نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

گل برای باحجاب‌ها، برخورد با بدحجاب‌ها+عکس

فرمانده انتظامی تهران بزرگ با اشاره به آغاز طرح «تشدید امنیت اخلاقی» از روز چهارشنبه گذشته در پایتخت از تسری این طرح به تفرجگاه‌های کوهستانی و پارک‌ها خبر داد و گفت: در عین حال از روز شنبه در راستای طرح «تشدید امنیت اخلاقی» برخورد با مزاحمین نوامیس در دستورکار جدی پلیس قرار گرفته است.
 طرح «تشدید امنیت اخلاقی» از ۲۵ خرداد ماه سال جاری در مناطق مختلف پایتخت اعم از میادین، بزرگراه‌ها، مراکز خرید، مترو و ... آغاز شد.

به گزارش جهان به نقل از ایسنا ماموران پلیس مستقر در پایتخت، امسال و از همان ساعات اولیه اجرای طرح، ضمن اهدای شاخه گل به افراد دارای حجاب و پوشش اسلامی، ضمن ارایه تذکر لسانی و ارشادی، با افراد بدپوشش و گردانندگان سگ در معابر عمومی برخورد کردند.



مشاهدات خبرنگار ایسنا حاکیست، با توجه به اطلاع‌رسانی پلیس و اعلام مصادیق بدپوششی طی روزهای گذشته، همکاری شهروندان در اجرای این طرح افزایش یافته است، به نحوی که به گفته سردار ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ «در طرح امسال شمار تذکرهای لسانی و ارشادی ماموران در برابر برخورد انتظامی افزایش چشمگیری داشته است.»

همچنین با توجه به برگزاری دوره‌های آموزشی، رفتار و نحوه برخورد مجریان طرح نسبت به سال‌های گذشته تغییر کرده و مناسب‌تر شده است.

در بزرگراه‌های پایتخت نیز گشت‌های موتورسوار طرح «تشدید امنیت اخلاقی» به رانندگان یا سرنشینان بدحجاب خودروها تذکر داده و یا برخورد می‌کردند.

از سوی دیگر این طرح در روزهای پنجشنبه و جمعه گذشته در پارک‌ها، اماکن عمومی و مناطق کوهستانی و ارتفاعات تهران به مرحله اجرا درآمد به شکلی که حضور گشت‌های طرح «تشدید امنیت اخلاقی» در روزهای پنجشنبه و جمعه در تفرجگاه‌های کوهستانی پایتخت به همراه پلیس کوهستان مشهود بود.

سردار حسین ساجدی‌نیا، فرمانده انتظامی تهران بزرگ نیز روز جمعه با اشاره به این که اجرای این طرح تا رفع دغدغه‌های مردم در حوزه‌هایی همچون بدپوششی و مزاحمین نوامیس ادامه خواهد داشت به ایسنا گفت: برخورد با موضوع بدپوششی در دو مقوله مصرف کننده و تولید کننده است، به طوری که همزمان با آغاز طرح «تشدید امنیت اخلاقی» تمام مراکز تولیدی و توزیعی در تهران شناسایی شده و هشدارهای لازم در این باره داده شده است که در صورت رعایت نکردن این موازین از سوی این مراکز با آنها نیز برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به این که اجرای این طرح به پارک‌ها و تفرجگاه‌های کوهستانی نیز تسری یافته است، خاطرنشان کرد: طرح برخورد با مزاحمین نوامیس در راستای طرح «تشدید امنیت اخلاقی» از روز شنبه ۲۸ خرداد ماه در پایتخت تشدید شده و در این راستا با مزاحمین نوامیس که یکی از دغدغه‌های اصلی شهروندان تهرانی هستند، برخورد جدی و قانونی خواهد شد.

به گزارش جهان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد