نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

روابط رژیم صهیونیستی و جمهوری آذربایجان

جمهوری آذربایجان از معدود کشورهای اسلامی است که در سالهای اخیر روابط گسترده ای با رژیم صهیونیستی برقرار کرده است.
به گزارش خبرگزاری قدس (قدسنا) پایگاه اینترنتی المقاومه به نقل از خبرگزاری فرانسه گزارش داد که کشور آذربایجان با احداث دو کنیسه یهودی در باکو ، خشم مردم جمهوری آذربایجان را برانگیخته است.
در زمینه اقتصادی نیز جمهوری آذربایجان یکی از هم پیمانان استراتژیک رژیم صهیونیستی محسوب می شود. این جمهوری ، دارای منابع نفت و گاز است و مقادیر زیادی از آن را به اسراییل صادر می کند . به طوری که حجم مبادلات تجاری رژیم اسراییل و جمهوری آذربایجان درسال 2010 به یک ممیز 8 میلیارد دلار رسید.
بنابر اعلام رسانه های صهیونیستی ، باکو نیز در مقابل از اسراییل چندین فروند هواپیمای بدون سرنشین و تجهیزات نظامی به ارزش صدها میلیون دلار خریداری کرده است.
گفته می شود جمهوری آذربایجان به این تسلیحات برای جنگ احتمالی با ارمنستان بر سر منطقه قره باغ نیاز دارد.
بر اساس سند منتشر شده از سوی سفارت آمریکا در باکو که پایگاه ویکی لیکس آن را منتشر کرد، صنایع نظامی اسراییل بیشترین نیازهای دفاعی جمهوری آذربایجان را تامین کند.
در ادامه این گزارش آمده است با همه این روابط پیدا و پنهان ، جمهوری آذربایجان به دلیل خشم کشورهای عضو سازمان کنفرانس اسلامی به گشایش سفارت باکو در اسراییل اقدام نکرده است. هر چند اسراییل در باکو سفارت دارد و از این کشور در منازعه قره باغ به شدت حمایت می کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد