نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

تشدید افراط‌گرایی در ارتش اسرائیل توسط خاخام‌ها

آوی زامیر مسئول دایره نیروی انسانی ارتش رژیم صهیونیستی به شدت از گسترش افراط‌گرایی مذهبی در ارتش رژیم صهیونیستی انتقاد کرد.
وی با ارسال نامه‌ای از بینی گانتس، رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی از استفاده روز افزون سلاح آموزش و تربیت توسط خاخام‌های صهیونیستی ارتش و زیان‌های ناشی از این امر انتقاد کرد.
نامه "زامیر آشوبی" در ارتش رژیم صهیونیستی بوجود آورد، چرا که پیش از این سندی توسط سرهنگ "کلوی آمیر"، مشاور رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی در امور زنان تهیه شده بود که در آن به عدم امکان اجرای فرمان جذب مناسب زنان در ارتش اشاره شده بود.
این قانون به درخواست خاخام‌ها در سال 2003 تصویب و خواسته شده بود که از زنان در جاهای مناسبی در ارتش استفاده شود که به گفته کلوی آمیر امری غیرممکن می‌نماید.
از زمان تصویب این قانون هرسال شکایات بیشماری از افسران و نظامیان زن ارتش رژیم صهیونیستی به ستاد مشترک ارتش این رژیم ارائه می‌شود که در آن این زنان نسبت به تبعیضات اعمال شده علیه خود در ارتش به بهانه اجرای این قانون شکایات می‌کنند.
به دنبال این دو گزارش خاخام‌های ارتش خواستار عدم ایجاد هرگونه تغییر در روند جاری در ارتش شدند، درحالی‌که زامیر در نامه خود به شدت از اعتقادات این خاخام‌ها و انتقال آنها به نظامیان صهیونیست که موجب تشدید افراط‌گرایی در میان آنان می‌شود، انتقاد کرد و برگزاری دوره‌های آموزشی توسط این خاخام‌های نظامی جهت انتقال آموزه‌های مذهبی به نظامیان را "شستشوی مغزی" نام گذاشته بود.
وی تاکید کرده بود: از آن جهت که ارتش مهمترین بخش را در جنگ‌های رژیم صهیونیستی با اعراب و فلسطینیان تشکیل می‌دهد، بنابراین اعتقادات و اندیشه‌های حاکم بر آن نیز بسیار مهم است.
رئیس دایره نیروی انسانی ارتش رژیم صهیونیستی خواستار بازنگری در آموزه‌ها و تعلیمات ارائه شده توسط خاخام‌های نظامی بویژه درباره تبیین مفهوم "آگاه‌سازی یهودی" و خارج کردن آن از حوزه تعلیمات خاخام‌های نظامی شد.
گزارش ارائه شده توسط سرگرد ذخیره زئیف لیرر نیز به روند "تدین گرایی" در ارتش رژیم صهیونیستی اشاره و تاکید می‌کند: عملیات شستشوی مغزی که خاخام‌ها در ارتش به اجرا می‌گذارند، موجب بروز شکاف در ارتش رژیم صهیونیستی شده و خاخام‌های نظامی چنان قدرتی در ارتش یافته‌اند که وقتی فرمانی را برخلاف اعتقادات و باورهای مذهبی خود ملاحظه می‌کنند، نه تنها خود که نظامیان دیگر را نیز از اجرای ان منع می‌کنند و نمونه این امر بخوبی در سال 2005 میلادی و هنگام اجرای طرح یکجانبه عقب‌نشینی از نوار غزه قابل ملاحظه بود که طی آن بخشی از ارتش که تحت نفوذ همین خاخام‌ها بود، از اجرای فرمان سرباز زد.

این انتقادات و انتقادات مشابه آن که هر روز از گوشه و کنار ارتش رژیم صهیونیستی به گوش می‌رسد، اعتراض خاخام‌های ارتش را موجب شده است.

به گزارش گروه بین الملل مشرق

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد