نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

دانلود زیرنویس فارسی مستند ایرانیوم ( Iranium Farsi Subtitle )

اختصاصی از سایت " نظم نوین جهانی ( New World Order ) "

بسم الله الرحمن الرحیم

قبل از هر چیز فرا رسیدن ایام فاطمیه رو خدمت دوستان تسلیت عرض میکنم و امیدوارم ما رو هم از دعاهای خیرشون بی نصیب نذارن.

همون طور که قولش رو داده بودم بالاخره تونستم کار زیرنویس فارسی مستند ضد ایرانی ایرانیوم رو به یاری خدا بعد از چندین روز بی خوابی تمام بکنم. با توجه به اینکه هیچگونه زیرنویس فارسی ؛ انگلیسی و یا هر زبان دیگه ای برای این مستند وجود نداشت ناچار شدم خودم دست بکار بشم و به همین دلیل زمان زیرنویس کردن مقداری طولانی شد. به هر حال خوشحالم که تونستم به وعده خوم عمل کنم.

اگر در زیرنویس اشکالاتی مشاهده شد لطفا از طریق سایت یا ایمیل با ما درمیون بذارین.

ضمنا کپی برداری و درج این مطلب در صورت ذکر منبع موردی نداره.

لینک دانلود زیرنویس:

زیرنویس فارسی مستند ایرانیوم (Iranium Fasi Subtitle)

دانلود خود مستند بهمراه تحلیل و بررسی اون در برنامه راز آقای طالب زاده:

دانلود مستند ایرانیوم (Iranium)


.


نظرات 5 + ارسال نظر
محمد جواد یاوری 30 فروردین 1390 ساعت 01:35 ق.ظ http://softabad.ir

واقعا متاسفم کار به این بزرگی انجام دادی و نظراتت صفره حتی گزاشتن این زیر نویس خودش کار بزرگی چون نایابه.

موفق باشی

بله دوست عزیز
این زیرنویس حاصل 2 هفته کم خوابی و تلاش بود.
و چون این زیرنویس نایاب بود ما تصمیم گرفتیم که این کار رو بکنیم.
به هر حال من از کسانی که واقعا ارزش این کار رو می دونن تشکر مخصوص می کنم.
یا علی

موعود 1 اردیبهشت 1390 ساعت 11:27 ق.ظ http://www.apocalypse-age.ir

من هم داشتم این زیرنویس رو کار می کردم و فقط 5 دقیقه مونده بود تموم بشه . خیلی حیف شد . ترجمه شما هم عالی بود.

محمود احمدی نژاد! 4 اردیبهشت 1390 ساعت 02:32 ق.ظ http://WwW.ANTi666.iR

بسم الله الرحمن الرحیم

سلام

موفق باشید

یا الله

هادی 31 اردیبهشت 1391 ساعت 05:24 ب.ظ

سلام دستتون درد نکنه ولی برای من زیر نویس نشد چطوری میشه ؟

رهگذر 20 شهریور 1391 ساعت 05:53 ق.ظ

سلام، کار شما خیلی ارزشمنده، ولی در مواردی اشکال داره و بعضا ناقصه

من سعی کردم با کمک این زیرنویس و زیرنویس اورجینال سازنده فیلم این نواقص رو رفع کنم، نتیجه شد این:

http://s3.picofile.com/file/7495709244/Iranium_Farsi_Subtitle_revised_.zip.html

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد