بی بی سی نوشت: "اگرچه در رسانه های اسرائیل، معمولا نام ایران با تهدید هسته ای و حزب الله و موشک عجین شده است. اما اخیرا ً تولیدکنندگان آگهی های تلویزیونی به ظرفیتهای نهفته دیگری در نگاه دو ملت نسبت به یکدیگر توجه کرده اند که لبخندی هم بر لب بینندگان می نشاند."
آگهی دیگر تبلیغاتی که در شبکه های اسراییل پخش شده، مربوط به یک شرکت تولید کننده کولر گازی اسراییلی است، که این آگهی با لحنی آمیخته با طنز، فروشندگان صنایع دستی حاشیه میدان نقش جهان شهر اصفهان را به تصویر می کشد که فروشندگان در یکی از این حجره ها به تعریف و تمجید از این کولر می پردازند.
تصویر مسجد جامع یزد از زاویه بام های شهر یزد، در رسانه های اسراییل
در این تصویر در یکی از حجره های بازار یزد ، عکس امام خمینی و آقای احمدی نژاد به چشم می خورد.
علی الظاهر این آگهی ها، مورد استقبال یهودیان ساکن اسراییل و حتی آنها که ایرانی الاصل هستند؛ قرار گرفته است.این یعنی با اسلحه " مزاح " به جنگ شرایط موجود میان دو ملت رفتن. که البته از مزایای خلاقانه تجاری نیز برخوردار است.
نکته حایز اهمیت اینجاست که گزارشگر بی بی سی، در انتهای گزارش خود به نقل از تاجران ساکن سرزمین های اشغالی (اسراییل) می گوید: "شاید اگر دو ملت باهم خندیدن را بیاموزند، از باهم جنگیدن دست بکشند."