته اند.

"آشل زبلیر شطاین" نظامی مفقودشده که از ساکنان شهرک صهیونیستی "شمیشین" است عصر روز شنبه نزدیک یک منطقه تجاری دیده شده در حالی که تجهیزات نظامی خود را نیز به همراه داشته است.

گفته می شود که در حین عملیات جست وجوی وی، صهیونیست ها سلاحش را که تکه های آن از هم جدا شده بود در یک انبار سوخت پیدا کرده اند.

نگرانی ارتش رژیم صهونیستی از مفقود شدن این نظامی، به حدی است که اتاق فرماندهی ارشد بطور فوق العادده در منطقه تشکیل شده و به جست وجوی این نظامی اسرائیلی بر آمده است.

 آنها تلاش زیادی را برای یافتن این نظامی به کار بسته اند و حتی از سگ های ردیاب نیز برای یافتن محل احتمالی وی استفاده می کنند.

این پایگاه خبری تأکید کرد که این نظامی از شنبه هیچ تماسی با خانواده یا دوستانش نداشته است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد