نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

افزایش ۳۵ درصدی مسلمانان جهان

گزارشی از تحقیقات افزایش ۳۵ درصدی جمعیت مسلمانان جهان، تأکید مسلمانان آمریکایی بر تکذیب اسلام هراسی از سوی نامزدهای جمهوریخواه ریاست جمهوری برخی از اخبار مرتبط با مسلمانان جهان در یک هفته گذشته است.

به گزارش جهان به نقل از مهر،براساس نتایج تحقیقات انجام شده در "انجمن دین و زندگی عمومی پیو" جمعیت مسلمانان خاورمیانه و منطقه شمال آفریقا تا ۲۰ سال آینده ۳۷ درصد افزایش می‌یابد و جمعیت مسلمانان جهان نیز در همین دوره رشد ۳۵ درصدی خواهد داشت.

دکتر برایان گریم محقق ارشد و مدیر بخش اطلاعات بین الملل انجمن دین و زندگی عمومی پیو در همایشی که از سوی مؤسسه طابه برای اعلام جزئیات گزارش " آینده جمعیت جهانی مسلمانان"مؤسسه تحقیقاتی پیو برگزار شده بود اظهار داشت: جمعیت مسلمانان در خاورمیانه و شمال آفریقا از ۹/۳۲۱ میلیون نفر در سال ۲۰۱۰ به ۵/۴۳۹ میلیون نفر در سال ۲۰۳۰ می رسد که این تعداد دوبرابر جمعیت مسلمانان در سال ۱۹۹۰ محسوب می شود.

" آینده جمعیت جهانی مسلمانان" گزارش جامع مطالعات جمعیت شناختی است که بررسیهای به روزی از جمعیت مسلمانان در سال ۲۰۱۰ و همچنین وضعیت آنها تا سال ۲۰۳۰ نشان می دهد.

نرخ رشد سالانه جمعیت مسلمانان در این منطقه بین سالهای ۲۰۲۰ تا ۲۰۳۰ از ۸/۱ درصد بین سالهای ۲۰۱۰ و ۲۰۲۰ و ۱/۲ بین سالهای ۲۰۰۰ و ۲۰۱۰ کاهش می یابد.

این کاهش جمعیت مسلمانان بیشتر در منطقه جنوب آسیا، خاورمیانه، شمال آفریقا و اروپا و در میزان کمتری در کشورهای جنوب صحرای آفریقا مشاهده می شود. تنها منطقه ای که جمعیت مسلمان آن رشد سریعی خواهد داشت قاره آمریکا خواهد بود که قسمت اعظم آن در نتیجه مهاجرت ایجاد می شود.

براساس پروژه های جمعیتی انجمن دین و زندگی عمومی در مرکز تحقیقات پیو انتظار می رود جمعیت مسلمانان حدود ۳۵ درصد در ۲۰ سال آینده افزایش یابد که این افزایش از ۶/۱ میلیارد در سال ۲۰۱۰ به ۲/۲ میلیارد در سال ۲۰۳۰ می رسد.

از نظر جهانی جمعیت مسلمانان طی دو دهه آینده دو برابر جمعیت غیر مسلمانان می شود چرا که نرخ رشد جمعیت مسلمانان ۵/۱ درصد و غیر مسلمانان ۷/۰ درصد است. اگر روندهای کنونی خاتمه یابد، مسلمانان ۴/۲۶ درصد جمعیت کل جهان را از ۳/۸ میلیارد سال ۲۰۳۰ تشکیل می دهند که این میزان از ۴/۲۳ درصد سال ۲۰۱۰ درحالی که جمعیت جهان ۹/۶ میلیارد نفر بود افزایش سه درصدی خواهد داشت.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد