نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

سند محرمانه از تلاش اسرائیل برای حمله اتمی

اسناد رسمی آمریکا که طی چند روز گذشته توسط دایره تاریخ وزارت خارجه آمریکا منتشر شد، اسرار جدیدی از جنگ اکتبر 1973 میلادی را برملا می‌سازد.
از جمله موضوعات مهم مذکور در این اسناد اینکه اسرائیل طی جنگ اکتبر 1973 میلادی موفق شد، سلاح هسته‌ای تولید کند و به گفته "آمیر اورن" تحلیلگر نظامی روزنامه صهیونیستی هاآرتص که این اسناد را مطالعه کرده، سازمان اطلاعات و جاسوسی آمریکا (سیا) پیش‌بینی کرده بود که توان تسلیحاتی اعراب بیش از اسرائیل است و به همین دلیل انتظار داشته اسرائیل در این جنگ حتی از سلاح هسته‌ای علیه اعراب یعنی مصر و سوریه استفاده کند.
این اسناد که هزار و 300 صفحه را شامل می‌شود، بیانگر نحوه آغاز جنگ و تسلسل حوادث جاری در آن و اقدامات اتخاذ شده برای پایان دادن به جنگ است.
اما آنچه در این اسناد مهم می‌نماید، ابراز شک و تردید در موضوع مبهم بودن برنامه هسته‌ای و سلاح‌های هسته‌ای اسرائیل است، چراکه این اسناد آشکار می‌سازند که در 27 نوامبر 1973 یک ماه پس از پایان جنگ  "ریچارد نیکسون" رئیس جمهور وقت آمریکا و "هنری کسینجر" وزیر خارجه‌اش با رهبران دو حزب آمریکا در کنگره دیدار و در آن‌جا "مایک مانسفلد" از آندو سوال کرده که آیا مصر و اسرائیل توان تولیدسلاح هسته‌ای را دارند و کیسنجر در پاسخ گفته که اسرائیل می‌تواند به شکلی محدود چنین سلاح‌هایی تولید کند، اما مصر خیر.
در اخرین روز جنگ یعنی 24 اکتبر 1973 آژانس اطلاعات و جاسوسی پنتاگون (دی ای آی) گزارش محرمانه‌ای از توان جنگی اسرائیل و نامارامدی آن در غلبه بر کشورهای عربی طی جنگ‌ها آتی را منتشر و تاکید می‌کند: برای تامین امنیت اسرائیل در آینده نمی‌توان فقط به قدرت ارتش تکیه کرد، بلکه در این میان نیاز به ضمانت‌های بین المللی است،‌ ازجمله ضمانت یک جانبه آمریکا جهت حفظ مرزهای اسرائیل یا اعلام این که اسرائیل درصدد استفاده از سلاح‌های هسته‌ای برای تضمین حاکمیت خویش برسر مرزهاست.
پنتاگون گزینه دوم از این جهت مطرح شد، که احساس می‌شد، اسرائیل یا دارای سلاح هسته‌ای است یا به زودی به آن دست خواهد یافت و به این ترتیب تلاش خواهد کرد،‌ در جنگ‌های آتی با اعراب توان بازدارندگی خود را از طریق تهدید به استفاده از این سلاح‌ها بالا ببرد.
غیر از آن این اسناد به اطلاعاتی دیگری از جنگ می‌پردازد، از جمله این که سندی مربئط به ملک حسین پادشاه سابق اردن است که در آن اطلاعاتی از برنامه‌ها و طرح‌های هجومی و جنگی سوریه و مصر ذکر شده و آن را در اختیار هنری کیسنجر قرار داده و اهمیت این سند در این است که طرح‌ها و نقشه‌های مذکور در آن میان دمشق و قاهره هماهنگ شده بودند.
یک هفته پیش از ارائه این گزارش در 9 می 1973 ملک حسین بنا به درخواست گولدا مایر، نخست وزیر وقت اسرائیل به تل‌آویو سفر و با موشه دایان وزیر جنگ اسرائیل به همراه زید الرفاعی نخست وزیرش دیدار می‌کند.
و گزارش سیا در 17 می 1973 درباره وجود درگیری‌های قابل توجه و جنگ در جبهه‌های مصر ابراز تردید کرده و بعید می‌داند، درگیری‌هایی یا جنگی مشابه جنگ شش در این منطقه رخ دهد.
گروه بین الملل مشرق

نظرات 6 + ارسال نظر
موسوی 6 شهریور 1390 ساعت 02:29 ق.ظ http://landscape3.ir

سلام
علاقمند به تبادل لینک با شما هستیم در صورت تمایل ما را باخبر سازید
یاعلی

ابر سیاه 6 شهریور 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

حرفه ای ترین کلیپ میکس شده از سوزاندن ابلیسک در تهران
http://www.aparat.com/v/018a80ae81cfc70723bc64b08215ef1135380

لینک مستقیم
http://www.aparat.com/public/public/user_data/flv_video/12/018a80ae81cfc70723bc64b08215ef1135380.flv

حمیدرضامیررکنی 8 شهریور 1390 ساعت 03:05 ب.ظ http://www.ym313.blogfa.com

سلام!
بابخش دوم (قرآن درباره ی یهود چه می گوید؟)بروزیم!
نظر یادتون نره!

یاعلی

سرباز سیزدهم 12 شهریور 1390 ساعت 12:19 ب.ظ http://saeidsaeidi.blogfa.com

سلام لوگویت را در وبلاگم قرار دادم اگر دوست داشتی لینکم کن.

حمیدرضامیررکنی 14 شهریور 1390 ساعت 12:20 ب.ظ

سلام!
خیلی جالب بود!
با بخش اول (خداشناسی از راه شناخت طبیعت)بروزم!
نظر یادتون نره!

یاعلی

مهدی 15 شهریور 1390 ساعت 08:14 ق.ظ http://naranjak.blogfa.com

با سلام زیر نویس فیلم ایرانیوم از شما رو دیدم .
ما در حالی تشکیل شبکه ای از بچه های مسلط به ترجمه ایم برای راه اندازی شبکه ترجمه فیلمهای فضای انقلاب اسلامی و معرفتی و اخر الزمانی از فارسی به دیگر زبانها وبالعکس . می تونیم رو کمکتون حساب کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد