نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

دشمن مسئله مهدویت را نشانه رفته است

خبرگزاری فارس: رئیس موسسه امام صادق (ع) با اشاره به شبهه‌افکنی‌های دشمنان در مسئله مهدویت گفت: امروز دشمن با هدف قرار دادن مهدویت نسبت به فروپاشی نظام جمهوری اسلامی تلاش می‌کند.


به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله جعفر سبحانی در دیدار با جمعی از مسئولان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی کل کشور اظهار داشت: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از بطن امت و آمیخته با ایدئولوژی خاص دینی است.
وی با بیان اینکه تمام نظام‌‌هایی که از بطن مردم برخاسته‌اند بر دو موضوع مهم استوارند، تصریح کرد: در جهان حکومت‌هایی هستند که مردم پدید آورده‌اند و عقیده درآن جایی ندارد ولی در جمهوری اسلامی ایران نظر، نظر ملت و ایدئولوژی دینی است.
رئیس مؤسسه امام صادق (ع) اذعان کرد: نظام ما خواسته ملت ودین است که عقیده در آن محترم شمرده می‌شود و خواسته‌ها باید در قانون اسلام وحدود قوانین الهی باشد.
سبحانی با اشاره به سخنرانی امام خمینی (ره) در مدرسه حکیم تصریح کرد: امام خمینی (ره) همواره بر دو کلمه جمهوری و اسلامی تاکید داشت و می‌فرمود نباید در این کلمه تحریف و یا زیاد و کم کرد.
وی افزود: حضور مسئولان عقیدتی سیاسی در تمام نهادها باید مبتنی بر ترویج اسلام باشد و ارکان اسلام را به صورت برجسته در نهادهای حوزه خود تقویت کنند.
رئیس موسسه امام صادق (ع) بیان داشت : توجه ویژه به خواسته مردم بدون در نظر گرفتن مبانی دینی نظام لائیک را در جامعه گسترش می‌دهد و این همان خواسته دشمن است.
وی ادامه داد: امروز دشمن عقیده‌ها را نشانه رفته است و با استفاده از جنگ نرم و جنگ رسانه‌ای به عقیده جوانان آسیب می‌زنند.
سبحانی بیان کرد: ستون جمهوری اسلامی بر پایه عقیده جوانان استوار شده است و ما وظیفه داریم نسبت به حفظ این عقیده‌ها کوشا باشیم.
وی اذعان کرد: برای حفظ عقیده‌ها راه‌کارهای خاص لازم است که در این راستا نیازمند آموزش به مسائل روز هستیم.
رئیس مؤسسه امام صادق (ع) با اشاره به سخنرانی عبدالعزیز آل الشیخ سعودی در نماز جمعه بیان داشت: وی در حالی منکر حضرت مهدی (عج) شد که بسیاری از علمای اهل سنت به ظهور حضرت مهدی (عج) ایمان دارند.
وی تصریح کرد: علما و مسئولان عقیدتی باید نسبت به برطرف شدن شبهات مهدوی مطالعه کنند و با علم روز به سلاح منطق مجهز شوند تا بتوانند پاسخگوی نیاز جامعه در این راستا باشند.
سبحانی ادامه داد: کتاب‌هایی که با موضوع عقاید اسلامی توسط نویسندگان بزرگ حوزه علمیه نوشته شده باید در دسترس همه مسئولان عقیدتی قرار بگیرد و بیشتر از قبل نسبت به مسائل مهدوی آگاهی یابند.
وی با اشاره به روایتی از امام علی (ع) تصریح کرد: ایشان فتنه را شورش کور می‌دانستند و ما باید با استعانت از سخنان ایشان این شورش را سرکوب کنیم.
رئیس موسسه امام صادق (ع) گفت: برخی از بزرگان فتنه را به معنی امتحان دانستند تا جایی که باید بین دین و فرزند یکی را انتخاب کرد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به انقلاب ایران گفت: با ظهور انقلاب اسلامی در ایران، خانه ظلم فروریخت و میخانه‌ها ویران شدند و دست کفتارها از این مرز و بوم کوتاه شد.
سبحانی با اشاره به افزوده شدن علم مسئولان عقیدتی سیاسی گفت: باید طلبه‌های شاغل که با کمبود وقت مواجه هستند با تهیه نرم افزارهای دروس خارج علما، ارتباط با مراکز مکاتباتی و مجازی نسبت به تکمیل دروس خود درسطح عالی اهتمام داشته باشند.
وی با اشاره به نام‌گذاری امسال با عنوان جهاد اقتصادی از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید کرد: وظیفه امروز ما جهاد فکری توام با جهاد علمی وحفظ عقیده جوانان با شناخت فتنه‌ها و شبهات است.
رئیس موسسه امام صادق (ع) مشروعیت حکومت‌ها را در گرو دین‌مداری دانست و گفت: حکومتی پایدار است که ضمن مشروعیت در پیروی از خدا نسبت به خواسته‌های مردم احترام بگذارد.
وی تاکید کرد: حکم و حکومت به خداوند اختصاص دارد و هیچکس حق ندارد به جز فرستادگان بر حق خداوند در جامعه حکومت کند و اگر حکومتی بدون اذن خداوند در جامعه برپا شود، نامشروع است.
سبحانی در پاسخ یکی از طلبه‌های جوان مبنی بر رسیدگی به حساب‌های اشخاص در برزخ خاطرنشان کرد: برزخ از نظر عرفان الهی محلی برای پالایش انسان است و در صورتی که شخصی در برزخ به نحو مطلوب پالایش نشود به جهنم فرستاده می‌شود تا پالایش و تصفیه شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد