نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

90 بمب اتمی آمریکا درهمسایگی ایران

image


یکی از نمایندگان مجلس ترکیه با اشاره به وجود تعداد 90 بمب اتمی مدل ب.61 در پایگاه آمریکایی انجیرلیک، خواهان خارج ساختن هرچه سریع‌تر این بمب‌ها از خاک ترکیه شد.

به گزارش فارس به نقل از کانال دولتی تی.آر.تی ترکیه، «شکری الک داغ» نماینده حزب جمهوریخواه خلق ترکیه در سخنانی در مجلس این کشور با اشاره به اینکه آمریکا در دوران جنگ سرد و به بهانه مقابله با اتحاد جماهیر شوروی سابق، تعداد 90 بمب اتمی مدل ب.61 را در خاک ترکیه مستقر ساخته است، از احمد داوداوغلو وزیر امور خارجه خواست تا دلیل و اهداف پنهان نگهداری این بمب‌ها را علیرغم خاتمه جنگ سرد بیان کند.
الک داغ در سخنرانی خود در مجلس ترکیه به گزارش محرمانه‌ای که به تاریخ 12 نوامبر 2009 از سوی سفیر آمریکا در آلمان تهیه و به واشنگتن ارسال و در پایگاه اینترنتی ویکی‌لیکس افشا شده است، استناد کرد و گفت که در این گزارش فیلیپ گوردون معاون وزیر امور خارجه آمریکا به استقرار بمب‌های مذکور در پایگاه آمریکایی انجیرلیک در خاک ترکیه اشاره کرده است.
وی در ادامه افزود که به دنبال فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی و انحلال پیمان ورشو، علت وجودی این بمب‌ها در خاک ترکیه نیز برطرف شده و حالا دیگر هیچ توجیهی برای نگهداری بمب‌های مذکور در خاک ترکیه وجود ندارد.
وی از دولت آنکارا پرسید چرا در حالی که یونان بمب‌های مشابه را از خاک خود خارج ساخته است، ترکیه کماکان این سلاح‌های مرگبار را نگهداری می‌کند.
الک داغ در بخش دیگری از اظهارات خود تصریح کرد که خارج ساختن بمب‌های اتمی مذکور، نگرانی کشور همسایه مانند ایران و برخی دیگر از کشورهای همسایه را برطرف خواهد ساخت.
نماینده حزب جمهوریخواه خلق این درخواست را در حالی مطرح می‌کند که بنا بر اسناد منتشره در ویکی‌لیکس، نگهداری و بهره‌برداری این بمب‌ها خارج از اختیارات دولت آنکارا عنوان شده است.
  
 
منبع: ارتباط
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد