نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

Crop Circles

Crop Circlesیا حلقه های کشتزار یا دایره های مزارع نقوشی از الگوهای غالبا بسیار پیچیده هندسی هستند که در مزارع ظاهر می شوند.مخصوصا مزارع گندم و مخصوصا مزارع گندم انگلستان.

نقوشی که در مزارع انگلستان ایجاد شده اند غالبا از دوایری به قطر چند فوت تا چند صد فوت تشکیل شده اند.


پدیده ای به نام Crop circle ها از اواسط دهه 1970 ایجاد شده و دیده شدند.در طول دهه های 1980 و 1990 تعداد بیشتری از این نقوش دیده شدند و بحثهای جنجالی زیادی را به خاطر عجیب بودنشان براه انداختند.

Crop Circlesیا حلقه های کشتزار یا دایره های مزارع نقوشی از الگوهای غالبا بسیار پیچیده هندسی هستند که در مزارع ظاهر می شوند.مخصوصا مزارع گندم و مخصوصا مزارع گندم انگلستان.

نقوشی که در مزارع انگلستان ایجاد شده اند غالبا از دوایری به قطر چند فوت تا چند صد فوت تشکیل شده اند.


پدیده ای به نام Crop circle ها از اواسط دهه 1970 ایجاد شده و دیده شدند.در طول دهه های 1980 و 1990 تعداد بیشتری از این نقوش دیده شدند و بحثهای جنجالی زیادی را به خاطر عجیب بودنشان براه انداختند.

                        

   Crop Circlesیا حلقه های کشتزار یا دایره های مزارع نقوشی از الگوهای غالبا بسیار پیچیده هندسی هستند که در مزارع ظاهر می شوند.مخصوصا مزارع گندم و مخصوصا مزارع گندم انگلستان.

نقوشی که در مزارع انگلستان ایجاد شده اند غالبا از دوایری به قطر چند فوت تا چند صد فوت تشکیل شده اند.


پدیده ای به نام Crop circle ها از اواسط دهه 1970 ایجاد شده و دیده شدند.در طول دهه های 1980 و 1990 تعداد بیشتری از این نقوش دیده شدند و بحثهای جنجالی زیادی را به خاطر عجیب بودنشان براه انداختند.


ظهور کتابهایی به اصطلاح علمی  درباره این مسائل که مطالبی را هرچند دروغ و غیر علمی مطرح می کردند و  فروش نجومی آنها روز به روز در میان افراد عادی و خصوصا کنجکاوان این بازار را داغتر و داغتر کرد.

در این میان مانند سایر پدیده های عجیب و غریب مثل روح،یوفو،موجودات فضایی،انرژِ های ناشناخته و ... هالیوود نیز وارد گود شده و فیلمهایی ساخته شد که این داستان را برای مردم هیجان انگیز تر کند.

اجتمالا شما فیلم Signبا بازی مل گیبسون را دیده باشید

                 

                          

در این فیلم مل گیبسون نقش یک کشاورز پنسیلوانیایی را بازی می کند که در وسط مزرعه گندم خود و میان محصولاتش یکی از این کراپ سیرکل ها را به طول چند صد فوت  پیدا می کند.او در این فیلم به دنبال یافتن مفهوم و معنی علامت و نشانه ای است که در این کراپ سیرکل و جود دارد.

اغلب کراپ سیرکل ها در مزارع انگلستان ایجاد شده اند و این خود جای تامل است.چرا بیش از نیمی از تمام کراپ سیرکل های جهان باید در مزارع انگلستان و آن هم در فصول خاصی ایجاد شوند.آیا موجودات فضایی پیامی برای مزدم زمین دارند یا برای مردم انگلستان؟ آنهم بیشتر در ایالت Wiltshire  ????

ما در همین ایران خودمان این همه مزارع گندم و جو و ذرت و ... داریم.چرا تا بحال موجودات فضایی برای ما پیامی نگذاشته اند؟

 

از اواخر دهه 1980 کتابهای زیادی درباره پدیده کراپ سیرکل ها به چاپ رسیده و فروشهای بسیار زیادی هم کردند.از میان این نویسندگان به اصطلاح Cerealogist می توان به نامهای زیر اشاره کرد.

Delgado و Andrews در سال 1989 و  Nickellو Fischer در سال 1992 و Schenabel در سال 1994.

Hoggart  و Hutchinson در سال 1995 وHaselhoff  در سال 2001 نام برد.

 

   

بیشتر این نقوش ،اگر نگوییم همه این نقوش،کار افرادی است که به قصد شوخی همه را فریب داده و سرکار گذاشته اند.

به عنوان مثال Doug Bower و David Chorley دو هنرمند انگلیسی ادعا کردند که در طول چند سال بیش از 250 عدد از این نقوش را در مزارع انگلستان ایجاد کردند.

                  

برخی ها بر این باورند که طرحها و الگوهای این نقوش که در مزارع ایجاد شده اند پیامهایی از جانب موجودات و بیگانه های فضایی هستند.

برخی ها بر این باورند که این موجودات فضایی با استفاده از نمادها و سمبلهای سومریان باستان یا نشان دادن الگویی از DNA خودشان می خواهند به شکلی با ما ارتباط برقرار کنند.

افرادی را که با چنین تئوری پردازی ها و تصوراتی به مطالعه جدی این نقوش و حلقه ها می پردازند را اصطلاحا Cerealogist  می نامند.(Ceres، الهه و خدا بانویی رومی بود که به کشاورزی و حاصلخیزی مزارع ارتباط داشت.).آنها ملقب به این لقب شدند و در اینکه پدیده های عجیب و مافوق طبیعی در ایجاد این نقوش وجود دارند اصرار ورزیده و حتی در این باره تعصب عجیبی هم دارند.

در این میان حتی پای عده ای ازافرادی که دارای تفکر و اندیشه علمی هستند هم به وسط این ماجرا و غوغا کشیده شده است.اینگونه افراد هوشمندانه این تز و عقیده را که موجودات فضایی در میان مزرعه ها،در حال ایجاد پیامهایی برای ما زمینیان هستند رد می کنند.ولی خود از طرف دیگر اینگونه ادعا می کنند که این نقوش نتیجه ایجاد گردابهای انرژی در خطوط انتقال انرژی زمین می باشند و

یا اینکه در نتیجه پدیده ای مثل Ball lighting هستند.چیزی مثل جریانهای گردابهای پلاسمایی انرژی یا گردبادهایی از هوای یونیزه شده!!!

 

   

برخی دیگر هم علت ایجاد این نقوش را به دلایلی نه چندان اسرار آمیز چون بادها،جیوانات و گرما نسبت میدهند.

برخی ها این نقوش را ساخته دست ارواح و شیاطین می دانند.

  

            

برخی ها بر این نظرند که این نقوش را نیروی هوایی آمریکا یا نیروی هوایی سلطنتی انگلستان  و با استفاده از تفنگها و توپهای مخصوص میکرو ویو ایجاد کرده اند.عده ای بر این باورند که ایجاد این نقوش جز برنامه ها و توطئه های سیاسی قدرتهای بزرگ برای تاثیر بر افکار عمومی مردم است.

البته هرگاه به دنبال یافتن دلیلی برای پدیده های غیر طبیعی و عجیب هستیم نباید این گزینه را در نظر نگیریم که احتمالا کل داستان یک فریب و دروغ است و آنهایی که این نقوش را ایجاد کرده اند قصد سر کار گذاشتن مردم و مطرح کردن خود را  داشته اند.

اگر پدیده crop circle ها مثلا در قرن سیزدهم میلادی اتفاق می افتاد به احتمال زیاد آن را به شیطان نسبت می دادند.همانگونه که در آن زمانها بسیاری از اتفاقات عجیب و بعضا غیر عجیب را به شیطان نسبت می دادند.مثل ساختن بنای سنگی Stonehenge و یا دیوار سنگی Hadrianکه بین انگلستان و اسکاتلند وحود دارد. که در آن زمانها ساخت آنها را به شیطان نسبت می دادند.

من بر این باورم که انسانها همانگونه که امروز قادرند در زمانهای گذشته و عهد باستان هم قادر بود ه اند شاهکارهای هنری حیرت انگیزی ایجاد کنند.

امروزه هم جای شیطان را در فرهنگ مدرن ما بیگانه های فضایی گرفته اند.هر چیز عجیبی که با آن روبرو شدید و اگر زیبایی و یا ظرافت و یا پیچیدگی این چیز شما را شگفت زده کرد، دلیلی وجود ندارد که حتما آن را به بیگانه های فضایی نسبت دهید.هیچ وقت توانایی های انسان این موجود دوپای با استعداد را دست کم نگیرید.

یکی از دلایلی که آقایان Cerealogist  به آن استناد کرده و مدعی می شوند که این نقوش نمی تواند ساخته دست انسانها و افراد عادی باشد این است که ساقه ها بسیار دقیق خم شده اند و شکسته نشده اند . و در ضمن رد پایی از حضور انسانها و ورود آنها به مزارع وجود ندارد.

باید ذکر کرد که از اواسط ماه May تا اوایل ماه Agust ساقه های گندم در مزارع انگلستان بسیار انعطاف پذیر بوده و سبز هستند.به صورتی که بسیار به سختی می توان یکی از این ساقه ها را دراین حالت شکست.

           

اینکه ادعا می شود رد پایی از حضور انسان وجود ندارد نیز در حقیقت درست نمی باشد.بسیاری از این نقوش در نزدیکی ردهایی که تراکتورها بصورت خطوط موازی در مزارع ایجاد کرده اند ایجاد شده است.دستگاه های آبیاری مصنوعی،سمپاشی،حرس و ... دائما در مزارع در جال حرکت هستند و انسانها و دستکاه ها دائما در لابلای مزارع حضور دارند. و اصلا اگر غیر از این باشد به جای مزرعه گندم یک دست و زیبایی انگلیسی آنچه دیده می شود توده ای انبوه و نا مرتب از علفهای هزر است.در تمام تصاویر کراپ سیرکل ها مسیرهای جرکت تراکتور مشخص است.واین ادعا که راهی برای رسیدن انسانها به این نثوش در مزارع وجود نداشته است دروغ است.

          

یکی از محققان به نام و مطرحی که در این زمینه مطالعه کرده است نتایج خود را در این رابطه اینگونه منتشر کرده است.

ایشان  دکتر Joe Nickell می باشند.

                      

ایشان عضو ارشد و محقق مطرح کمیته پژوهشهای پدیده های مشکوک Committee for Skeptical Inquiry  یا به اختصار (CSI) هستند.این کمیته توسط تعدادی از دانشمندان بنام و مطرح و نویسندگان بزرکی در رشته های مختلف علمی تشکیل شده است که در باره ادعاهای مختلف و پدیده های غیر قابل توضیح تحقیق کرده و نظر خود را بر مبنای شواهد و دلایل علمی بیان می کنند. دوستانی که علاقمند به دریافت اطلاعات بیشتر از این گروه هستند به این لینک مراجعه کنند:

http://www.csicop.org/about


ایشان مشخصاتی را در این رابطه ذکر می کنند که نشان می دهد این کراپ سیرکل ها کار انسانهای عادی بوده که قصد شوخی یا کلک زدن را داشته اند:

1-افزدوه شدن به تعداد کراپ سیرکل ها.

در ابتدا و در دهه 1970 گزارشهای تک و توکی از پیدا شدن کراپ سیرکلها آنهم فقط در چند کشور خاص و مشخص وجود داشت.تعداد گزارشهای مبنی بر کراپ سیرکلها از سال 1981-1987 سال به سال بصورت تصاعدی بیشتر و بیشتر شده است.به نظر می رسد این افزایش آمار گزارشها با بیشتر پوشش دادن رسانه های مختلف به این موضوع ارتباط مستقیم دارد.در حقیقت این پوشش رسانه ای انگیزه فریبکاران را برای ایجاد سیرکل های بیشتر افزایش داده است.

2-توزیع جغرافیایی.

این پدیده بیشتر از هر جای دنیا در محدوده خاصی از جنوب انگلستان دیده شده است.از منطقه Hampshire شروع شده و بهWiltshire  و سایر بخشها و استانهای مجاور گسترش یافته است.

                            

اصلا در ابتدا از فقط این محدوده خاص جغرافیایی بود که پدیده کراپ سیرکل ها مطرح شده و پوشش رسانه ای  به آن داده شد.و پس از آن با افزوده شدن به آمار آنها در سایر نقاط نیز کم کم دیده شد.از اواخر دهه 1980 با افزایش برنامه های تلوزیونی و مقالات روزنامه ها در این باره سال به سال به تعداد آنها افزوده شد.

در حقیقت پدیده کراپ سیرکل ها همچون یک ویروس زائیده رسانه ها رشد کرده و گسترش یافته است.


3-افزایش و بیشتر شدن پیچیدگی طرحها و نقوش.

یکی از خصوصیات مهم این پدیده این است که با گذشت زمان به مرور و کم کم به پیچیدگی این طرحها افزوده شده است . تا جایی که طرحهایی که در ابتدا از دوایر و خطوط ساده تشکیل می شدند ،به طرحهای استادانه تر و پر ظرافت تر تبدیل شدند.

               

در سال 1987 یک پیام به زبان انگلیسی در یکی از کراپ سیرکل ها دیده شد.

(WE ARE NOT ALONE)  البته اگر این جمله را پیامی از جانب موجودات فضایی و بیگانگان فرازمینی در نظر بگیریم که البته به زبان انگلیسی هم صحبت می کنند،بهتر بود به جای این جمله می گفتند:

(YOU ARE NOT ALONE)


در سال 1990 طرحهای پیچیده تری رویت شدند که به آنها لقب Pictograms دادند.تصاویری پیچیده و رمز آلود.البته در همان زمان هم تعدادی از این نقوش با شکلهای مسخره  و خنده دار نیز دیده شدند.

      


اما هر چه جلوتر می رویم طرحهایی با الگوهای ریاضی و هندسی پیچیده تر دیده می شوند.البته تمام این طرحها را می توان ساخته ذهن فعال و مبتکر انسانهای همو ساپین در نظر گرفت.

         

4-فاکتور کمرویی سازندگان کراپ سیرکلها.

جالب است که سازندگان این نقوش بسیار کمرو بوده و اصلا آفتابی نمی شوند.در ماه June  سال 1989 حدود 60  Cerealogist  ،8 شب را بیدار ماندند تا در منطقه ای که بیشترین کراپ سیرکلها دیده شده بود ،بتوانند لحظه ساخت یکی از آنها را رصد کنند.اما هیچ چیز دیده نشد.جالب است در همین موقع از سال در این منطقه صدها کراپ سیرکل ایجاد می شد ولی این بار هیچ چیز دیده نشد.به محض اینکه این Cerealogistها منطقه را ترک کردند در فاصله چند صد یاردی در روز بعد یک کراپ سیرکل ایجاد شده بود.

این مشخصات و دلایل دیگر بر این دلالت می کنند که ایها کار افرادی می باشد که به Hoaxers معروف شده اند.(فریبکاران)


در سال 1991 دو پیرمرد 60 ساله شوخ طبع انگلیسی اعتراف کردند که بسیاری از کراپ سیرکلهای ثبت شده تا آن زمان کار آنها بوده است . این دو فرد Doug Bower و Dave Chorley نام داشتند.

                              

با این وجود هنوز هم عده ای از Cerealogist ها اصرار می کردند که طرحها آنقدر پیچیده است که نمی تواند کار انسانها باشد.منجمله cerealogist ی بنام Pat Delagado که حسابی در سر این ماجرا خیط شد.

در 10 سپتامبر 1991 این دو نفر در برنامه Good Morning America  در شبکه تلوزیونی ABC ظاهر شدند و عملا نشان دادند که چگونه با استفاده از ابزار ساده ای که از یک تخته چوب و یک طناب تشکیل شده است،با کمی دقت و تمرین ساقه ها را خم کرده و این نقوش را می سازند.

 

=

 

ساخت دایره های کشتزار Crop Circles به عنوان تفریحی شبانه به عنوان تفریح دو هنرمند و طراح ساکن Hampshire انگلستان ،مطرح شده و به  تفریحی محبوب تبدیل شد.دو هنرمند به نامهای Doug Bower و Dave Chorley .آنها در سال 1991 این قضیه را رو کردند و پرده از رازی که برای مدتها همه را سرکار گذاشته بود برداشتند.

                                 

برای مدتی بیش از 12 سال طرحها و دایرا هایی که آنان در مزارع و کشتزارهای انگلستان ایجاد کردند توجه دانشمندان بسیاری را در سراسر جهان به خود جلب کرد و ذهن آنان را درگیر کرد.

پس از آنان هنرمندان دیگری نیز به تقلید از کار آنان پرداختند و عده ای نیز با پر و بال دادن به این نظریه که این طرحها کار UFO ها و بیگانه های فضایی است ، این کارهای هنری را به عجبترین پدیده های قابل لمس و در عین حال عجیب و غیر قابل توضیح قرن اخیر تبدیل کردند.نویسندگان زیادی در سایتهای اینترنتی و مجلات و داستانهای علمی تخیلی به این موضوع پرداختند و داستانهای خیالی بیشماری از اینکه ساخت آنها توسط بیگانگان فضایی است و اینکه این نقش ها حاوی پیامی برای ما زمینیان است را با آب و تاب ایجاد کرده و ترویج دادند.

همیشه هم خوانندگان زیادی برای این داستانهای عجیب و غریب وجود داشته و دارد.جالب است که پس از مدتی این خوانندگان و علاقمندان تبدیل به طرفداران دو آتشه این نظریات دروغین می شوند و گاهی کار آنچنان بالا می گیرد و تا آنجا پیش می رود که دین جدیدی هم بر پایه این دروغها و مهملات اختراع می کنند.چیزی شبیه دینی که یک راننده مسابقات اتومبیل رانی فرانسوی به نام کلود وریلهون ساخت و خود را "رائیل" نامید. تعجب نکنید تمام این داستانها حقیقت دارد، همین الان که شما دارید این مقاله را می خوانید جمعیت زیادی منجمله از هموطنان روشن فکر خودمان به این دین یا شبه دین یا آئین مسخره و دروغین پای بندند و به دستورات پیام آور دیوانه خود عمل می کنند.

جنبشی به نام رائیلیان.بگذریم.....

همانگونه در طول تاریخ و هزاران سال پیش مبدعان ادیان دروغین و الحادی از پدیده های شبه علمی به عنوان معجزه استفاده کردند و عده زیادی را فریب دادند ، در همین عصر و دورانی که ما زندگی می کنیم نیز این داستان در حال تکرار شدن است.استفاده از بهت و حیرت جماعت جاهل و کشاندن این توده مبهوت و افسون شده به سمتی که دست های پشت پرده آن را می خواهند و مایلند.

اگرچه این نقوش تابحال عجیب و غریب در تمام دنیا بروی مزارع مختلفی از قبیل گندم،جو،اسفناج،علف،نخود،برنج،ذرت،برزک،دانه های روغنی،کتان،آفتابگردان،خردل،چغندر،چاودار و سایر جبوبات و گیاهان  دیگر ایجاد شده است، ولی بیشتر هنرمندان تمایل دارند برای ایجاد نقوش و بهترین نتیجه بروی سه نوع خاص از مزارع تمرکز کنند.

این نوع از گیاهان به صورت بسیار صاف و متراکم می رویند.

گیاهان روغنی در از ماه April  تا  May.

جو از May  تا June.

و گندم از June  تا اوایل September.

یکی از سازندگان و طراحان معروف Crop Circles یا همان نقوش کشتزارها فرد هنرمندی است به نام

John  Lundberg .

ایشان سایتی را به کمک همکاران خود تاسیس کردند به نام http://www.circlemakers.org

 این سایت در سال 1995 توسط ایشان و دو تن از همکاران هنرمندشان به نامهای

Geoff Gilbertson, Rod Dickinson تاسیس شده است.

 

دوستانی که مایلند درباره ایشان و گروهشان اطلاعات بیشتری کسب کنند به این سایت مراجعه کنند.

در این سایت در مقاله ای روش ساخت این نقوش را باکیفیت بالا و با استفاده از این گیاهان که ذکر شده به شما آموزش داده می شود.

ما چند نمونه را برای آشنایی بیشتر شما ذکر می کنیم:

مواد لازم:

وسایلی که شما برای ساختن یک Crop Circle  نیاز دارید بسیار ساده و در دسترس می باشند.

1-یک متر نواری معمولی مساحی و نقشه برداری به طول 30 متر.

البته می توانید از ریسمانهای معمولی هم استفاده کنید ولی مترهای نواری مخصوص نقشه برداری ارجحیت دارد.چون در هم گره نخورده و کار با آن راحتتر است.

2-یک تخته یا الوار ساده چوبی به طول 1 تا 2 متر بصورتی که ریسمان و طنابی به هر دو سر آن متصل شده باشد و با همدیگر یک حلقه را تشکیل دهند.این وسیله به ساقه کوب  Stalk-Stamper معروف است.البته بسته به طرحی که در نظر دارید می تواند طول این قطعه متغیر باشد.

3-یک غلطک پلاستیکی مخصوص باغبانی Garden Roller .این را میتوانید از فروشگاه هایی که لوازم کشاورزی و باغبانی می فروشند خریداری کنید.در انگلستان فروشگاه هایی وجود دارد که این ابزار را میتوانید به قیمت شبی دو پوند از آنها کرایه کنید.

4-یک ساعت شب نما .چون شب های تابستان کوتاه هستند و ممکن است زمان از دست شما در برود

5-یک توپ و کلاف از ریسمان پلاستیکی.

6-یک تیرک یا میخ 60 سانتی مخصوص نشانه گذاری

7-یک نقشه محلی که در آن راها و مرزهای مزارع مشخص شده باشد.(OS Pathfinder)

لوازم اضافی و دلبخواهی Optional Equipments:

8-یک شاقول مخصوص Dowsing Rod  .باید از جنس مس باشد.این ابزار را می توانید از فروشگاه هایی که از این دست ابزار آلات عصر جدید New Age را می فروشند خریداری کنید.متاسفانه در ایران این فروشگاه ها وجود ندارند.ولی عیبی ندارد می توانید یک جالباسی را بریده و از آن دو قطعه Lمانند تهیه کنید.از این ابزار برای کشف منابع آب نیز استفاده می شده است.شبیه همان شاخه های درخت دوسری که قدیمها توی کارتونها نشان می دادند و با رسیدن به منبع آب سرشان به هم نزدیک می شد.الله اعلم

9- دوربین دید در شب مادون قرمز

پس از تهیه لوازم و ابزار آلات لازم مراحل آماده سازی را باید طی کرد:

1-سایتی مناسبی را برای اجرای طرح انتخاب کنید.این سایت خوب است در نزدیک جاده باشد و به صورت یک آمفی تئاتر طبیعی از جاده دید داشته باشد

2-بهتر است مکانی را که انتخاب می کنید روی خطوط انتقال انرژی یا در نزدیکی آنها واقع شده باشد.

این کار باعث می شود که طرح شما بعدها که توسط انجمن های یوفو شناس،  متخصصان انرژی درمانی،پژوهشگران علوم غریبه و ناشناخته و سایر افراد آزمایش می شود،تاثیر بیشتری گذاشته و در صحت و اصالت آن شک نشود.برطبق عقیده صاحبان این سایت اگر طرح شما در جهت جریان انتقال خطوط انرژی باشد آثاری چون شفابخشی،تقویت انرژی حیاتی Orgone،باز شدن چشم برزخی و دیدن فرشته ای را منتج خواهد شد.

اخطار! اگر طرح شما در خلاف جهت جریان انرژی اجرا شده باشد.آتاری چون سردرد،درد مفاصل،حالت تهوع،فلج موقتی عضلانی،بیماری روانی،ایجادتشعشع مرگ آور Orgone و ... ایجاد خواهد شد.ممکن است در این صورت طرح اجرا شده مورد توجه شیطان پرستان قرار گیرد.

3-در طراحی خود از طرحهایی استفاده کنید که با انرژی زمین هماهنگ تر باشد.شما می توانید از الگوها و طرحهای هندسی استفاده کرده یا طرح خودبخودی و دلبخواهی خود را اجرا کنید.این به انتخاب و اولویت های شما بستگی دارد.به این نکته توجه داشته باشید که اجرای طرحهای هندسی خیلی پیچیده را تمی توان براحتی در تاریکی شب انجام داد.مراقب باشید برای اینکه دیده نشوید از مشعل استفاده نکنید.استفاده از دوربین های دید در شب برای این منظور بسیار مناسب است.

=

از سال 1991Rod Dickinson  به همراه سایر دوستان هندمندش در ساخت اینگونه نقوش در مزارع فعالیت داشته است.

آنها در سیاهی شب در حالیکه نقشه طرح مورد نظر خود و کلاف ریسمانهای پلاستیکی و الوارهای مخصوص خم کردن ساقه ها را در دست دارند به آرامی به مزارع وارد می شوند.آنها سعی می کنند بدون هیچ سر و صدایی و بدون اینکه به محصولات مزرعه آسیبی بزنند،از مسیرهایی که رد لاستیک تراکتورهای درون مزرعه بجای گذاشته اند خود را به نقطه مورد نظر خود برسانند.

آنها معمولا تا جایی که بتوانند به درون و عمق مزرعه نفوذ می می کنند تا به جایی برسند که از لبه و کنار مزرعه به خوبی قابل رویت و دیده شدن نباشند.آنها با استفاده از نور مهتاب کار خود را مطابق با الگویی که قبلا طراحی کرده و در ذهن خود آن را تمرین کرده اند اغاز می کنند .آنها کار را به سرعتی انجام می دهند که تا قبل از طلوع خورشید به اتمام رسیده باشد.

از آن سالها به این طرف طرحهای نقوش مزارع پیچیده و پیچیده تر شده است.و با توجه به خطری که از جانب جاسوسان و **** های کنجکاو آنها را تهدید می کند ،اعضائ گروه را مجبور کرده که کار خود را بیشتر در شبهای بسیار تاریک انجام دهند تا دیده نشوند و این فشار بیشتری را به بچه های گروه وارد می کند که این طرحهای پیچیده را در تاریکی مطلق و سریعتر از قیل به اتمام برسانند.حقیقت امر این است که امروزه برای سر هر  CircleMaker جایزه ای تعیین شده است.]چشمک[

فشار بسیار زیادی از جانب اتحادیه ملی کشاورزان انگلستان National Farmers Union به کشاورزان محلی وارد می شود که از فعالیت گروه های همچون Circle Makers جلوگیری کنند ولی خود کشاورزان محلی چندان تمایلی به این کار ندارند، چون سیل عظیمی از توریستها که در تابستانها برای دیدن این نقوش به مزارع آنها می روند برایشان سود آورند و آنها هم از پول بدشان نمی آید.

از طرف دیگر فشار زیادی به گروه از طرف موسسات و پژوهشگران  و انجمن های UFO شناسی و Cerealogy وارد می شود .آنها همیشه سعی دارند تا سر از کار این گروه در آورند و آنها را به عنوان فریبکار و شیاد رسوا کنند.(اگرچه تا کنون کسی در انگلستان به این جرم دستگیر یا محکوم نشده است.)

این انجمن ها ادعا می کنند که همه Crop Circle  ها یکسان نیستند .Cerealogistها اعتقاد دارند که برخی از این دایره ها تقلبی و دست ساز بوده و برخی را واقعا موجودات فرازمینی ساخته اند.دلیل آنها این است که برخی از این نقوش آنقدر پیچیده و غامض هستند که نمی توانند توسط انسانها در تاریکی شب و در طول چند ساعت ساخته شوند.

البته حقیقت این است که واقعا تمام آنها ساخته دست انسانها هستند.تماما.

این به اصطلاح دانشمندان Cerealogist در مقابل هرگونه پیشنهاد یا نظری که اینگونه نقوش را ساخته دست انسانها معرفی می کند سریعا جبهه گیری کرده و خشمگین می شوند و تنها دلیلشان هم این است که این نقوش پیچیده هستند و تمی توانند ساخته دست بشر باشند.اما در حقیقت این است که دلایل غیر قابل انکار و مسلمی وجود دارد که همه این نقوش ساخته دست بشرند و هیچ موجود ماورایی و فضایی در این میان دخیل نیست.شاید اگر برای همه ثابت شود که این نقوش ساخته دست انسانهای معمولی هستند دکان خیلی ها تخته می شود و دیگر نتوانند برای عوام الناس و مردمی که دوست دارند تا اینگونه داستانهای عجیب و غریب را باور کنند، تولید سرگرمی کنند.

اینگونه به اصطلاح دانشمندان برای اینکه ثابت کنند که این نقوش ساخته دست انسانها نیستند لیست با لا بلندی از دلیل را ردیف می کنند.مثلا اینکه هیچگونه ردی مبنی بر ورود کسی به مزارع باقی نمانده است.یا اینکه سلولهای گیاهان در محل خم شدن ساقه ها تغییر یافته است.یا اینکه در عملکرد وسایل الکتریکی و برقی که در نزدیکی این دایره ها قرار دارند اختلال ایجاد می شود.

اینکه تمام پرندگان از اطراف محلهایی که این نقوش در آنجا ایجاد شده مهاجرت می کنند.یا اینکه بر فراز این نقوش نورهای عجیبی مشاهده شده یا از آن نورها عکسبرداری شده است.یا اینکه در وسایل الکتریکی که از آنها در نزدیکی این مکانها استفاده می شود ،نویز ایجاد می شود.

اینکه در متابولیسم و سوخت و ساز بدنی افرادی که در نزدیکی این نقوش زندگی می کنند تغییرات مثبت یا منفی مشاهده می شود.

البته این لیست از دلایلی که Cerealogistها بیان می کنند ،در واقع فقط مشتی ادعاست.مشابه بقیه ادعاهایی از این دست.حقیقتا تا بحال هیچ مرجع علمی و آکادمیک مشخصی این ادعا ها را قبول نکرده و حتی در باره بسیاری از آنان حتی مطالعه جدی هم صورت نگرفته است.

Cerealogist ها با استناد به این دلایل اینگونه مطرح می کنند که این نقوش که در مزارع ایجاد می شوند، به علت نیرو و انرژی ناشناخته و غیر قابل توضیح ایجاد می شوند. آنها ادعا می کنند که این  نقوش ،نشانه هایی از تماس موجودات فرازمینی با ما زمینیان بوده و اینکه آنها از این طریق پیامهایی را برای ما می فرستند.

وقتی که Dickinson کار ساخت Crop Circle ها را شروع کرد ،در حقیقت وارد رسمی شده بود که بیش از 15 سال سابقه داشت.اولین دایره ها در انگلستان توسط Dave Chorley (که در سال 1996 فوت کرد)و فرد دیگری به نام Doug Bower  در اواسط دهه 1970 ایجاد شده بود.

در تصاویر زیر نمونه های از طرحهای ساخته شده توسط این گروه را مشاهده می کنید:

اطلاعات دقیقتر درباره هر کدام از طرحهای اجرا شده زیر را می توانید از وب سایت این گروه دریافت کنید.

البته این گروه رسما اجرای آنها را توسط خود علنی کرده ولی گروهای مشابه دیگری هم چون این گروه وجود دارند که طرحهای خود را اجرا می کنند.


سفارشی برای اجرای گروه KORN

برخی از طرحهای اجرا شده در 2006



برخی از طرحهای اجرا شده توسط این گروه در 2007

اینها فقط بخشی از کارهای فقط یک گروه بودند.

جالب است این گروه برای طرحهای جدید خود از نرم افزار خاصی نیز استفاده می کنند.این نرم افزار در اینترنت قابل خرید است.

 

منبع: حقیقت خاموش

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد