نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نماد ها در زلزله اخیر ژاپن

امروز توی اینترنت (http://forum.bidari-andishe.ir/thread-1729.html) به یک مطلب در مورد نماد ها در زلزله ژاپن برخوردم که برام جالب بود. بعد از خوندن این مطلب به چند تا از نمادهای دیگه توی ذهنم رجوع کردم و دیدم که کاملا تطبیق می کنن. برای ادامه مقاله لازمه که پیشنیاز هایی رو قبلا بدونین.

 

 

بقیه در ادامه مطلب

امروز توی اینترنت (http://forum.bidari-andishe.ir/thread-1729.html) به یک مطلب در مورد نماد ها در زلزله ژاپن برخوردم که برام جالب بود. بعد از خوندن این مطلب به چند تا از نمادهای دیگه توی ذهنم رجوع کردم و دیدم که کاملا تطبیق می کنن. برای ادامه مقاله لازمه که پیشنیاز هایی رو قبلا بدونین.

 

 

تقریبا اکثر مردم اطلاعاتی راجع به ماهیت اعداد و کاربرد آنها در حوزه متافیزیک و انرژی ها دارند.

یکی از اعداد بسیار مهم عدد ۹ هستش که نشان دهنده قدرت و ارتعاشات نیروهای متافیزیک هست. این عدد همچنین پایان هرچیزی را تمثیل می کنه. عدد ۹ با هر عددی ضرب بشه تفاوتی در نتیجه اون نداره  و اگه رقم های حاصله باهم جمع بشن حاصل عدد ۹ خواهد بود. در واقع هیچ عدد کاملی به غیر از ۹ نداریم. امروزه در علم جغرافی و هندسه با عدد ۹۰ روبرو هستیم. از قدیم بشر با زاویه ۹۰ آشنایی داشته و حتی در خط نصف النهار مبدا را که از قطب شمال تا قطب جنوب کشیده شده ۹۰ درجه آن برای شمال و ۹۰ درجه آن برای جنوب در نظر گرفته شده. وجود چنین قاعده و اصولی در روی زمین براساس همان عدد ۹ است. هر دو درجه ارتعاشی از عدد ۹ هستند و در هر دو سوی کره زمین قطب وجود دارد و وجود چنین قطبیتی که ارتعاشات دو سو را به همدیگر وصل می نماید خواه ناخواه میدان مغناطیسی خاصی را ایجاد می کنه که برای بقای انسانها و زمین لازمه و بدون اونه همه چیز پایانپذیر هستش.

از طرف دیگه ارتباط عدد ۹ با عدد معروف ۶۶۶  که شاید به غلط در بین فرهنگها عددی منحوس و شیطانی هستش حتی در انجیل و عهد عتیق به عنوان عدد منحوس و سحرآمیز شناخته شده ولی نکته مهم اینه که این عدد و اعدادی مثل این ذاتا منحوس نیستن بلکه این اعداد حامل انرژی های فراوانی هستند که کاربرد اون انرژی ها باعث نحس بودن یا مقبول بودن اتفاقات می شه. دقیقا مثل ابزاری مانند چاقو که می شه از اون ها استفاده مفید و یا مخرب کرد. به هر حال اگر ارقام عدد ۶۶۶ رو با هم جمع بزنیم به عدد ۱۸ و اگه یک بار دیگه این کار رو انجام بدیم به عدد ۹ می رسیم.

اعداد دیگری از این قبیل اعداد وجود دارند که می شه به به عددهای ۰ و ۱ و ۳ و ۷ و ۱۰ و ۱۱ و ۱۳ و ۳۳ و ... اشاره کرد.

از طرفی قبلا بارها شاهد استفاده بیش از حد این اعداد در جریان های  فراماسونری و کابالا و ... مثل ۱۱ سپتامبر بودیم.

بازم تکرار می کنم نحس بودن و یا خوش یمنی اعداد بستگی به کاربرد اون ها در جهت منفی و یا مثبت داره.

حال می رسیم به زلزله و سونامی ژاپن کشوری که تا قبل از زلزله به عنوان یکی از قطب های علمی و اقتصادی جهان شناخته می شد.

نکته جالب این زلزله زمان به وقوع پیوستن اونه یعنی در تاریخ ۱۱ مارس(۳) ۲۰۱۱  (۱۱/۰۳/۲۰۱۱) در ساعت ۹ و ۱۰ دقیقه بامداد.

با کمی دقت می شه با جمع کردن تاریخ به یک نتیجه رسید: ۱+۱+۳+۰+۱+۱+۰+۲=۹

همچنین این زلزله در حدود ساعت ۹ بامداد رخ داده.

نکته جالبتر اینکه بزرگی این زلزله در ۸.۹ یا همون ۹ مقیاس ریشتر بوده و نکته دیگه اینکه عمق این زلزله در عمق ۱۰ کیلومتری زمین بوده. همچنین این زلزله باعث شده که کره زمین حدود ۱۰ سانتی متر از محورش جابجا بشه.

محققان ناسا در حال بررسی تأثیرات این زلزله عظیم بر روی تغییرات جوی زمین هستن و تا قبل از این اعلام شده بود که 1.6 میکرو ثانیه از زمان شبانه روز کم شده، اما ناسا اعلام کرده که داده‌های جدید به دست آمده از گسل مربوطه نشان می‌دهد که 1.8 میکرو ثانیه از 24 ساعت کم شده است.

هر روز زمین معادل 24 ساعت یا همان 86 هزار و 400 ثانیه است.

بحث ها زیادی در مورد این مطلب هست که علت این زلزله رو غیر طبیعی می دونن و اون رو بی ارتباط با تکنولوژی هارپ نمی دونن.

با توجه به پیش بینی هایی که در گذشته در مورد آخرالزمان در مورد پیدایش جزایر جدید در اقیانوس آرام و به زیر آب رفتن بخشهایی از ژاپن و شبه جزیره هند و کره وقوع این زلزله به منظور به پیش بردن اهداف پروژه ۲۰۱۲ از طرف عوامل غیر طبیعی (مثل پدیده هارپ) محتمل هست.

البته اگر این نظریه درست باشه این سوال پیش میاد که چرا ژاپن؟ اگر کشوری مثل آمریکا صاحب این تکنولوژی هست چرا اون رو علیه ما استفاده نمی کنه؟ پاسخ این سوالات و سوالاتی مثل این رو می شه به مرور زمان فهمید (مثل ۱۱ سپتامبر). در دنیایی که واقعیت عجیب تر از افسانه ها ست امکان هر چیزی هست. 

البته اکثر ما از دست های پشت پرده و افکار پلید اینگونه افراد آگاهی داریم و نفی و یا اثبات این نظریه کمکی به ایجاد مقبولیت اون ها نمی کنه.

برای اینکه بدونید پدیده  هارپ چیه توصیه می کنم لینک های زیر رو ببینین:

http://lefthanded.blogfa.com/cat-13.aspx         http://lefthanded.blogfa.com/cat-14.aspx

ولی در کل هارپ یعنی اینکه خدایی وجود داره به اسم ایالات متحده (مثل دود سیاه در سریال لاست). این خدا توان این رو داره که هر وقت خواست مردم یک منطقه رو بوسیله سیل و زلزله و ... عذاب کنه.
 

 

نویسنده: هاتف

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی 11 مرداد 1390 ساعت 03:54 ق.ظ

خاک تو اون سرت هاتف پلاستیکی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد