نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

شیوه جدید "حیازدایی" توسط خواننده لس آنجلسی!

"الف-ل" یکی از خوانندگان ایرانی خارج نشین، در یکی از جدیدترین آثارش، به منظور حیازدایی از زنان و مردان ایرانی، هواداران خود را دعوت نموده تا بعد از شنیدن اثر جدیدش، از خواندن و رقصیدن خود همراه با این آهنگ، فیلم گرفته و فیلم‌ها را برای استفاده در ویدئو کلیپ نهاییِ وی بفرستند.

به هنگام انتشار جدیدترین اثر این خواننده، همراهِ لینک دانلود این آهنگ، متنی در سایت‌های موسیقی، منتشر شد، که "پس از دریافت این اثر آن را گوش داده با آهنگ جدید ... بخونید , برقصید و از خودتون در حال خواندن فیلم گرفته و برای ما ایمیل کنید. بهترین، متفاوت‌ترین و خلاقانه‌ترین ویدئوها در ویدئوی جدید ... مورد استفاده قرار می‌گیرد. سعی کنید کیفیت تصویر از شرایط مطلوبی برخوردار باشه (تصویری واضح و روشن)".

این خواننده‌ی ایرانیِ مقیمِ سوئد که در 10 فروش برتر در جدول‌های موسیقی سوئد نیز قرار گرفته؛ به دلیل استقبالی که از آهنگ‌هایش در کشورهای مختلف دنیا شده، از شهرت جهانی برخوردار است.

از طرفی دیگر، ناشر تمامیِ آلبوم‌های وی، شعبه‌‌ی اسکاندیناویِ کمپانی صهیونیستی "وارنر برادرز" است و از این جهت آثارِ این خواننده از نظر ترانه باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد.

این ایده‌ی جدید خواننده و یا گروهی که وی را مدیریت می‌کنند، در واقع برای از بین بردن "حیا" در میان زنان و مردان ایرانی و نفوذ به حریمِ خصوصی مردمی که آگاهانه و یا ناآگاهانه به طمع شهرت، ویدئوی خود را برای این خواننده می‌فرستند، به اجرا در آمده است.

منبع مشرق
نظرات 3 + ارسال نظر
مصطفی 30 مهر 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

تو رو قرآن یه جور مطلب بذارید ملت نخندن بهمون من که دیگه روم نمیشه سایت تون رو با وجود اینکه کلی مطلب خوب و با دلیل محکم داره بخاطر این حرفای صدمن یه غاز به کسی معرفی کنم. یارو خلاقیت به خرج داده خواسته یه کار نو بکنه شرکت پخش اش هم گفتین که مثلا بگید با یهودی ها دستش توی یه کاسه است واقعا که!! این همه اتفاقات مهمتر هست ببین به چیا گیر میدید!! همه رو هم دلزده می کنید! من و شما هم شاید بریم ماشین رنو بخریم یا نسکافه بخوریم دلیل نمیشه تو رو خدا اینقدر همه چیرو سطحی نبینید که مثل یه بنده خدایی به جاخودکاری هم گیر بدید. بعد یه نکته کنکوری شما فکر نکردید این بابا توی سوئده چجوری میشه لس آنجلسی؟؟!

فرزاد 8 آبان 1390 ساعت 07:39 ب.ظ

مصطفی عزیز اصطلاحا به خواننده های ایرانی که مقیم خارج از کشور هستند ُ، لس آنجلیسی میگن
فرقی نداره کجا زندگی می کند
منم نمیگم با این کار ثابت میشه آرش فراماسون یا صهیونیسته اما از این اقدامش خیلی بدم اومد که دختر های بی حجاب ایرانی می رقصند و ...
باز خارجی بودند یه چیزی
البته این کار حیا زدایی نیست
مطمئنا کسی که حیا داره تن به چنین کاری نمیده

arman 12 آبان 1390 ساعت 01:33 ب.ظ

بله این کارا واقعا بد بوده.خب یه عده واقعا ارزش کاریشون در همون حده.اما اینکه ما این عمل رو بیایم تو سایت همچین بنویسیم اصلا جالب نیست....من با مصطفی هم نظرم.اگه به اینه باید با گاری این ور اون ور بریم تا یه وقت به گوشه عبای شما برنخوره....اصلا همین اینترنت کار خود کفاره چرا استفاده میکنید؟...سطحی نگر نباش پسرجان

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد