نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

سایه شیطان بر خانه خدا

سایه شیطان بر خانه خدا


منظور از سایه شیطان ، ساختمان و بنایی ایست که در عربسات سعودی و دقیقا در کنار خانه کعبه ساخته شده است . نام ساختمان ، ابراج البیت است و پنجمین سازه بلند جهان است .


لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید



سازنده این بنا نورمن فاستر نام معمار مشهور بریتانیایی است، نورمن فاستر بزرگترین سازنده آبلیسک در جهان است ، او پیش از دویست آبلیسک در جهان ساخته است و چشمه آخر ایشون ساخت خانه شیطان در مکه مکرمه است .

 

از همه این حرف ها که بگذریم ، مطلب اصلی و مهم این است که :

1- این ساختمان 72 طبقه دارد .

همانظور که شما عزیزان میدانید عدد 72 یکی از محبوبترین اعداد فراماسون ها و شیطان پرست ها هست . زیرا در زمان حضرت سلیمان ، وقتی ایشان بر شیاطین و اجنه سلطه پیدا نمودند ، تعداد سران و بزرگان شیاطینی که به زیر سلطه حضرت در آمدند  72 تن بودند . از همین بابت 72 عدد مقدس و نشان شیطان است و مهمتر از همه این است که این بنا 72 طبقه دارد ، یعنی 72 قدرت شیطان در برابر قدرت خداوند .

 

2- فکر میکنید تاریخ افتتاح این پروژه چه روزی است ؟ بله ، کاملا درسته ، در تاریخ 21 دسامبر 2012 .

حالا چرا 21 دسامبر  2012 . بدلیل اینکه 21 / 12 / 2012 جمع اعداد اون برابر است با عدد 11 . حال عدد 11 را وقتی بررسی میکنیم ، میبینیم که مقدس ترین عدد فراماسون ها عدد 11 است . زیرا انها معتقد هستند که درب ورودی ملک سلیمان دو ستون دارد و این دو ستون را به عدد 11 مشابهت میدهند و 11 را عددی میدانند که جزو  اعداد معدودی است که اگر عددهاش هم جابجا بشه باز همون 11 خوانده میشود .

متأسفانه در برنامه گوگل ارث نبز این بنا گنجانده شده است .اینجانب مجموعه ایی از عکس های سه بعدی از نقاط مختلف این بنا نسبت به خانه خدا تهیه نمودم که توصیه می کنم حتما دانلود کنید .

پروردگارا ! تو که از غیب و نهان آگاهی ، برای ظهور آقا و مولایمان امام زمان (عج) با دلی شکسته به سوی تو دست دارز میکنم و آرزوی ظهور آن حضرت را از تو خواستاریم . 


نظرات 2 + ارسال نظر
Truthtalks 20 آبان 1390 ساعت 09:36 ب.ظ http://www.truthtalks.blogsky.com

با سلام
و تشکر از وبلاگ کامل و جامعتون
در صورت تمایل به تبادل لینک منو در جریان بزارید.

م.ج 19 فروردین 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

و به دست مبارک اخرین منجی سر شیطان از بدنش جدا خواهد شد و یاوران شیطان در به قدرت رسیدن ناکام خواهند ماند و اینگونه سلطنت صالحان بر روی زمین به امامت حضرت مهدی اغاز خواهد شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد