نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

نظم نوین جهانی (New World Order)

زمینه سازی ظهور ، بررسی علائم ظهور، شناخت شیطان و دجال ،مبارزه با صهیونیزم جهانی

شمارش معکوس فروپاشی اسرائیل و صهیونیسم + تصاویر و فیلم

از ایده صهیونیسم چه می دانید؟ خاستگاه صهیونیسم کجا و روند تکامل آن چگونه بوده است؟ چگونه طی یک قرن صهیونیست ها نفوذی غیرقابل وصف در جهان پیدا کرده اند؟ چرا صهیونیسم خطری برای تمام بشریت است؟ از فعالیت های ضد بشری صهیونیست ها چقدر اطلاع دارید؟ با گزارش ویژه مشرق همراه شوید...

لطفا به ادامه مطلب مراجعه کنید


گروه گزارش ویژه مشرق: صهیونیسم و رژیم جعلی برآمده از این ایده شوم، نه تنها دشمن شماره یک مردم فلسطین و مسلمانان جهان بوده است، بلکه اقدامات ضد بشری صهیونیست در سراسر جهان، خطری برای کل بشریت به شمار می رود. تهدیدی که امروز خطر آن حتی بنیانگذاران و طراحان اولیه ایده صهیونیسم را تهدید می کند و به دردسری خودساخته برای آن ها تبدیل شده است.

پس از گذشت بیش از یک قرن از ظهور صهیونیسم، جنایات صهیونیست ها دیگر محدود به کشتار مردم بی دفاع و اشغال سرزمین آنها نیست. عرصه فرهنگ، اقتصاد، اجتماع، رسانه نیز امروز با نفوذ قدرت و ثروت اندک صهیونیست ها اکنون به ابزاری برای پیشبرد اهداف صهیونیست ها و شکل دهی به جهان امروز براساس نظریات برآمده از صهیونیسم است.

با اشاره ظریف و هوشمندانه مقام معظم رهبری بر "تهدید بودن صهیونیسم برای کل بشریت"، در این گزارش به مصادیق تهدید صهیونیسم برای تمام بشریت و در سطح جهانی خواهیم پرداخت.

شکل گیری غده سرطانی صهیونیسم

نظریه صهیونیسم را اولین بار تئودور هرتسل روزنامه نگار یهودی اتریشی الاصل، با پشتیبانی پنهان مایر روچیلد، مطرح ساخت و آن حمایت از تشکیل یک دولت یهودی در سرزمین فلسطین بود. وی با نگارش کتابی به نام "دولت یهود" با سرمایه گذاری روچیلد، نظریه جمع شدن یهودیان جهان تحت حاکمیت یک دولت را مطرح کرد.


تئودور هرتسل، بنیانگذار نظریه صهیونیسم

هرتسل با استفاده از نام یکی از بلندی های بیت المقدس به نام "صهیون"، ایده خود را صهیونیسم نام گذارد.

یکی از ابهامات اصلی طرح نظریه سرزمین مقدس یهود، آتئیست بودن هرتسل و تضاد آشکار اعتقادی و نظری است. پس از انتشار این کتاب، اولین کنگره آژانس یهود در سال 1897 در شهر بال سوئیس برگزار می شود. هرتسل در همین سال ها پیش بینی می کند که 50 سال دیگر دولت یهودی تأسیس شود! و تقریبا 50 سال پس از کنفرانس بال، پیش بینی بی نظیر تاریخی! هرتسل روزنامه نگار به واقعیت تبدیل می شود و اعلامیه تشکیل اسرائیل در 14 مه 1948 توسط بن گورین رئیس آژانس یهود خوانده می شود.

شایعه خرید زمین از فلسطینیان

پس از فروپاشی امپراطوری عثمانی و تجزیه آن، بخش هایی از سرزمین فلسطین تحت کنترل نیروهای انگلستان که متشکل از برخی ساختمان های اداری بنا شده بود، به صهیونیست ها واگذار شد. سرمایه داران صهیونیست با خرید این زمین ها و نقل مکان به فلسطین، برای فریب زمین داران بزرگ عرب دست به کار شدند که در همین زمان مجمع علمای فلسطین فتوای حرام بودن فروش زمین به یهودیان را صادر کرد.


سیر اشغال سرزمین فلسطین از سال 1946 تا 2007

مجموع زمین های واگذار شده از سوی انگلستان به یهودیان 5 تا 7 درصد سرزمین فلسطین بود که در اختیار یهودیان قرار گرفت. اما در سال های پس از آن، با پیشروی و غصب زمین های اطراف با حمایت انگلستان، روند اشغال تدریجی فلسطین آغاز شد.

صهیونیسم؛ یک قرن جنگ افروزی، اشغال و کشتار


استفاده اسرائیل از بمب های حاوی فسفر سفید در حمله به غزه


جنایات صهیونیست ها و کشتارهای انجام شده در راه رسیدن به دولت یهودی حتی بر سرسخت ترین حامیان صهیونیسم نیز پوشیده نیست. از زمان ورود یهودیان به سرزمین فلسطین، روند تدریجی اشغال آغاز شد. در ابتدا شکل اشغال بگونه ای دیگر بود. مهاجران اولیه به سرزمین های تحت کنترل انگلستان تلاش کردند زمین های اطراف خود را با پیشنهاد قیمت های گزاف خریداری کنند. اما با مخالفت و فتوای علمای فلسطینی این توطئه چندان توفیقی نداشت. پس از آن، با حمایت نیروی نظامی انگلستان، اشغال زمین ها و بیرون راندن صاحبان آن با توسل به زور، آغاز شد و رفته رفته شکل سازمان یافته تر و آشکارتری به خود گرفت.



رژیم صهیونیستی از زمان شکل گیری تا به امروز 13 جنگ بزرگ با همسایگان و با ساکنان سرزمین اشغال شده فلسطین به راه انداخته است. علاوه بر این 13 جنگ که از جنگ 1948 اعراب و اسرائیل تا جنگ 33 روزه و 22 روزه را شامل می شود، اسرائیل جنگی دائمی را علیه فلسطینیان آغاز کرده که تا به امروز ادامه داشته است. ده ها هزار کشته و صدها هزار مجروح و آواره حاصل 60 سال اشغال و تجاوز این رژیم بوده است.



به گوشه ای از جنایت های یک قرن اخیر و کشتارها و اشغال های صورت گرفته در این جنگ ها در گزارش های پیشین مشرق، پرداخته شده است.

اقتصادی جهانی در سیطره صهیونیسم

از آنجا که ایده صهیونیسم، حمایت از یهودیان برای تشکیل دولتی مستقل است، صهیونیست ها با عملکردی هوشمندانه، طی یک قرن گذشته، جایگاه خود را در مراکز ثروت و قدرت جهانی تثبیت کرده اند و از این طریق سعی دارند ضمانتی برای بقای دولت صهیونیستی باشند.

بدون شک بزرگترین سرمایه داران جهان صهیونیست ها هستند. نام مایر روچیلد به عنوان اولین سرمایه دار یهودی قرن 18 به چشم می خورد. خاندان روچیلد، خانواده ای اصالتا یهودی و از حامیان اصلی تشکیل دولت اسرائیل بوده اند و سیطره آن ها بر سیستم اقتصادی جهان تا امروز ادامه داشته است. بسیاری از بانک ها معتبر اروپایی و آمریکایی، در گروه بانک های خاندان روچیلد قرار دارند که همگی در نهایت با تعهد به حمایت از صهیونیسم و دولت برآمده از آن در حال فعالیت هستند و از جمله تامین کنندگان مالی این رژیم از ابتدا تا کنون بوده اند. بانک ها گروه روچیلد در کشورهای مختلف اما با هدفی مشترک در حال فعالیت هستند.


مایر روچیلد بنیانگذار نظام بانکداری روچیلد


براساس گزارش های منتشر شده، خانواده روچیلد بطور مستقیم و غیر مستقیم، نیمی از سیستم مالی بین المللی را در اختیار دارند و یا به بیان ساده تر، نیمی از ثروت جهانی متعلق به این خاندان است اما هیچگاه نامی از هیچ یک از روچیلدها به عنوان ثروتمندترین افراد جهان برده نشده است.

به جز خانواده روچیلد، افراد سرشناس صهیونیست دیگری نیز در رأس مراکز مهم تصمیم گیری و اقتصادی آمریکا و جهان قرار دارند. نام و سمت برخی از سرشناس ترین این صهیونیست ها در ادامه ذکر شده است:

پل وولفویتز: رئیس بانک جهانی

از پل وولفویتز با عنوان "معمار جنگ عراق" یاد می شود. او پیش از حملات 11 سپتامبر و در دولت بوش به سمت معاونت وزارت دفاع منصوب شد و یکی از طراحان اصلی حمله آمریکا به عراق بود.

خانواده وولفویتز از یهودیان مهاجر لهستانی الاصل بودند که پس از جنگ جهانی اول از لهستان گریخته و به آمریکا مهاجرت کرده بودند. پدر پل وولفویتز، جاکوب (یعقوب) وولفویتز، مدعی است که بقیه اعضای خانواده وی در هولوکاست یهودیان در جنگ جهانی دوم کشته شده اند.


پل وولفویتز معمار جنگ عراق


وولفویتز در سال 1986 به سمت سفیر ایالات متحده در اندونزی منصوب شد. در آن زمان بدلیل انتصاب یک سفیر یهودی در بزرگترین کشور اسلامی، بسیاری وی را نماینده یهودیان در بزرگترین کشور اسلامی نامیدند. وی در سال 2002 در جمع صهیونیست ها در گردهمایی "همبستگی ملی برای اسرائیل" در واشنگتن به نمایندگی از جورج بوش سخنرانی کرده و به آن ها اطمینان داد آمریکا در هر شرایطی و حتی به تنهایی در کنار اسرائیل خواهد بود.




پل ولفویتز در دوران بازنشستگی به حمایت از اسرائیل و کمک مالی به این رژیم پرداخت

بن شالوم برنانکی:  رئیس فدرال رزرو (بانک مرکزی آمریکا)

بن برنانکی در خانواده ای یهودی متولد شد و در رشته اقتصاد دانشگاه هاروارد تحصیل کرده است. خانواده برنانکی پیش از ورود فرزندشان به دانشگاه هاروارد نسبت به اینکه او هویت یهودی خود و آرمان های یهودیان را فراموش کند بسیار نگران بودند.


برنانکی در زمان بوش جانشین "آلن گرین اسپن" صهیونیست کهنه کار و رئیس پیشین بانک مرکزی آمریکا شد

گرین اسپن از سال 1987 تا 2006 رئیس بانک مرکزی آمریکا بود


فدرال رزرو همان بانک مرکزی آمریکاست که تمام سیاست های پولی و اقتصادی این کشور را تدوین و کنترل می کند. در حقیقت شاهرگ نظام بانکی و اقتصاد آمریکا در دست یک یهودی صهیونیست قرار دارد.

لری میشل – رئیس موسسه سیاست های اقتصادی آمریکا – معاون: راس آیزنبری

یکی از موسسه های مهم و تاثیرگذار و تصمیم ساز در جهت دهی به نظام بانکی و اقتصاد آمریکا که به همراه بانک مرکزی، اقتصاد آمریکا را هدایت می کنند.

ریچارد دنزیگ: مرکز ارزیابی های راهبردی و بودجه، مرکز امنیت نوین آمریکا


ریچارد دنزیگ مدیر چند اندیشکده تصمیم ساز اقتصادی و امنیتی


دنزیگ در دولت کلینتون به عنوان هفتاد و یکمین وزیر نیروی دریایی این کشور منصوب شد. در دولت اوباما نیز ریاست مرکز امنیت نوین آمریکا نیز به دنزیگ سپرده شد.

رام اسرائیل امانوئل - رئیس کارکنان کاخ سفید (2010-2008): امانوئل یهودی الاصل مقیم آمریکا از جمله مقامات آمریکایی دارای تابعیت دوگانه آمریکایی - اسرائیلی است. در زمان جنگ اول خلیج فارس وی از خدمت در ارتش آمریکا سر باز زد و در جایگاه یک نظامی ارتش اسرائیل خدمت کرد.


رام اسرائیل امانوئل از اعضای "آیپک" لابی صهیونیست ها در آمریکاست

پدر وی بنجامین امانوئل از جمله صهیونیست هایی بود که در بیت المقدس اشغالی علیه فلسطینیان عملیات تروریستی اجرا می کردند. وی و گروه تروریستی موسوم به "ایرگون" یکی از عوامل اصلی در پاکسازی نژادی مناطق فلسطینی نشین در سرزمین های اشغالی بودند.

"رام" یکی از اعضای لابی صهیونیست ها - آیپک - در آمریکاست.

برای مشاهده لیست کامل این افراد به لینک زیر مراجعه کنید.

http://www.veteranstoday.com/2011/06/07/zionist-washington-ensuring-the-end-of-america


بانک صهیونیستی گلدمن ساکس و نفوذ در دولت اوباما

پیتر شوایزر رئیس موسسه "مسئولیت های دولت" و ویلیام جی کیسی از پژوهشگران دانشگاه استنفورد و اندیشکده هوور در ارتباط با فساد مالی وال استریت که عمدتا متشکل از بانک ها و موسسات مالی وابسته به صهیونیست هاست معتقدند این بانک ها با پرداخت میلیون ها دلار کمک بلا عوض به دولت اوباما، مصونیت قضایی را برای خود خریده اند.


گری کوهن مدیر اجرایی و لوید بلنکفین رئیس هیئت مدیره گلدمن ساکس

بطور مثال، بانک گلدمن ساکس، از بزرگترین بانک های آمریکایی، تا کنون از پیگیری ها و رسیدگی به اتهام فساد مالی و تشدید بحران اقتصادی در امان مانده است. در حالی که آمریکا شدیدترین بحران اقتصادی تاریخ خود را تجربه کرده و می کند، تا کنون هیچ یک از موسسات مالی، بانک ها و مراکز بزرگ اقتصادی این کشور در ارتباط با این بحران مورد تحقیق قرار نگرفته اند.

در سال 2008 مقامات ارشد گلدمن ساکس از مهمترین هواداران اوباما برای پیروزی در رقابت های انتخاباتی بودند و بیش از یک میلیون دلار به مبارزات انتخاباتی اوباما کمک مالی کردند.

در سال 2011 کمیته تحقیق سنای آمریکا در گزارشی از فعالیت های مشکوک گلدمن ساکس و تاثیر آن بر بحران اقتصادی پرده برداشت. با انتشار این گزارش، مدیران این بانک دست به کار شده و میلیون ها دلار به کمپین انتخاباتی 2012 اوباما کمک کردند.

پس از آن وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد تحقیق و پیگری پرونده گلدمن ساکس را متوقف کرده است.

کارشناسان اقتصادی و رسانه های آمریکا معتقدند گلدمن ساکس با هزینه کردن میلیون ها دلار در دولت اوباما، ریاست جمهوری اوباما و اختیارات وی را خریداری کرده است!

بانک گلدمن ساکس را دو یهودی آلمانی الاصل به نام های مارکوس گلدمن و دامادش ساموئل ساکس در سال 1869 در نیویورک تشکیل دادند و در همان سال وارد بازار بورس نیویورک شدند.





ساموئل ساکس و مارکوس گلدمن بنیانگذاران بانک گلدمن ساکس


امروزه رسانه های آمریکایی در مورد نفوذ گلدمن ساکس در اقتصاد آمریکا، به طور کنایه آمیزی وزارت خزانه داری ایالات متحده را "وزارت خزانه داری گلدمن ساکس" می نامند.

صهیونیسم؛ فحشاء و قاچاق انسان

براساس گزارش های منتشر شده از سوی سازمان ملل، اسرائیل یکی از اصلی ترین و بزرگترین مراکز قاچاق انسان و برده گی جنسی زنان است. صهیونیست ها در قاچاق زنان جویای کار به اسرائیل رکورد دار هستند و سالانه تا 5 هزار زن در دام آگهی های استخدام و کار صهیونیست ها افتاده و قربانی تجارت فحشاء می شوند. فاحشگی در سرزمین های اشغالی مورد حمایت قانون است.

زنان از کشورهای چین، رومانی، ترکیه، اوکراین، کشورهای آفریقایی و شرق آسیا معمولا با مشاهده تبلیغات ادامه تحصیل و کار و به امید شرایط بهتر زندگی، گرفتار باندهای صهیونیستی قاچاق انسان می شوند.


دهها هزار زن هم اکنون در سرزمین های اشغالی قربانی برده گی جنسی صهیونیست ها هستند

پاسپورت این زنان به محض ورود گرفته شده و دیگر اجازه بازگشت به کشورشان را ندارند


مارینا، اوکراینی الاصل یکی از زنانی است که در سال 1999 و با مشاهده یکی از همین تبلیغات و به امید یافتن کار و زندگی بهتر راهی اسرائیل شد. اما به محض رسیدن به اسرائیل تحویل گروه های فحشاء شد. مارینا در "اشکلون" به خانه ای منتقل شد که ده ها زن دیگر با وضعیتی مشابه او به اسرائیل آمده بودند. مارینا پس از امتناع از تن دادن به فحشاء در اتاقی زندانی شد و به شدت از سوی کسانی که مقدمات مهاجرت او را به اسرائیل فراهم کرده بودند مورد ضرب و شتم قرار گرفت و به طور دسته جمعی به وی تجاوز شد. پس از این اتفاق وی تسلیم و به یکی از خانه های فساد فروخته شد!

مارینا پس از 12 سال به اتهام مهاجرت غیرقانونی تحت تعقیب پلیس اسرائیل قرار گرفته است.

علاوه بر قاچاق زنان به اسرائیل، در جدیدترین گزارش ها، موارد متعددی از قاچاق زنان اسرائیلی (که عمدتا زنان مهاجری هستند که چند سال در اسرائیل قربانی تجارت فحشاء بوده اند) به کشورهای کانادا و انگلستان گزارش شده است.

زنان مهاجر منتقل شده به اسرائیل بین 8 تا 10 هزار دلار به فروش می رسند. بدلیل حاشیه امنیت قاچاقچیان انسان و تاجران فحشاء در اسرائیل، این تجارت حتی از قاچاق مواد مخدر و سلاح نیز پر سودتر بوده است.


صهیونیسم و تبعیض نژادی - مذهبی

ایده و نظریه صهیونیسم، نظریه ای مبتنی بر نژادپرستی و برتری یک نژاد و گروه اقلیت بر سایر گروه های نژادی و مذهبی جهان است. صهیونیست که خود را قربانی نژادپرستی نازی ها در جنگ جهانی می دانند، خود دولتی جعلی و سرزمین غصبی بر پایه نژادپرستی و پاکسازی نژادی بنا نهاده اند. بر این اساس، قوم یهود خود را قومی برگزیده و مورد عنایت خاص الهی می پندارند که اجازه هرگونه تعرض و تعدی به حقوق سایر اقوام و ملل به آن ها داده شده است!

اما اکنون این تبعیض نژادی به درون این رژیم و خود یهودیان نیز رخنه کرده و یهودیان را به چند دسته تقسیم کرده که هریک خود را از دیگری برتر می دانند. یکی از بنیان های ایده تشکیل دولت یهودی، زندگی عادلانه همه یهودیان در سایه یک دولت یهودی و بدون تبعیض بود اما اکنون بنیان های این رژِیم از درون متزلزل شده است.


یهودیان ساکن سرزمین های اشغالی را می توان به سه درجه شهروندی تقسیم کرد. یهودیان اشکنازی در اسرائیل شهروندان درجه یک محسوب می شوند از امکانات بهتری برخوردار هستند و مورد حمایت ویژه اسرائیل هستند. یهودیان سفاردی گروه دیگری از یهودیان مهاجر به سرزمین های اشغالی هستند که با هدف گسترش زاد و ولد یهودیان و افزایش جمعیت به سرزمین های اشغالی مهاجرت کردند اما از سوی اشکنازی ها همواره تحت آزار و اذیت بودند. گروه سوم از ساکنان سرزمین های اشغالی مهاجران آفریقایی جویای کار بودند که به امید شرایط کار بهتر و با تبلیغات صهیونیست ها به فلسطین آمدند. این دسته از مهاجران همواره مورد آزار و اذیت دیگر ساکنان سرزمین های اشغالی بوده و از حقوق و حمایت چندانی از سوی مقامات اسرائیل برخوردار نیستند. بسیاری از این سیاهپوستان علاوه بر تبعیض مذهبی، قربانی تبعیض نژادی سیاه و سفید نیز می شوند.

در یکی از این موارد تبعیض، حدود 100 هزار یهودی اشکنازی افراطی (هاردیم) به تظاهرات گسترده‌ای برای نشان دادن حمایت خود از والدین اجتماع خودشان که به دو هفته حبس محکوم شدند دست زدند. این والدین اشکنازی حاضر به فرستادن فرزندانشان به مدارس سفاردی‌ها نشدند. این اشکنازی‌ها از سوی دادگاه عالی اسرائیل به نژادپرستی محکوم شدند. والدین اشکنازی می‌گویند که باید کلاس‌های فرزندانشان از سفاردی‌ها مجزا باشد زیرا خانواده‌های دختران سفاردی "به قدر کافی مذهبی نیستند".

پس از اعلام حکم دادگاه مبنی بر عدم جداسازی مدارس، والدین دانش‌آموزان اشکنازی درصدد برآمدند با تحریم رأی دادگاه کودکان خود را به مدرسه نفرستند.




تظاهرات ده ها هزار یهودی اشکنازی در حمایت از تبعیض نژادی با سفاردی ها

یهودیان هاردیم برای جداسازی دانش‌آموزان اشکنازی از دانش‌آموزان سفاردی در حیاط مدرسه بین این دو گروه حصار کشیده‌اند و حتی زمان زنگ تفریحشان را متفاوت قرار داده‌اند تا با هم تماسی نداشته باشند. همچنین بر روی دیوار مدرسه علائمی مبنی بر عدم تماس بین این دو گروه وجود دارد.

به تازگی یک روزنامه‌نگار یهودی دگراندیش که از حملات اخیر اسرائیل به اعراب در بیت‌المقدس گزارش می‌دهد به نفرت یهودیان از غیریهودیان پرداخته است. روسی کورویتس در مقاله‌‌ای نوشته است "این اراذل یهودی که هفته گذشته به اعراب بیت‌المقدس حمله کردند تحت تأخیر آموخته‌های خود از دولت اسرائیل هستند." تعدادی یهودی در این رابطه دستگیر شدند. با این که خبر این واقعه در اسرائیل پخش شده است، اما رسانه‌های غربی تحت کنترل صهیونیسم این موضوع را مسکوت نگاه داشته‌اند تا کسی خارج از اسرائیل از مجازاتشان بویی نبرد.


آموزش نژادپرستی و شکنجه به کودکان رژیم صهیونیستی


کورویتس در مقاله خود تحت عنوان "دولت اسرائیل عمداً تروریسم یهودی را پایه‌گذاری می‌کند" می‌نویسد: "وقتی جنایتکاران بیت‌المقدس به دادگاه احضار شوند، دفاعیه محکمی دارند و می‌گویند فقط کاری را کردند که ازشان خواسته بودند... چندین ساعت پس از این حمله به اعراب گروهی از اراذل یهودی با افتخار سعی می‌کردند سه فلسطینی را در بیت‌المقدس بکشند. حمله‌کنندگان، که بیشترشان کم سن و سال بودند، فریاد سرمی‌دادند "یهودی انسان است، اما عرب حرامزاده است" و شعار همیشگی "مرگ بر اعراب". این چاقوکشان حتی می‌کوشیدند مانع از معالجه زخمی‌ها توسط نیروهای امداد شوند."

کمیته صهیونیستی و برتری‌گرای روابط عمومی اسرائیل و آمریکا (AIPAC) نه تنها اعضای کنگره، بلکه حتی روزنامه‌نگاران غیریهودی را نیز تحت کنترل خود درآورده است.


صهیونیسم در آفریقا؛ جنگ داخلی و تجزیه کشورها

در مورد نفوذ صهیونیسم در آفریقا و بویژه سودان و اتیوپی ذکر جمله ای از "آوی دیچر" وزیر پیشین امنیت داخلی این رژیم رمزگشای بسیاری از تحرکات اسرائیل در آفریقاست.

دیچر در سخنرانی خود در موسسه امنیت ملی اسرائیل گفت: "از زمان استقلال سودان در اواسط دهه 50 میلادی، بسیاری از کارشناسان اسرائیلی این بحث را مطرح کردند که نباید به سودان اجازه داد تا به دشمن جدید اسرائیل در جهان عرب تبدیل شود."

مثلث اریتره، اتیوپی و سودان از جمله کشورهایی هستند که همواره چشم طمع اسرائیل به منابع آن ها بوده است. نفوذ اسرائیل در سودان جنوبی و در میان سران قبایل عمدتا لائیک و مسیحی آن و دامن زدن به اختلافات و جنگ داخلی از طریق تحریک و تجهیز شورشیان، در نهایت به تجزیه سودان انجامید. اسرائیل و آمریکا جزء  اولین کشورهایی بودند که اعلام استقلال سودان جنوبی را به رسمیت شناخته و از آن حمایت کردند.

براساس آمارهای رسمی ارائه شده از سوی سازمان ملل، در جریان جنگ های داخلی سودان نزدیک به یک میلیون نفر کشته و بیش از چهار میلیون نفر نیز آواره شدند.


مهاجران اتیوپیایی در جستجوی کار وارد اسرائیل شده و قربانی تبعیض نژادی شده اند


در حال حاضر ده ها هزار تبعه سودان و اتیوپی در اسرائیل و در شرایط بد اقتصادی - اجتماعی روزگار می گذرانند. سیاهپوستان این کشورها با مهاجرت به اسرائیل برای کار، اکنون قربانی بدترین تبعیض های نژادی در سرزمین های اشغالی هستند و پس از یهودیان اشکنازی و سفاردی، به عنوان شهروند درجه سه با آنان رفتار می شود.


سیلواکر میاردیت رئیس جمهور سودان جنوبی پس از به نتیجه رسیدن پروژه صهیونیستی تجزیه سودان به دیدار از اسرائیل شتافت


از سوی دیگر اسرائیل چشم به منابع و ثروت های این دو کشور آفریقایی دوخته است. بسیاری از بخش های کشاورزی، آبیاری و صنعت و معدن این دو کشور توسط پیمانکاران اسرائیلی اداره می شود و سهم مردم عمدتا فقیر این دو کشور از ثروت های ملی خود تا کنون به دست صهیونیست ها به یغما رفته و می رود.

پس از تشکیل سودان جنوبی "الون لئیل" از مقامات پیشین وزارت خارجه اسرائیل هدف از تلاش صهیونیست ها برای تجزیه سودان را اینگونه بیان کرد: "کشور سودان دشمن ما بود و در این راستا با حمایت از سودان جنوبی به  تجزیه آن کمک کردیم و امروز نتیجه آن را با حمایت کشور جدید التاسیس از خود می بینیم. هدف اسرائیل نفوذ در قاره سیاه و استفاده از این برگ برنده در روابط با مصر بود که رود نیل را به عنوان موضوعی استراتژیک برای خود تصور می کرد."

آفریقا همواره یکی از قطب های ثابت حمایت از ملت فلسطین بوده که همواره در محکومیت جنایات و تجاوز اسرائیل پیشگام بوده و خاری در چشم اسرائیل شده بود. اما با تجزیه سودان در سکوت دیگر کشورهای عربی - اسلامی این منطقه، پرده هایی از نقشه شوم اسرائیل برای کشورهای این قاره نمایان شد. توطئه ای که پیش از این در مورد کشور اریتره نیز به اجرا در آمد و اتیوپی نیز هم اکنون به زمین بازی صهیونیست ها تبدیل شده است.

در سال 1965 موشه دایان با سفر به سودان و اریتره، به توافق اولیه برای ایجاد پایگاه نظامی در مرز این دو کشور دست یافت. یکی از دلایل عمده نفوذ اسرائیل در مثلث اریتره، اتیوپی و سودان، گرفتن اهمیت استراتژیک نیل از مصر و ایجاد عمق استراتژیک و حیاط خلوت در قاره آفریقا و استفاده از ظرفیتهای این قاره در پیش برد اهداف شوم جهانی خود است.


روند رو به زوال صهیونیسم

با وجود نفوذ صهیونیسم در ارکان قدرت و ثروت جهان، اما وعده الهی بر نابودی ظالمان و رسیدن قدرت به مستضعفان جهان در حال تحقق است. بررسی روند وقایع در نظام بین الملل و کنار هم قرار دادن قطعات این پازل، تصویری از جهان را نمایان می سازد که اثری از صهیونیسم و رژیم اشغالگر آن باقی نخواهد ماند.




فروپاشی صهیونیسم از درون آغاز شده است
علائم فروپاشی اسرائیل و صهیونیسم از درون

روند زوال و تضعیف اسرائیل پس از شکست های سال 1982، 1996 و 2000 از حزب الله و برنامه ریزی برای حمله همه جانبه و نابودی مقاومت لبنان آغاز شد. طرح جامعی که قرار بود با حملات گسترده زمینی و حمایت نیروی هوایی و دریایی، ظرف چند روز به خیال خود محور مقاومت لبنان و یکی از اضلاع اصلی جبهه مقاومت علیه اسرائیل را در هم بشکند. 


اعتراضات و خودسوزی در اسرائیل

لینک دانلود فیلم

اما تهاجم سال 2006 اسرائیل به لبنان ستون های این رژیم جعلی را به لرزه درآورد و شکستی را برای صهیونیسم رقم زد که سرعت آن را در پیمودن سراشیبی سقوط دو چندان کرد. پس از شکست در جنگ 33 روزه، اختلاف داخلی کابینه رژیم صهیونیستی را به جان هم انداخت و هریک دیگری را مقصر شکست از حزب الله می دانستند. شکستی که در آن افسانه شکست ناپذیری ارتش مجهز اسرائیل شکسته شد و در نهایت با پذیرش قطعنامه آتش بس سازمان ملل مفتضحانه به تهاجم خود پایان داد و ننگی دیگر در جنایات جنگی و کشتار غیرنظامیان را برای خود برجای گذاشت.

پس از شکست در جنگ 33 روزه، در کمتر دو سال اسرائیل بار دیگر برای از بین بردن یکی دیگر از اضلاع مقاومت خیز برداشت. در سال 2008 جنگی تمام عیار را به ساکنان نواره غزه تحمیل کرد و طی 22 روز این باریکه را زیر سنگین ترین آتش توپخانه و جنگنده هایش گرفت. هدف این حمله نابودی حماس مهمترین جبهه مقاومت در سرزمین های اشغالی بود. عملیات "سرب گداخته" که پیش بینی می کردند ظرف 48 ساعت کار حماس را یکسره کند، 22 روز به طول انجامید و در نهایت این بار نیز اسرائیل بدون دستیابی به کوچکترین هدف استراتژیکی، با جنایات جنگی تازه از جمله کشتار کودکان در مدرسه سازمان ملل، آتش بس اعلام کرد.

فروپاشی اسرائیل از درون

شاید بررسی شرایط اجتماعی حال حاضر ساکنان و مهاجران به سرزمین های اشغالی یکی از نویدبخش ترین قسمت ها در مورد سرنوشت این رژیم باشد. شرایط اجتماعی درون اسرائیل به نحوی در حال وخامت است که بحران اقتصادی - اجتماعی به درون کابینه این رژیم نیز راه یافته و هر کدام از مقامات ساز خود را می زنند و یکدیگر را به کم کاری متهم می کنند و در نهایت اختلافات به حدی می رسد که برای تشکیل کابینه مجبور به ائتلاف می شوند. ائتلافی که در اوج اختلافات شکل گرفته تا کابینه این رژیم از هم پاشیده نشود.

خودسوزی و ناآرامی های اجتماعی پایه های سست رژیم اسرائیل را به لرزه در آورده است

شکل گیری اعتراضات اجتماعی در اسرائیل نیز از دیگر معضلات جدی تهدید کننده حیات این رژیم است. جامعه چند تکه اسرائیل که هر قسمت آن از یکی از مناطق دنیا با وعده زندگی رویایی کوچ داده شده اند اکنون به واقعیت اسرائیل بیشتر پی برده و صدای اعتراضشان بلند شده است. مشکلات اقتصادی، مالیات های سنگین و سیاست های ریاضتی اسرائیل جامعه این رژیم را که همانند توپی چهل تکه به یکدیگر وصله و پینه شده اند رو به گسستن سوق داده است. خودسوزی 7 اسرائیلی در ناآرامی های اجتماعی در سرزمین های اشغالی، معضلات این رژیم را که روزی تنها مقابله با فلسطینیان و جبهه مقاومت بود، اکنون به داخل مرزهای آن رسانده است.


حتی در مورد رویارویی با ایران که پیش تر از نقاط مشترک در اظهار نظرهای مقامات اسرائیلی بود، امروز تناقض فاحشی در میان آن ها دیده می شود. نخست وزیر و وزیر جنگ این رژیم بر طبل جنگ با ایران می کوبند و افسران اطلاعاتی سابق و فعلی آن، جنگ با ایران و حتی تهدید ایران را احمقانه می خوانند و یکدیگر به سکوت کردن و لفاظی نکردن در مورد ایران سفارش می کنند.



سارکوزی از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با عنوان دروغگویی یاد می کند که قابل تحمل نیست!
باراک اوباما نیز در واکنش به این درددل سارکوزی می گوید: تو خسته شدی اما من مجبورم هر روز با او سر و کله زده و تحملش کنم!

آمریکا متحد شماره یک اسرائیل نیز اسرائیل را دردسری بزرگ برای خود می بیند که هزینه های بسیاری را به این کشور تا کنون تحمیل کرده است. پس از آنکه صحبت های در گوشی اوباما و سارکوزی رسانه ای شد، مقامات اسرائیل از اینکه در میان متحدان خود نیز منفور هستند به خشم آمده و مانند گذشته بر حمایت های همه جانبه آمریکا حتی در صورت حمله به ایران، حسابی باز نمی کنند؛ مطلبی که مقامات آمریکا نیز تلویحا و گاه صراحتا آن را اعلام کرده اند.

اعتراف صهیونیست ها به فروپاشی اسرائیل

اما صحبت از فروپاشی اسرائیل تنها محدود به مخالفان با این رژیم نیست. بسیاری از یهودیان و صهیونیست های آمریکایی و اسرائیلی معترف به زوال اسرائیل و نزدیک شدن این رژیم به سقوط و نابودی این رژیم هستند.

متیو گلد (Matthew Steven Gould) سفیر انگلیس در فلسطین اشغالی اذعان می کند که تل آویو سعی می کند همه چیز را در داخل اسرائیل خوب نشان دهد، اما نظام اسرائیل در حال فروپاشی است.




متیو گلد سفیر صهیونیست انگلیس در اسرائیل

سفیر انگلیس در اسرائیل: جایگاه اسرائیل روز به روز در حال ضعیف شدن است

گلد که خود یکی از صهیونیست های افراطی است معتقد است: "اسرائیل سرمایه گذاری بسیاری در رسانه ها می کند اما مردم اعتنا و اعتمادی به آن ها ندارند و رسانه های اسرائیلی جایگاه و اهمیتی برای مردم ندارند. مردم به راحتی خوب را از بد تشخیص می دهند و تبلیغات اسرائیل را باور نمی کنند. آن ها شاهد شهرک سازی های غیرقانونی هستند و وقایع غزه را می بینند. کسانی که نگران جایگاه اسرائیل هستند باید بدانند که جایگاه آن روز به روز در حال ضعیف شدند است و لحظه به لحظه از تایید آن نزد جهانیان کاسته می شود. روند ضعف اسرائیل سرعت بیشتری به خود گرفته است. نمایندگان پارلمان و شخیصت های مهم جهانی یک به یک از تایید اسرائیل منصرف می شوند."

صبر جهانیان از رفتارهای اسرائیل به سر آمده است

گلد ادامه می دهد: اسرائیل با تلاش های بسیاری پس از سال ها توانست مواضع جهانیان را نسبت به خود تغییر دهد اما اکنون شاهد است که صبر جهانیان از رفتارهای او به سر آمده است.

وی به عنوان نمونه می گوید: شبکه تلویزیونی بی بی سی برای هر کشوری که در بازی های المپیک لندن شرکت کرده است صفحه جدیدی در وبسایت خود باز کرده و ضمن نام بردن از پایتخت آن کشور توضیحاتی درباره آن نوشته است، اما درباره اسرائیل هیچ تصویر و توضیحی داده نشده است و تنها عکسی منتشر شده است که در آن یک سرباز اسرائیلی با یک جوان فلسطینی درگیر می شود.

مقامات اسرائیلی اکنون به مثابه فردی که در حال غرق شدن در باتلاق هستند، تلاش می کنند با چنگ اندازی به هرچه که دستشان می رسد خود را نجات دهند. با وجود تمام معضلات داخلی که گریبان اسرائیل را فشرده است، مقامات آن ایران و لبنان و حتی حماس را به جنگی جدید تهدید می کنند. اما به اذعان افسران اطلاعاتی این رژیم، هرگونه تهاجم جدید به لبنان و یا ایران، نتیجه ای جز نابودی این رژیم نخواهد داشت.




نصرالله: تمام نقاط سرزمین های اشغالی در تیر رس موشک های مقاومت هستند
سید حسن نصرالله نیز در سخنان خود با اشاره به تهدیدات اسرائیل، نوید نابودی این رژیم در صورت هرگونه تجاوز به لبنان را داده است. و نتیجه حمله به ایران نیز تبدیل شدن شهرک های اسرائیل به تلی از خاکستر و محو آن از نقشه جهان خواهد بود. همانطور که سید حسن نصرالله به زیبایی اشاره کرد، حمله اسرائیل به ایران، تعبیر شدن رویای 32 ساله ایران برای نابودی این رژیم است.

مطالب مرتبط:

منابع و مآخذ:

http://objectmix.com/lisp/255853-rothschilds-own-half-worlds-wealth-directly-indirectly-thru-zionist-proxies-re-bill-gates-never-richest-man-earth.html

http://www.youtube.com/watch?v=o_u2MaNg-EQ

http://www.youtube.com/watch?v=o2cw-0N_Unk

http://www.youtube.com/watch?v=fXVJzXsraX4

http://www.realjewnews.com/?p=55

http://cassiopaea.org/forum/index.php?topic=16937.0

http://tariganter.wordpress.com/2011/10/28/zionists-control-world-finances-shocking-facts-from-dr-david-duke

http://www.veteranstoday.com/2011/06/07/zionist-washington-ensuring-the-end-of-america

http://en.wikipedia.org/wiki/Zionism_is_racism

http://unispal.un.org/UNISPAL.NSF/0/761C1063530766A7052566A2005B74D1

http://en.wikipedia.org/wiki/Racism_in_Israel

http://en.wikipedia.org/wiki/Criticism_of_Israel

http://alfassa.com/haredi_discrimination.html

http://www.foxnews.com/story/0,2933,129157,00.html

http://en.wikipedia.org/wiki/Human_trafficking_in_Israel

http://www.davidduke.com/?p=35947

http://www.davidduke.com/?p=35973

http://www.davidduke.com/?p=35521

http://www.davidduke.com/?cat=353

http://www.davidduke.com/?p=36007

http://www.jewsagainstzionism.com/rabbi_quotes/weissmandl.cfm

http://www.thedailybeast.com/articles/2012/08/14/why-goldman-sachs-other-wall-street-titans-are-not-being-prosecuted.html

http://www.biography.com/people/paul-wolfowitz-40390

http://www.vanityfair.com/business/features/2010/01/goldman-sachs-200101

http://www.thenational.ae/thenationalconversation/comment/story-of-israels-hand-in-sudan-division

http://www.haaretz.com/news/national/moshe-silman-dies-after-self-immolation-at-israeli-protest-1.452513
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد