نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

فراماسونر ها چگونه به دروغ مثلث برمودا را راه انداختند

حتما تا کنون راجع به مثلث برمودا و حوادثی که گفته می شود در این منطقه رخ داده شنیده اید.
مثلث برمودا بر روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. که از منطقه ای به اسم برمودا شروع شده و دو راس دیگر آن پورتوریکو و میامی است. البته گفته می شود این منطقه مثلث نبوده و بیضی شکل است.
  

مثلث برمودا چیست؟
مثلث برمودا نامش را در نتیجه ناپدید شدن ۶ هواپیمای نیروی دریایی همراه با تمام سرنشینان آنها در پنجم دسامبر ۱۹۴۵ کسب کرد. ۵ فروند از این هواپیماها به دنبال اجرای ماموریتی عادی و آموزشی، در منطقه مثلث، پرواز می‌کردند که با ارسال پیامهایی عجیبی درخواست کمک کردند. هواپیمای ششم برای انجام عملیات نجات، به هوا برخاست که هر شش هواپیما به طرز فوق‌العاده مشکوکی مفقود شدند!
آخرین پیام های مخابره شده آنها با برج مراقبت حاکی از وضعیت غیر عادی، عدم روئیت خشکی، از کار افتادن قطب نماها یا چرخش سریع عقربه آنها و اطمینان نداشتن از موقعیتشان بود.
این در حالی بود که شرایط جوی برای پرواز مساعد بود و خلبانان و دیگر سرنشینان افرادی با تجربه و ورزیده بودند. با وجود مدتها جستجو هیچ اثری از قطعه شکسته، لکه روغن، آثاری از اجسام شناور، خدمه یا تجمع مشکوکی از کوسه‌ها دیده نشد. هیچ حادثه‌ای چه قبل و چه بعد از آن، تا این حد حیرت‌آورتر از ناپدید شدن دسته جمعی هواپیماهای مذکور نبوده‌است. در حوادثی مشابه در این منطقه قایقها و کشتی هایی مفقود شده‌اند (قربانیان مثلث برمودا)، در برخی موارد هم فقط خدمه و سرنشینان ناپدید گشته‌اند!

آیا واقعا این اتفاق ها رخ داده؟
مدلین رسبورتگارف دانشمند و محقق ایتالیایی قرن بیستم نیز در مورد بروز حوادث غیر عادی و خارق العاده در این منظقه پس ازتحقیقات زیاد به این نتیجه رسیده است که اغلب حوادث یاد شده در این منطقه تنها اغراق امیز نشان دادن برخی حوادث عادی بوده اند .
برای مثال کشتی فرانسوی (BHG3566) که در سال ۱۹۷۷ در این منطقه ناپدید شد دو روز بعد در بندر ریجسرا دیده شد و شواهد حاکی از گم شدن این کشتی به مدت کوتاهی می‌کرد در حالی که هنوز هم برخی نویسندگان از این حادثه با نام کشتی وحشت یاد می‌کنند و بر این باورند که این کشتی در منطقه مثلث برمودا از بین رفته است و در تسخیر ارواح می‌باشد.
لارنس دیوید کوشچه محقق دانشگاه ایالت آریزونا در سال ۱۹۷۵ با انتشار کتابی به نام «اسرار مثلث برمودا برملا شد» اولین نظریه مخالف در این زمینه را منتشر نمود. بر اساس تحقیقات او :
شمار کشتی‌ها و هواپیماهای مفقود شده در این گزارشات در مقایسه با شمار کشتی‌ها و هواپیماهای مفقود شده در دیگر مناطق اقیانوس، به هیچ وجه زیادتر نبوده‌است. طوفان های استوائی و گرمسیری بسیاری در این مناطق گزارش شده‌است و شمار گمشدگان در این گزارشات با توجه به تعداد این طوفانها نا متناسب، عجیب یا اسرارآمیز نمی‌باشد مضافا اینکه بلیتزر و نویسندگان دیگر در مقالات خود اشاره‌ای به این واقعیت ننموده‌اند. اعداد و ارقام بیان شده در این گزارشات و تحقیقات آشفته اغراق آمیز می‌نماید، کشتی‌ها و قایق هائی مفقود گزارش می‌گردند درحالیکه آنها بلاخره به بندرها با تاخیر بازگشته بودند و این گزارش نشده‌است. برخی از این گزارشات در مورد مفقودین در واقع هیچگاه اتفاق نیافتاده‌اند. بطور مثال حادثه‌ای، با عنوان سقوط هواپیما گزارش شده که مدعاست هواپیمائی مسافربری، در سال ۱۹۳۷ از بندر دیتونا در فلوریدا در مقابل چشم صدها شاهد عینی پرواز نموده و در مثلث برمودا سقوط نموده‌است درحالیکه در روزنامه‌ها محلی آن زمان هیچ نوشته‌ای در اثبات این مدعا یافت نمی‌شود. آنان با اختفای کشتی‏ های خود، خبر از ناپدید شدن آن می ‏دادند و از شرکت‏ های بیمه، غرامت دریافت می‏ کردند. سپس همان کشتی را با نام دیگر و تغییر بعضی از ظواهر، در نقطه‏ های دیگر به ثبت رسانده و مجددا می‏ فروختند و یا از آن بهره ‏برداری می‏ کردند. پس حقیقت مثلث برمودا چیست؟
در این منطقه دو جزیره به اسم های برمودا و باهاماس (باهاما) قرار دارد. که بد نیست کمی راجع به این دو جزیره بدانید.


جزیره برمودا

برمودا (The Bermuda Islands) نام مجموعه جزایری است که جزئی از مستعمره بریتانیای کبیر به‌شمار می‌آیند. این جزیره بر رویمدار ۳۳ درجه زمین قرار دارد!

در مدارک به جای مانده نام دریانورد اسپانیایی به نام خوآن دو برمودز به عنوان کاشف جزایر برمودا به ثبت رسیده‌است. در قرن پانزدهم، کشتی‌های اسپانیایی و پرتغالی از جزایر برمودا برای تازه کردن آذوقه و بارگیری آب آشامیدنی استفاده می‌کردند.
اما شایعات مربوط به وجود ارواح و شیاطین در جزیره و وجود طوفان‌های مهیب موسمی که به این باورها می‌افزود، باعث گشت تا اسپانیایی‌ها که در آن زمان مالکان مطلق جزایر شده بودند، در آنجا سکنی نگزینند و از جزایر برمودا با نام «جزایر شیطان» یاد کنند.
پادشاه بریتانیا بالاترین مقام در جزایر برمودا محسوب می‌شود، اما اختیارات اجرایی اداره مجموعه جزایر برمودا را به «فرماندار» اعطا می‌کند ولی همچنین نماینده خاصی را به عنوان «نماینده ملکه» انتخاب می‌کند که بر اجرای درست قوانین نظارت داشته باشد.

باهاما باهاما (Commonwealth of The Bahamas) در قبل مستعمره بریتانیای کبیر بوده، در سال ۱۹۷۳ به استقلال رسیده اما ملکه بریتانیای کبیر، رئیس دولت باهاما نیز به‌شمار می‌آید.
قضیه این است که مکانی که آنها همگان را از آن می ترساندند مکانی بوده (و هست) برای استراحت و تفریح خودشان!

ارتباط جزایر برمودا و باهاما با فراماسون
جالب است بدانید جزیره برمودا روی مدار ۳۳ و ۶۶ درجه زمین قرار گرفته است.

مورد بعدی پرچم باهاماست که همانطور که مشاهده می کنید پر است از نشانه ها و اعداد ماسونی.
همانطور که گفته شد این جزایر را جزایر شیطانی می نامند.ادگار کایس پیشگو و روانکاو و حکیم در دهه پنجم قرن بیست است. به عقیده وی قرن ها قبل از کشف اشعه لیزر، بومیان سواحل اقیانوس اطلس از کریستال به عنوان یک منبع انرژی و قدرت استفاده می‌کردند.
به نظر او ایننوعی نیروی شیطانی القا شده از سوی آنها، در عمق یک مایلی در قسمت غرب اندروس غرق شده که هنوز در برخی مواقع باعث از کار انداختن ابزار و وسایل الکتریکی کشتیها، هواپیماها و در نهایت نابودی آنها می‌گردد.
جالب است بدانید در برمودا فرماندار به نمایندگی از ملکه بریتانیا، ۱۱ نماینده مجلس سنا را با توصیه نخست وزیر و رهبر اپوزیسیون دولت انتصاب می‌کند.

ارتباط جزیره برمودا با لاست
گفته می شود حادثه‌ای در اثر اختلال زمانی در فرودگاه میامی رخ داد که هرگز توضیحی قابل قبول برای آن وجود نداشته است. این واقعه مربوط به یک هواپیمای مسافربری بود که برای فرود در باند آماده بود و با رادار مرکز کنترل هوایی ردیابی می‌گردید که ناگهان ده دقیقه از صفحه رادار ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر گشت. هواپیما بدون هیچ واقعه‌ای فرود آمد و خلبان و خدمه از آنچه افراد پایگاه می‌گفتند ابراز تعجب کردند، زیرا تا آنجا که به خدمه مربوط می‌شد، هیچ اتفاق غیر عادی نیفتاده بود. جالب این که ساعت های همه آنها حدود ده دقیقه از زمان واقعی عقب‌تر بود. در حالی که هواپیما درست ۲۰ دقیقه قبل از این واقعه وقت اصلی را کنترل کرده بود و در آن هنگام هیچ اختلاف زمانی وجود نداشت.
از این نوع حرف ها در مورد این جزیره بسیار است و در برخی از مقاله ها این جزیره را بسیار مشابه می دانند. البته ظاهرا آب این منطقه به خاطر گرمی و ویژگی های بسیار دیگر واقعا با بقیه مکان ها متفاوت بوده و برای قواصی منحصر به فرد است.

خدشه بر چهره مهدویت و امام زمان
چند سالی است که گفته می شود جزیره برمودا همان جزیره خضراست و این منطقه جاییست که امام زمان در آن زندگی می کند. حالا با توجه به عکس های این جزیره(عکسها در سایت مصاف پورتال بخش مقالات) متوجه شدید چرا دشمنان این مساله را مطرح کرده بودند. آیا این توهینی به آن حضرت نیست که گفته شود ایشان در این جزیره که تمام آن را گناه گرفته زندگی می کند؟
همچنین گفته شده است محل «جزیره خضراء» در دریای "سفید مدیترانه" فعلی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد