نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

اقدام عجیب عبدالله هاشم ; فیلمساز مسلمان !!

 

 

به موازات فیلم مستند « ظهور بسیار نزدیک است »، فیلم مستند دیگری توسط فیلم ساز
معروف مسلمان آقای « عبدالله هاشم » و در خارج از کشور ساخته شده است که « Age of
Appearance : عصر ظهور » نام دارد.(169) این فیلم (عصر ظهور) از نظر زمان ساخت،
زودتر از مستند « ظهور بسیار نزدیک است » ساخته شده است و علی رغم نیت سالم و تلاش
های قابل تقدیر سازنده ی آن « عبدالله هاشم »، این مستند ساز از احادیث ضعیف برای
اثبات سخنان خویش بهره جسته است؛ به نحوی که یک قسمت از این مستند، به طور کامل به
شخصیت برجسته ی « ابا هریره »!!! جاعل معروف حدیث که مورد لعن و سرزنش معصومین
(علیهم السلام) و حتی خلفای راشدین بوده است، پرداخته و پیشگویی های منتسب به وی را
به عنوان احادیث معتبر و نشان دهنده ی دانشی مخفی که از پیامبر (صلی الله علیه و
آله و سلم) نزد وی به ودیعه گذاشته شده، معرفی نموده است!!! 

 

توجه: این خبر بخشی از مقاله "مهدویون و امتحانی بزرگ!" است که به علت مهم بودن به صورت خبر نیز درج شده است

به موازات فیلم مستند « ظهور بسیار نزدیک است »، فیلم مستند دیگری توسط فیلم ساز معروف مسلمان آقای « عبدالله هاشم » و در خارج از کشور ساخته شده است که « Age of Appearance : عصر ظهور » نام دارد.(169) این فیلم (عصر ظهور) از نظر زمان ساخت، زودتر از مستند « ظهور بسیار نزدیک است » ساخته شده است و علی رغم نیت سالم و تلاش های قابل تقدیر سازنده ی آن « عبدالله هاشم »، این مستند ساز از احادیث ضعیف برای اثبات سخنان خویش بهره جسته است؛ به نحوی که یک قسمت از این مستند، به طور کامل به شخصیت برجسته ی « ابا هریره »!!! جاعل معروف حدیث که مورد لعن و سرزنش معصومین (علیهم السلام) و حتی خلفای راشدین بوده است، پرداخته و پیشگویی های منتسب به وی را به عنوان احادیث معتبر و نشان دهنده ی دانشی مخفی که از پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) نزد وی به ودیعه گذاشته شده، معرفی نموده است!!!(170)

فیلم مستند « Age of Appearance : عصر ظهور » ساخته ی « عبدالله هاشم » فیلم ساز معروف مسلمان.



نویسنده ی این سطور، گرچه با اصل بررسی نشانه های ظهور و نیز بررسی احتمالی مصادیق آن ها مخالف نیست، اما به دلیل استفاده ی سازنده ی فیلم از احادیث ضعیف السند، استناد به « ابا هریره » ی جاعل و گرته برداری پالایش نشده از مقاله ی معروف و قدیمی نویسنده ی عرب با عنوان « أنت الآن فی عصر الظهور » نوشته ی « فارس فقیه »(171) در اکثر کلیپ های مستند « Age of Appearance : عصر ظهور »، ایرادات جدی به مستند نامبرده، وارد می داند که در جای خود به آن ها اشاره خواهد گردید.

اما فیلم مستند مذکور، چند نکته ی مهم را به همه ی عزیزان فعال مهدوی، گوشزد می کند:
الف) وجود فیلم مستند « Age of Appearance : عصر ظهور » که حتی قبل از مستند « ظهور بسیار نزدیک است » ساخته شد و حتی در آن به شباهت آقای « دکتر احمدی نژاد » و « شعیب بن صالح » اشاره گردید نیز نشان می دهد که بر خلاف ادعا ها و اتهامات مطرح شده در مورد سیاسی و انتخاباتی بودن اهداف ساخت فیلم و نیت ناصحیح سازندگان « مستند ظهور بسیار نزدیک است »، این ادعاها چندان صحیح نمی باشد و به احتمال قریب به یقین، سازندگان این فیلم مستند (ظهور بسیار نزدیک است)، نیت نامناسبی نداشته اند؛ چرا که امثال « عبدالله هاشم » در خارج از کشور نیز به ساخت چنین فیلم های مستندی مبادرت ورزیده اند و برچسب سیاسی زدن به امثال « عبدالله هاشم » و فیلم مستند وی، مسئله ی غیر محتمل است. بنابراین افرادی که تهمت سیاسی بودن به فیلم مستند « ظهور بسیار نزدیک است » و سازندگان آن زده اند، باید در ادعای خود تجدید نظر نمایند!
ب) عزیزانی که بر برخورد قهری با سازندگان « مستند ظهور بسیار نزدیک است » پافشاری نموده و در حال حاضر نیز پافشاری می نمایند، در مقابل « عبدالله هاشم » و فیلم مستند « Age of Appearance : عصر ظهور » وی چه می توانند بکنند؟! وی که در خارج از کشور به سر می برد و نمی توان وی را دستگیر کرد؟!
این مسئله، لزوم برخورد علمی و صحیح را با اینگونه مستند ها که بعضاً احادیث قوی و ضعیف، و مطالب مستحکم و متزلزل را در کنار یکدیگر به مخاطب ارایه می نمایند، بیش از پیش نشان می دهد و لزوم برپایی کرسی های آزاداندیشی را در این گونه مسایل یادآوری می نماید تا در قالب این کرسی ها بتوان نقدها و اشتباهات واضح موجود در فیلم های اینچنینی را به صورت منصفانه، علمی و دقیق و به دور از هر گونه توهین و نحقیر، ارایه نمود.

ج) روی آوردن « عبدالله هاشم » به احادیث پیرامون نقش ایرانیان در آخرالزمان، نشان می دهد که عظمت فرهنگی و معنوی ایران شیعی آخرالزمان در روایات به اندازه ای است که حتی اهل تسنن نیز مجبور به اذعان به این مسئله شده اند و برخلاف « ارکنار و نوریگا » سازندگان مستند « The Arrivals : ظهور » که تحت تأثیر عقاید « شیخ عمران حسین »، نقش مهم ایران را در مقابله با « فراماسونری دجال » نادیده گرفته اند، « عبدالله هاشم » مجبور به بیان احادیث آخرالزمانی پیرامون زمینه سازی ایرانیان در « عصر ظهور » شده است که البته این مسئله را باید به فال نیک گرفت.
د) آن عده از عزیزانی که بی وقفه به مستند « ظهور بسیار نزدیک است » تاخته اند و در بیان نقدهای آن، از دایره ی انصاف خارج گردیده اند، در مورد فیلم مستند « عبدالله هاشم » یعنی « Age of Appearance : عصر ظهور » چرا سکوت کرده اند؟! مگر خون خارجی ها از ایرانی ها رنگین تر است؟! چرا در مقابل مستندهای خارجی مات شده و در مورد مستندهای ایرانی واکنش نشان داده اند؟
جالب این که مستند « ظهور بسیار نزدیک است » حداقل به تمجید از جاعل معروف حدیث « ابا هریره » نپرداخته و در این زمینه منطقی تر از فیلم « Age of Appearance : عصر ظهور » عمل کرده است!
بنابراین عزیزان منتقد نباید در این موارد برخورد دو گانه داشته باشند؛ چرا که همان نکات مهمی که در مورد نقاط ضعف و اشکالات متعدد « ظهور بسیار نزدیک است » مطرح است، در مورد « Age of Appearance : عصر ظهور » نیز وجود دارد و نقاط قوت آن ها نیز مشترک می باشد!

18) عزیزان باید این هشدار را جدی تلقی کنند که هر شخصی و در هر جایگاهی، قابلیت فریب خوردن از شیطان را دارد و هیچ فرد، گروه یا سخنرانی در داخل یا خارج از کشور، از این امر مستثنی نیست. به همین دلیل نباید از هیچ فرد، گروه یا برنامه ای بت ساخت و گفته ها و نوشته هایش را وحی منزل تلقی نمود و اشتباهاتش را به انحاء مختلف توجیه نمود؛ بلکه باید باب انتقاد سازنده برای همه ی افراد، سخنرانان، فیلم سازان و ... باز باشد و مخاطبان و طرفداران افراد نامبرده نیز بدون هیچ تعصبی، با این انتقاد ها برخورد نمایند و از نویسنده ها و سخنرانان محبوب خود، بت و اسطوره نسازند که اینگونه اسطوره سازی ها، در درجه ی اول، سخنرانان و نویسنده ها و فیلم ساز های معروف را در سراشیبی سقوط ناشی از غرور قرار می دهد و در درجه ی دوم، موجب انحراف مخاطبان آن ها به واسطه ی طرفداری بی چون و چرا و افراطی می گردد.
« عبدالله هاشم » فیلم ساز مشهور مسلمان نیز که خدمات مهمی به فضای فکری جوامع مسلمان ارایه نموده، از این قاعده مستثنی نبوده و متاسفانه گرفتار این اسطوره سازی و تبعات ناشی از آن شده است که همین امر موجب انحراف وی را فراهم آورده است!
بله عزیزان! متاسفانه « عبدالله هاشم » علی رغم ساخت فیلمی در زمینه ی شباهت « سید حسن نصرالله (مد ظله العالی) » با « سید یمانی »، اخیراً منحرف شده و به طرفداری از مدعی دروغین « سید یمانی » یعنی « احمد الحسن الیمانی » که در ابتدای مقاله به آن اشاره گردید،(172) پرداخته و حتی لوگوی « ستاره شش گوش » طرفداران « احمد الحسن الیمانی » را در بالای وبسایت خود، وارد نموده است!(173) (این اشتباه وحشتناک از سوی شخصی که فیلم های متعددی درباره ی فراماسونری و نمادهای آن ساخته است، بسیار عجیب می باشد!)

استفاده ی « عبدالله هاشم » فیلم ساز معروف از « ستاره ی شش گوش » لوگوی طرفداران « احمد الحسن الیمانی » مدعی دروغین « سید یمانی ».

استفاده ی « عبدالله هاشم » فیلم ساز معروف از « ستاره ی شش گوش » لوگوی طرفداران « احمد الحسن الیمانی » مدعی دروغین « سید یمانی ».

« ستاره ی شش گوش » سمبل یهود و فراماسونری در وبسایت « احمد الحسن الیمانی »! مدعی دروغین مهدویت، نشان می دهد که وی سر در آخور یهود و فراماسونری دارد.

وبسایت فارسی « احمد الحسن » ملقب به « احمد الحسن الیمانی » مدعی دروغین « سید یمانی » و زمینه سازی برای ظهور.


« ستاره ی شش گوش » سمبل یهود و فراماسونری در اعلامیه های تبلیغی « احمد الحسن الیمانی »! مدعی دروغین مهدویت، نشان می دهد که وی سر در آخور یهود و فراماسونری دارد.


متاسفانه اتفاق فوق، برای هر یک از محققان، مخاطبان و سخنرانان مهدوی ممکن است پدید آید و زحمات چند ساله ی آن ها را بر باد دهد که البته بنده ی حقیر نیز از آن مستثنی نیستم.

بدین ترتیب همه ی محققین مهدوی و مخاطبانشان باید این هشدار را جدی تلقی کنند و از اسطوره سازی، خودداری نمایند.

خادم الامام عج

منبع: وعده صادق

نظرات 2 + ارسال نظر
اصغر 30 خرداد 1390 ساعت 08:20 ق.ظ

با سلام.
اشتباه اشتباهه و فرقی نمیکنه از طرف چه کسی هست.
مسئله سیاسی را اگه کنار بگذاریم و به مراجع رجوع کنیم سوء تفاهم رفع میشه و متوجه میشید که مسئله جدای از مسائل سیاسی هست و خوب نیست کسی که یه اشتباه شرعی مرتکب میشه بر اشتباه خودش اصرار کنه و خودش رو طعمه سیاسی کنه.

کورش 30 خرداد 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

باید به این موضوع هم توجه کرد که در بیرون از مرزهای ایران،نمیتونن با استفاده از احادیث شیعه ،مردمو به موضوعات مختلف متوجه کنن.مطمئن باشید اگر اسم یک مرجع شیعه در این مستند آورده بشه،کلا مستندو باطل اعلام میکنن.
مگر سر مستند ظهور این موارد مشاهده نشد؟تا جایی که حرفی از شیعه نبود هیچ سنی افراطی یا به نوعی بهتره بگیم وهابی مسلک حرفی نزد ولی به محض اینکه از امامان شیعه حرفی مطرح شد کل قسمتهای قبلیو زیرسوال بردن.

البته باید توجه کرد که ممکنه فردی درک همسو با ما نداشته باشه و بر اساس ذهنیات خودش مستند بسازه و نباید بر علیه ش موضع گرفت مگر اینکه تکرار کنه یا دفاع کنه.

سلام دوست عزیز
ممنون که به ما سر زدید.
بحث سر این نیست. اگه این مستند رو مشاهده کرده باشین متوجه خواهین شد که برخی از احادیثی که از پیامبر (ص) نقل میشه از ابوحریره هستش که این یه مقدار ته دل آدمو در مورد سندیت احادیث خالی می کنه. من در همون ابتدا بعد از دانلود و مشاهده مستند متوجه این موضوع شدم و به دوستانمون در سایت بیداری اندیشه اطلاع دادم ولی متاسفانه کسی دنبالش رو نگرفت.
به هر حال باید آگاه بود. دشمن از هر طرف داره فعالیت می کنه.
یا علی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد