نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نگاهی به جالب‌ترین کاریکاتورهای روزنامه های عربی

 

 

به گزارش خبرگزاری مهر، در کاریکاتورهای امروز، سالگرد تاسیس رژیم جعلی صهیونیستی موسوم به روز نکبت در جهان عرب بیشتر مورد توجه قرار گرفته است.

پازل فروپاشی اسرائیل


پایگاه خبری الانتقاد امروز با اشاره به تظاهرات گسترده فلسطینیان در روز نکبت، این مسئله را به منزله آغاز انتفاضه و فروپاشی تدریجی رژیم صهیونیستی دانسته است.

جنازه اتحادیه عرب


روزنامه البیان با اشاره به ناکارامدی اتحادیه عرب در دهه های اخیر برای پاسخگویی به خواسته های ملتهای عربی این اتحادیه را سازمان مرده دانسته که بهترین اقدام، دفنش است.

شیردوشی از لبنان!


روزنامه الحیات امروز در کاریکاتوری به نقش بازیگران خارجی در تاخیر پیش آمده در تشکیل دولت لبنان توجه دارد که هر طرف در اینجا درصدد تحقق منافع خود است.

گلوله در جواب آزادی!


روزنامه النهار لبنان به تحولات روز گذشته در منطقه مرزی مارون الراس لبنان (در نزدیکی فلسطین اشغالی) توجه دارد، جایی که آوارگان فلسطینی حاضر در لبنان با تجمع در این منطقه شعار بازگشت به فلسطین را سردادند و با گلوله های رژیم صهیونیستی روبرو شدند.

اتوبان آزادی بیان؛ یک طرفه است!


روزنامه الوطن عربستان امروز به نبود آزادی بیان در برخی کشورهای عربی توجه دارد که تنها حق دارند مدح و ثنای رژیمهای حاکم را بگویند و از هر گونه سخن مخالفی به اجبار پرهیز می کنند.

آخرین وضعیت قذافی؛ پناهندگی در لانه موش!


روزنامه عکاظ عربستان در کاریکاتوری اظهارات قذافی را در این زمینه که انقلابیون را موش خطاب کرده بود به تمسخر کشیده است. بر این اساس، هم اکنون خود وی در لانه موشی در طرابلس (پایتخت لیبی) پناه گرفته و راضی به ترک قدرت نمی شود.

بزرگترین موش آفریقا؛ بگیریدش!


روزنامه الوطن عربستان نیز به تلاش برای سرنگونی قذافی اشاره دارد که در طرابلس از ترس کشته شدن پناه گرفته و همچون موش فرار می کند.

افسار دیکتاتور


روزنامه الوطن عمان امروز در کاریکاتوری به این مسئله اشاره دارد که افسار دیکتاتورهای جهان سوم در اختیار آمریکاست و این واشنگتن است که آنان را هدایت می کند.

شصت و سومین سالروز اشغال فلسطین(روز نکبت)المستقبل

کشورهای پیشرفته و کشورهای در حال توسعه!

الاتحاد امارات

ملت خواهان پایان اشغالگری است

السفیر 

 

 

منبع: مهر

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد