نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

پشت پرده هجمه به حجت السلام سید مجتبی خامنه ای

پشت پرده هجمه به حجت السلام سید مجتبی خامنه ای

لطفا به ادامه متن مراجعه کنید

به دنبال اعتراضات خیابانی پس از اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری، نام برخی از شخصیت های دینی نیز مورد وهن معترضین به نتایج انتخابات واقع گردید. نوک پیکان این حملات ،  بیش از آن که متوجه کاندیدای منتخب باشد ، مقام معظم رهبری را نشانه رفته بود. به دنبال اعتراضات خیابانی پس از اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری که با دعوت از سوی کاندیداهای شکست خورده صورت گرفت شعارهایی بر سر زبان ها افتاد که گمانه هایی فراتر از یک بازی انتخاباتی را پیش روی ناظران ترسیم نمود . سیر این شعارها در یک دوره زمانی محدود ، بی پرده و صریح ، اصل ولایت فقیه و جمهوری اسلامی را نشانه گرفت.

بعضی از این شعار ها حجت السلام سید مجتبی خامنه ای  ,  مظلومترین فرزند و پسر  حضرت ایته الله خامنه ای  را نشانه گرفته اند ...


به عنوان یک فرد بیطرف :


حجت السلام سید مجتبی حسینی خامنه‌ای (زادهٔ ۱۳۴۸ در مشهد)، پسر دوم رهبر معظم و ولی فقیه نظام جمهوری اسلامی ایران  ، حضرت آیته الله سید علی خامنه‏ ای، است. وی با دختر غلامعلی حداد عادل ازدواج کرده‌است.

مجتبی خامنه‌ای در  جنگ ایران و عراق  در جبهه حاضر شد و مانند تمامی بسیجیان در کلیه فعالیتها و تمرینات در خط اول جبهه مشارکت نمود که به روایت بسیاری از همقطاران وی " که ایشان را فردی خاکی و خدا ترس و عاشق کشور توصیف کردند " و " حتی بعضی خصوصیت اخلاقی ایشان را عارف گونه و دل کنده از مادیات دنیوی خوانند .ایشان تحصیلات دبیرستان خود را در مدرسه علوی گذراند. نخستین اساتید دروس حوزوی وی سید محمود هاشمی شاهرودی و پدرش بودند، در سال ۱۳۷۸ برای تحصیلات حوزوی وارد حوزه علمیه قم شد و در کلاس‌های درس  محسن خرازی و لطف‌الله صافی گلپایگانی حضور یافت.

پس از تنش‌های انتخابات ریاست جمهوری دهم و مواضع جبهه متقابل رهبریت و کشور در برابر رهبر معظم و خانواده ایشان  مجددا نام این فرزند حضرت آیته الله خامنه‌ای مطرح شد.برخی رسانه‌ها وی را تند رو ارزیابی کرده‌اند.با این حال از آن جهت که وی هیچ گونه پست دولتی نداشته و تا به الان به صراحت از هیچ کاندیدایی حمایت نکرده و هیچ مدرکی دال بر اتهاماتی که برا ایشان روا داشته اند نیست تمامی روشنفکران به نادرستی این اتهامات اعتقاد دارند ..

برخلاف یک دهه اخیر که در بین علمای دینی ، آیت الله مصباح یزدی پس از رو در رویی مستقیم با سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی بیشترین هجمه تخریبی را بر ضد شخصیت و افکار خویش شاهد بود در جریان فتنه هشتاد و هشت این رکورد ، متوجه شخصیت هایی همچون حضرات آیات جنتی و خزعلی گردید . نفر اول به خاطر جایگاه ویژه در شورای نگهبان و نفر دوم نیز در پی طرد فرزند فتنه جوی خویش بیشترین هجمه تبلیغات منفی در فضای مجازی و سطح خیابان ها را پس از مقام معظم رهبری به خود اختصاص دادند . در این بین به ناگاه نام دیگری بر سر زبان ها افتاد که پیشینه خاصی از وی در اذهان عموم وجود نداشت . سید مجتبی حسینی خامنه ای یکی از فرزندان مقام معظم رهبری بود که نامش در بین شعارهای اغتشاش گران ، توجه همه را به خود جلب نمود .

این در حالی است که وی هیچ گونه حضور محسوسی در عرصه سیاست نداشته و از پست و مقامی بهره مند نبوده است . جالب آن که اکثریت مطلق شعاردهندگان بر ضد سید مجتبی ، حتی هیچ گونه تصویری نیز از او ندیده بودند . دلیل هجمه سنگین به وی از سوی آشوبگران ، اتهامات اقتصادی و سیاسی نامبرده بیان گردید که هر یک از آنها در جای خود محل تأمل و بررسی است.

الف – اتهامات اقتصادی


بسیاری از مردم تا کنون این موضوع را شنیده اند که مقام معظم رهبری بر خلاف برخی شخصیت هایی که خود را تالی تلو ایشان می دانند فرزندان خویش را از هر نوع فعالیت اقتصادی بر حذر داشته اند . آیا این مسئله صحت ندارد ؟!
به طور مثال ، فرزندان ریاست مجمع تشخیص و ریاست مجلس خبرگان ، بیش از دو دهه است که انواع اتهامات اقتصادی و زد و بندهای تجاری را متوجه خود دیده اند . این اتهامات در مقیاسی کوچکتر ، فزندان رییس بازرسی بیت رهبری و ریاست تولیت آستان قدس را نیز بی نصیب نگذاشته است . گفتنی است تا به حال هیچ منبعی اصل فعالیت های اقتصادی آقازادگان مذکور را تکذیب نکرده است .

نام برخی از کارخانه ها و شرکت ها نیز در افواه عموم به اسم این افراد ثبت گردیده و به عنوان مصادیق نفوذ و گستره خیزش های اقتصادی آنان بیان می گردد . با کشف تقلب ! در انتخابات سال هشتاد و هشت ، فعالیت ها و حتی مفاسد اقتصادی سید مجتبی خامنه ای نیز به یک باره کشف گردید و بر سر زبان ها افتاد . برای اثبات این اتهامات ، دو مصداق بیشتر از همه مطرح شد . یکی امتیاز خطوط ایرانسل بود . این اتهام در حالی طرح گردید که پس از راه اندازی خط ایرانسل در دوران حاکمیت اصلاحات ، در بین مردم این طور شایع شد که یکی از فرزندان مهدی کروبی به عنوان سهامدار اصلی این شرکت مشغول به فعالیت می باشد.


"مثال هایی اندک است که نشان می دهد آن طور که بهانه جویان دامن می زنند بیت مقام معظم رهبری بر وفق نگرش های جناحی اداره نمی شود" .


حال این پرسش ؟


اینبار میخواهم پرسشم را به طور عامیانه مطرح کنم :


1 - چطور میشود کسی را متهم به فعالیت های سیاسی و مال اندوزی کرد که وی تا به حال هیچ گونه پست و مقام دولتی و سیاسی در هیچیک از بخشهای مهم دولتی نداشته است ؟


2 - چطور اشخاصی میتوانند شخصی را متهم به داشتن حسابهای بانکی آنچنانی کنند که اگر نگاهی مختصر به زندگی ایشان بیاندازند از شرم دیگر نمیتوانند سر بالا بگیرند ؟


تمام کسانی که عقل و منطق دارند راحت به جواب این سئوالات میرسند ....!!!

مگر نه اینکه کسی که پول و ثروتی را جمع میکند باید از آن ثروت  استفاده کند . کجا شنیده یا دیده اید که ایشان چه تنها و چه همراه خانوده در حال تفریح و خوشگذرانی باشند ..کجا مدرکی دیده شده بر داشتن ملک یا زمین به نام ایشان .خوب مسلما" هیچ کجا  .. چون اگر چنین مدارکی وجود داشت آنان که در جبهه متقابل رهبریت و کشور هستند و این چنین به ناحق به این سلاله زهرا تهمت  و افترا میزنند این مدارک را پیراهن عثمان کرده و در شیپور خود میدمیدند.

چرا جای دوری برویم .خود شما اگر مقدار خیلی کمی پس انداز داشته باشید که نیازی در زندگیتان برایش نباشد از آن برای تفریح و خوشگذرانی خود و خانوداه استفاده میکنید . سفر های داخلی و یا خارجی , ویلاهای ساحلی , ماشین های مدل بالا و تفریح های دیگر .. خوب تا بحال از اینگونه موارد در مورد حجت السلام سید مجتبی خامنه ای  و خانوده ایشان شنیده یا دیده اید ؟.............. خوب بازم در جواب " مسلما نه ".

3 - پس جمع اوری پول و ثروتی که از آن استفاده نمیشود به چه درد ایشان میخورد ؟؟

همه میدانند که ایشان و پدر بزرگوارشان چگونه به سادگی  زندگی میکنند..ثروتی که از آن استفاده نشود چه سودی برای شخص دارد .

خب در آخر به عنوان یک ایرانی بیطرف در دادگاه خود قاضی شوید و به سادگی زیستن و مظلومیتهای این خانوده نگاه کنید و به این سئوالها جواب دهید ..

زمانی نژاد ما ایرانیها سرامد تمام دنیا درعلم و منطق و هوش و زکاوت بود ..آن  زمان که تمام قومهای دنیا بربر و وحشی بودند نژاد ما به دنبال علم و اختراعات جدید زمان خود بود .

مگر ما زمانی بر تمام دنیا حکومت نمیکردیم ؟؟

مگر زمانی مرز ایران از مقدونیه تا هند و چین نبود ؟؟

مگر بیشتر دانشمندان دنیا از این آب و خاک سر بلند نکردند؟؟؟

حالا چه شده که عقل خود را به چند بیگانه و دشمن پرست میدهیم . چرا باید بگزاریم با احساسات ما اینگونه که خود میخواهند بازی کنند و ما را مانند یک عروسک خیمه شب بازی به هر سوی هدایت کنند.

قضاوت را به عهده خودتان میگزارم....!!

ای وای بر ما که چه شد بر این نژاد پر ابهت ....!!!

نویسنده :

م.ع.عالمشناس



حجت الاسلام روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز گفت: یکی از مظلومترین فردی که در فتنه88 مورد جفا قرار گرفت ،سید مجتبی خامنه ای است .


حجت الاسلام روح الله بجانی مسئول انصار حزب الله تبریز در جمع دانشجویان عدالتخواه تبریزی با اشاره به ضعف بصیرت در جریانشناسی بومی و دفاع از شخصیت های مظلوم گفت: جریان شناسی بومی برای خواص یک منطقه یک اصل بصیرتی است وقتی که می بینیم سردار جریان مبارزه با فتنه ها در جریان های بومی فریب گذشته برخی افراد را می خورد و در میدان مبارزه جریان های حق طلب را تنها گذاشته و به دنبال زبیرهای منطقه ای می افتد این یکی از علائم بی بصیرتی است. امروز دشمنان انقلاب برای شکست اردوگاه ولایت جریان های بومی را نشانه گرفته اند و این یک مسئله و اصل مهم است. در تیررس قراردادن جوانمردان استانها مقدمه ای برای تداوم فتنه و اجرای مرحله جدید فتنه هاست. همانطوریکه در کشور موسوی ها ، خاتمی ها ، کروبی ها و هاشمی ها وجود دارد در استانها نیز چنین است. همین زمینخواران و رانت خواران زیاده خواه در استانها چه جنایت هایی که در فتنه ها نکردند ، باید اینها را شناخت و خیمه های عمارها را محافظت نمود.

وی با اشاره به شخصیت سید مجتبی خامنه ای گفت: این شخصیت که خود یک مجتهد شجاع است و اگر فرزند مقام معظم رهبری نبودند مطمئنا اجتهادش زبانزد عام و خاص می شد در جریان فتنه به تکلیف خود بعنوان یک بسیجی فقط عمل نمود . وقتی که برخی آقا زاده ها افتضاح ببار آوردند و به لندن متواری شدند. اتاق فکر و مشاورین جریان فتنه که عروسک های برخی آقایان هستند توطئه تخریب سید مجتبی را طراحی کردند. شما تفاوت زندگانی و رفتار اجتماعی و سیاسی سید مجتبی را با همه فرزندان آقایان بررسی کنید. اصلا قابل قیاس و مقایسه نیستند. اگر حمایت سید مجتبی از مقام معظم رهبری توسط عده ای تقبیح می شود پس در تفکر آنان به میدان رفتن جناب علی اکبر(س) نیز تقبیح خواهد شد. سید مجتبی چون آگاه است چون بصیرت دارد مورد هجوم دهان با هقن و غضب قرار گرفته است. بنده از خواص انتظار داشتم در آن زمان خود پاسخ می دادند حتی تنها یک مطلب در وبلاگ یک روحانی قمی بنده تنها دفاع از ایشان را مشاهده نمودم.

وی در خصوص اقدامات برخی افراد که اخیرا حرمت موسیقی را از نفهمی قائلین به حرمت می دانند گفت: این آقایان مسائل فرعی کشور هستند و می خواهند به اصلی تبدیل شوند . بنده به جرأت می گویم اینها اصلا اعتقادی به دولت اسلامی هم ندارند و شاید به وقتش ضربه محکمی به احمدی نژاد هم بزنند و اینک می خواهند سر همه را به خود مشغول کنند تا به وقتش فتنه گران اصلی در آرامش کامل فتنه های جدید را برنامه ریزی نماینید. بنده به جرأت می گویم که جواب برخی افراد منطق نیست یک فرد بیسوادی مثل خودش لازم است تا جوابش را با سیلی بدهد و باید این اتفاق بیفتد.

منبع:پایگاه مهدوی
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد